Ik hou van donker en heb last van een zomerdepressie
vrijdag 4 april 2008 om 18:54
Ik hou ontzettend van de winter. Lekker vroeg donker, en (soms) koud en guur weer. Nu het weer langer licht blijft 's avonds en de zomer in aantocht is, begin ik me weer depressief te voelen. Ik vind het heerlijk om op de bank een boek te lezen, maar in de zomer heb ik het gevoel dat dit abnormaal is. Ik heb steeds het gevoel dat ik iets leuks moet gaan doen, want het is zomer! Ik ervaar dit als heel vervelend, maar weet niet waarom.
Zijn er nog meer mensen die zich happier in de winter voelen dan in de zomer? Ik ben benieuwd. Want iedereen lijkt de zon te aanbidden.
Zijn er nog meer mensen die zich happier in de winter voelen dan in de zomer? Ik ben benieuwd. Want iedereen lijkt de zon te aanbidden.

donderdag 24 mei 2012 om 14:48
Nee, want ik zei juist dat wij niet tot die meerderheid behoren, en dat dat prima is.
Oh ja, da's waar ook. Wanneer kan ik komen zwemmen?

Hier (ik woon aan de kust) valt het trouwens onwijs mee met de warmte. Ben net met de auto weggeweest (zonder airco), en dat ging eigenlijk prima. De zon is ook regelmatig even weg. Goed te doen zo.
donderdag 24 mei 2012 om 16:45
Waarom ik dit post weet ik eigenlijk niet, meer dat ik jullie wel kan begrijpen dat het zonnige weer echt niet beter is dan regen of storm. De meerderheid van de mensen houd van zonnig weer en daarom word zonnig weer bestempeld als 'goed weer' terwijl het voor een ander slecht weer is.
Ik hou juist van dit weer. Het heeft wel iets vind ik. De wereld ziet er voor mij gezelliger uit.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand kan houden van koude tempraturen en regen, maar dat is andersom voor julllie ook.
Het is trouwens echt niet zo dat ik de zon altjd aanbid hoor.Terwijl ik best tevreden ben met mijn sociale leventje kan ik me ook weleens eenzaam voelen als vriendinnen me niet bellen voor een terrasje op het strand met zonnig weer.
Ieder heeft zo'n zijn voorkeur voor het weer. Je kunt niemand dwingen om te genieten van de zon als je het niet kunt, evenmin van koude tempraturen of regen.
Ik hou juist van dit weer. Het heeft wel iets vind ik. De wereld ziet er voor mij gezelliger uit.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand kan houden van koude tempraturen en regen, maar dat is andersom voor julllie ook.
Het is trouwens echt niet zo dat ik de zon altjd aanbid hoor.Terwijl ik best tevreden ben met mijn sociale leventje kan ik me ook weleens eenzaam voelen als vriendinnen me niet bellen voor een terrasje op het strand met zonnig weer.
Ieder heeft zo'n zijn voorkeur voor het weer. Je kunt niemand dwingen om te genieten van de zon als je het niet kunt, evenmin van koude tempraturen of regen.

donderdag 24 mei 2012 om 18:32
Bah, voel me echt waardeloos
Heel de winter voel ik me lichamelijk kiplekker, en ik merk het meteen weer met dit weer, ik voel me gewoon minder gezond.
Stak net even m'n hoofd uit het raam, maar ik begrijp ECHT niet dat mensen dit weer prefereren boven 10 graden ofzo. Je kunt dan tenminste lekker fris ademen, nu heb je het idee dat je amper lucht krijgt, hoe kan dat prettig zijn?

Heel de winter voel ik me lichamelijk kiplekker, en ik merk het meteen weer met dit weer, ik voel me gewoon minder gezond.
Stak net even m'n hoofd uit het raam, maar ik begrijp ECHT niet dat mensen dit weer prefereren boven 10 graden ofzo. Je kunt dan tenminste lekker fris ademen, nu heb je het idee dat je amper lucht krijgt, hoe kan dat prettig zijn?
vrijdag 25 mei 2012 om 00:47
vrijdag 25 mei 2012 om 00:49
Lijkt me heerlijk

Ik kan me idd ook echt niet voorstellen dat mensen genieten van dit weer

Je doet 4 stappen en het zweet loopt uit je bilnaad over je knieholtes je enkels in. Getverderrie. Al dat geplak en gepuf.
Als het koud is, heb ik energie. Loop ik met gemak met de hond 10+km. Nu mag hij blij zijn met een rondje park. Met pauze.
Bah.

zondag 27 mei 2012 om 10:35