Ik, mijn partner blauw oog gegeven

24-10-2020 17:41 310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga iets vertellen waar ik me voor schaam.

Ik heb de man waarmee ik een relatie heb, een blauw oog geslagen.

Geen enkel iets kan rechtvaardigen waarom ik dat gedaan heb.

Ik probeer het toch in het kort uit te leggen. Hij had de pest in, en kwakte iets van mij per ongeluk? Expres? Op de grond. Daar zat iets in van waarde.
Ik zei: geef maar hier, ik draag het zelf wel. Hij weigerde. Ik probeerde het te pakken. Hij trok het terug. Het ging kapot en viel op de grond.

Toen dacht ik: wat ben jij een ontiegelijke hork. Waarom moest dit nu zo?

Ik explodeerde.

Naar mijn idee gaf ik hem een klap op zijn schouder/rug (zijkant, ik stond voor hem)

Hij mepte mij terug.

Zijn versie is anders. Volgens hem mepte ik hem direct aan zijkant gezicht. Hij heeft mij foto's laten zien van paarsig en gezwollen oog/jukbeen.
Ik weet dit niet, ik dacht dat ik hem aan zijkant rug/schouder raakte. Ik zou hem niet in gezicht hebben willen slaan. Ik weet dat ik überhaupt niet had moeten slaan.

Het is verschrikkelijk. Het is nu over en uit. Hij wil me nooit meer zien. Zegt dat ik hulp nodig heb, dat het beangstigend is en dat dit weer kan gebeuren. Dit is de eerste keer dat ik dit doe in mijn leven. Zijn houding met die spullen , triggerde mij. Triggerde omdat ik hem 2x had gevraagd om het aan mij te geven, nadat hij het met een kwak op de grond had gezet, en hij bleef het uit mijn handen trekken.

Mijn relatie is dus over. Ik ben direct geblokkeerd van alles.
Ik kon hem nog 1x spreken via telefoon. Ik vroeg hem, of we elkaar nooit meer zouden zien Hij aarzelde en zei: ...niet meer. Daarna zei hij: voorlopig niet.

Onze relatie had steeds problemen. Hij denkt door mij. Maar dat is niet zo. Wel waren we gek op elkaar.

Ik ga door een hel, het is een nachtmerrie. Vorig weekend waren we nog fijn samen, en nu dit. Ik kan zelf niet meer denken nu, in het normale.

Ik vraag me af wat ik zou doen als hij mij een knal zou hebben gegeven. Direct stoppen?
Zou ik hem nog willen spreken?
Is dit onvergeeflijk?
Ik weet het niet meer.

Wie...heeft raad ?
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:22
Heel erg bedankt! Hier heb ik wat aan, want ik denk dit nl zelf ook inwendig,
Maar omdat het zo een bizarre onbekende situatie is, iemand geslagen, weet je dan niet meer, wát je moet denken.
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Zoals hij me met mijn achterhoofd tegen de grond werkte, en mijn haren uit mijn hoofd trok, in mijn gezicht sloeg, het zou zomaar kunnen dat hij zich daarvoor schaamt.
En wat is er dan handiger, iemand de zwarte piet toe te spelen, zodat over hem niet meer gerept wordt.
Dit was de dynamie die steeds gaande was.
Ik denk dat je de spijker op de kop slaat.

Ik ben verdrietig, vanwege gemis.
Maar vreemd genoeg, tegelijkertijd ook weer vrolijk, net als vroeger! Ik heb weer de aandacht voor de dingen, echte aandacht. Ik heb vandaag gelachen met meerdere mensen. En ik dacht: heee, zo ken ik mezelf weer!
Hou dit vast en je niet meer met hem bezig houden. Hoogstens voor jezelf een grens trekken, dat je je nooit meer zo wil voelen dus eerder uit een situatie stappen.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
24-10-2020 19:25
Ik vind wel dat jij echt heel raar doet nu. Waarom zit je zo raar te zwelgen en te overdramatiseren en dan weer te bagatelliseren?

Jij zat fout, hij zat fout, het is uit, klaar. Maak er niet zo'n drama in 86 delen van.
Haar hersenpan en alles errond is de afgelopen 2 jaar een paar keer - alé ja, mogelijk meer dan een paar keer - in elkaar gemept.

Dan ga je dingen iets anders zien.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem een bericht sturen dat je het bij deze uitmaakt, daardoor neem je zelf het initiatief en dan voel je je sterker. En hem daarna blokkeren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:22


Ik ben verdrietig, vanwege gemis.
Stel je niet zo aan. Wat mis je dan? Ruzie? Een mokkende vent op de bank? Een lekkere vuist op je oog?

Doe normaal.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:25
Zo was het. Ik vroeg me af, waarom als je verliefd bent, je toch een soort gevoel /kater hebt nadat je elkaar gezien hebt. Dan zou je toch 100% blij moeten zijn
Toen ik mijn nu man leerde kennen had ik absoluut nooit een soort gevoel /kater als we elkaar gezien hadden. Dan was ik blij, voelde ik me gelukkig.

Maar in de relatie waarover ik schreef, was ik constant aan het analyseren, aan het bedenken hoe het voorgedane probleem opgelost / voorkomen had kunnen worden, wat ik had gedaan of gezegd. Heel vermoeiend. Kostte veel energie. Bij mijn man heb ik dat helemaal nooit.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-10-2020 19:25
Ben je DAAR boos om?
Je moet nu even aan jezelf en je kinderen gaan denken met je rare praatjes over jezelf aangeven en hem vragen aangifte te doen.
Je bent in een handgemeen terechtgekomen, hoezo is hij dat met je aangegaan.
Als iemand mijn spullen op de grond gooit kan hij wel erger krijgen, en een tik in mijn gezicht pik ik al helemaal niet. Dan mag je blij zijn dat je ongedeerd naar huis kan lopen.
Het gebrek aan zelfreflectie zegt echt genoeg hoor. Hij wil je gewoon klein krijgen, gaslighten en je hierna onder de duim houden met 'weet je nog hoe onredelijk hysterisch je bent'.
dat is wel hoe het alle 2 jaren ging ja.
Ik was "gestoord, ziekelijk, vreselijk wijf, moest hulp hebben, spoorde niet, abnormaal"

Ik ben vrij normaal hoor. Hij is de eerste die dat zei. Ik kan met iedereen goed opschieten en heb zelden problemen in omgang. Maar dat was als ik iets uitte, wat volgens mij niet ok was in de relatie. Dan kreeg ik dat te horen. Gaandeweg, ga je je (ongemerkt?) steeds meer aanpassen
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het eigenlijk wel goed van je dat je hem een blauw oog gegeven had. Hij verdiende het. Je moet andermans spullen niet kapot maken.

Volgende keer geef je hem lekker een trap in z'n z.....


Maar beter is dat je hem geen kans meer geeft om jou zo respectloos te behandelen, laat hem maar lekker lopen voordat je zelf helemaal verknipt raakt.
iones wijzigde dit bericht op 24-10-2020 19:29
37.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:22

Zoals hij me met mijn achterhoofd tegen de grond werkte,
Eerst was het een klap, nu zat hij bovenop je?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
24-10-2020 19:27
Toen ik mijn nu man leerde kennen had ik absoluut nooit een soort gevoel /kater als we elkaar gezien hadden. Dan was ik blij, voelde ik me gelukkig.

Maar in de relatie waarover ik schreef, was ik constant aan het analyseren, aan het bedenken hoe het voorgedane probleem opgelost / voorkomen had kunnen worden, wat ik had gedaan of gezegd. Heel vermoeiend. Kostte veel energie. Bij mijn man heb ik dat helemaal nooit.
Jouw laatste alinea: nou ik ook! Precies dat!
Dat is ook erg vermoeiend.
Hoe rot en triest ik het ook vind dit weekend zonder hem te moeten stellen, geniet ik er ergens ook van
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:22

Zoals hij me met mijn achterhoofd tegen de grond werkte, en mijn haren uit mijn hoofd trok, in mijn gezicht sloeg,
Oh god, hier had ik overheen gelezen.

Nu zeg ik nog harder: doe effe normaal, mens.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:28
dat is wel hoe het alle 2 jaren ging ja.
Ik was "gestoord, ziekelijk, vreselijk wijf, moest hulp hebben, spoorde niet, abnormaal"

Ik ben vrij normaal hoor. Hij is de eerste die dat zei. Ik kan met iedereen goed opschieten en heb zelden problemen in omgang. Maar dat was als ik iets uitte, wat volgens mij niet ok was in de relatie. Dan kreeg ik dat te horen. Gaandeweg, ga je je (ongemerkt?) steeds meer aanpassen
Precies wat ik al eerder schreef.

En hij heeft vast vaak ruzie met anderen, het ligt altijd aan de ander als er iets aan de hand is. Hij kan niet zijn ongelijk toegeven.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-10-2020 19:29
Eerst was het een klap, nu zat hij bovenop je?
Waar zeg ik dat? Waar lees jij dat?
Verklaar je nader.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
24-10-2020 19:28
Ik vond het eigenlijk wel goed van je dat je hem een blauw oog gegeven had. Hij verdiende het. Je moet andermans spullen niet kapot maken.

Volgende keer geef je hem lekker een trap in z'n z.....


Maar beter is dat je hem geen kans meer geeft om jou zo respectloos te behandelen, laat hem maar lekker lopen voordat je zelf helemaal verknipt raakt.
Ergens vind ik dat ook wel. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:28
dat is wel hoe het alle 2 jaren ging ja.
Ik was "gestoord, ziekelijk, vreselijk wijf, moest hulp hebben, spoorde niet, abnormaal"

Je mist het om de grond in geboord te worden en uitgescholden te worden?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
24-10-2020 19:29
Oh god, hier had ik overheen gelezen.

Nu zeg ik nog harder: doe effe normaal, mens.
Inderdaad. Ik snap werkelijk waar niet waarom je hem nog zo naar de mond zit te praten, met je zelf aangifte doen en een schadevergoeding betalen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:29
Jouw laatste alinea: nou ik ook! Precies dat!
Dat is ook erg vermoeiend.
Hoe rot en triest ik het ook vind dit weekend zonder hem te moeten stellen, geniet ik er ergens ook van
Als het je meer energie kóst dan het oplevert, weet je dat het niet goed zit.

Geniet er ook maar van. Dit gevoel van genieten, vrij zijn, uit de gevangenis, uit zijn 'hoe moet ik me bij jou gedragen' ga je de rest van je leven tegemoet.

Heb je hem al gewist, geblokkeerd en verwijderd? Doen. Echt.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:30
Waar zeg ik dat? Waar lees jij dat?
Verklaar je nader.
O, nou,....dan zat hij naast je of tussen je benen terwijl hij je hoofd op de grond duwde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
24-10-2020 19:29
Precies wat ik al eerder schreef.

En hij heeft vast vaak ruzie met anderen, het ligt altijd aan de ander als er iets aan de hand is. Hij kan niet zijn ongelijk toegeven.
Het ligt inderdaad altijd aan een ander.
Ik heb hem wel eens subtiel gewezen op zijn zuurheid.
Van ssst..... voor je het weet ben je zuur (over anderen klagen)
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-10-2020 19:31
O, nou,....dan zat hij naast je of tussen je benen terwijl hij je hoofd op de grond duwde.
Ik begrijp niet waar je dit uit concludeert.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
24-10-2020 19:31
Als het je meer energie kóst dan het oplevert, weet je dat het niet goed zit.

Geniet er ook maar van. Dit gevoel van genieten, vrij zijn, uit de gevangenis, uit zijn 'hoe moet ik me bij jou gedragen' ga je de rest van je leven tegemoet.

Heb je hem al gewist, geblokkeerd en verwijderd? Doen. Echt.
Ik had hem direct geblokkeerd na het voorval. Hij mij later ook.
We kunnen elkaar niet meer bereiken, alleen via mail was dat nog mogelijk
Alle reacties Link kopieren
Je blijft teveel over hem nadenken. Hij is jouw gedachten niet waard.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:31
Het ligt inderdaad altijd aan een ander.
Ik heb hem wel eens subtiel gewezen op zijn zuurheid.
Van ssst..... voor je het weet ben je zuur (over anderen klagen)
Was vast wéér niet goed he?

Kom op, ik ken je vent niet eens, maar voorspel je alle situaties waar je in hebt gezeten met hem.

Neem mijn raad dan graag ter harte: wissen, blokkeren, verwijderen. JA dat is eng. JA dat doet zeer. JA dat voelt nú als falen en opgeven. Alsof je nog niet alles hebt geprobeerd om het goed te maken.

Maar hij is een rondje. En jij bent een vierkant. En jullie proberen elkaar kostte wat kost, tot geweld aan toe te veranderen in elkaars vorm. En dat gaat NOOIT lukken. Hoeveel energie je er ook in stopt.

Zoek een vierkant. Stop met dit rondje.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Jaja. Ik zou anders jezelf alvast gaan aangeven bij de politie.
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:31
Het ligt inderdaad altijd aan een ander.
Ik heb hem wel eens subtiel gewezen op zijn zuurheid.
Van ssst..... voor je het weet ben je zuur (over anderen klagen)
Heb je in de gaten dat je in dit topic alleen maar over hem aan het praten bent en allemaal dingen aan het verzinnen bent om het lijntje vooral niet door te hoeven knippen?

Morgen lig je weer in zijn bed, gok ik.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
24-10-2020 19:31
Inderdaad. Ik snap werkelijk waar niet waarom je hem nog zo naar de mond zit te praten, met je zelf aangifte doen en een schadevergoeding betalen.
Dat was na het zien van zijn fotos . En dat hij ms helemaal zijn werk niet meer kan doen. Dat deed me wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven