Ik, mijn partner blauw oog gegeven

24-10-2020 17:41 310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga iets vertellen waar ik me voor schaam.

Ik heb de man waarmee ik een relatie heb, een blauw oog geslagen.

Geen enkel iets kan rechtvaardigen waarom ik dat gedaan heb.

Ik probeer het toch in het kort uit te leggen. Hij had de pest in, en kwakte iets van mij per ongeluk? Expres? Op de grond. Daar zat iets in van waarde.
Ik zei: geef maar hier, ik draag het zelf wel. Hij weigerde. Ik probeerde het te pakken. Hij trok het terug. Het ging kapot en viel op de grond.

Toen dacht ik: wat ben jij een ontiegelijke hork. Waarom moest dit nu zo?

Ik explodeerde.

Naar mijn idee gaf ik hem een klap op zijn schouder/rug (zijkant, ik stond voor hem)

Hij mepte mij terug.

Zijn versie is anders. Volgens hem mepte ik hem direct aan zijkant gezicht. Hij heeft mij foto's laten zien van paarsig en gezwollen oog/jukbeen.
Ik weet dit niet, ik dacht dat ik hem aan zijkant rug/schouder raakte. Ik zou hem niet in gezicht hebben willen slaan. Ik weet dat ik überhaupt niet had moeten slaan.

Het is verschrikkelijk. Het is nu over en uit. Hij wil me nooit meer zien. Zegt dat ik hulp nodig heb, dat het beangstigend is en dat dit weer kan gebeuren. Dit is de eerste keer dat ik dit doe in mijn leven. Zijn houding met die spullen , triggerde mij. Triggerde omdat ik hem 2x had gevraagd om het aan mij te geven, nadat hij het met een kwak op de grond had gezet, en hij bleef het uit mijn handen trekken.

Mijn relatie is dus over. Ik ben direct geblokkeerd van alles.
Ik kon hem nog 1x spreken via telefoon. Ik vroeg hem, of we elkaar nooit meer zouden zien Hij aarzelde en zei: ...niet meer. Daarna zei hij: voorlopig niet.

Onze relatie had steeds problemen. Hij denkt door mij. Maar dat is niet zo. Wel waren we gek op elkaar.

Ik ga door een hel, het is een nachtmerrie. Vorig weekend waren we nog fijn samen, en nu dit. Ik kan zelf niet meer denken nu, in het normale.

Ik vraag me af wat ik zou doen als hij mij een knal zou hebben gegeven. Direct stoppen?
Zou ik hem nog willen spreken?
Is dit onvergeeflijk?
Ik weet het niet meer.

Wie...heeft raad ?
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:50
Ik voel me een misdadiger. En dat is óók het probleem. De man verguist me, stuurt me zijn foto's van paars oog, vertelt me van de dokterskosten en alle andere moeite die hij ervan heeft. Het zit me dwars. A. schuldgevoel. B. Dat ik zoiets gedaan heb, vreselijk C. En dit verguis

Maar ja wat kon ik verwachten?


Laat het gaan, slaan is natuurlijk nooit goed maar die vent is een dramaqueen, maakt hij zichzelf alleen maar belachelijk mee. Heeft hij nog niet door maar dat boeit niet.
Ontkurk de wijn en maak er een gezellige avond van voor jezelf. Einde hoofdstuk Vent.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 19:05
3.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:41
Zei ik al eerder.
Geen kind heeft er last van.

Ik heb een huwelijk achter de rug met onderdrukking, dominantie, en ik verzeker je: mijn kinderen hebben aan mij nooit iets gemerkt noch zijn zij ooit ergens getuige van geweest. Na het beëindigen wilde ik wel genieten met een leuke vent, en op een normale leuke manier. Blijkbaar trek ik dominante types aan. Hij , de nieuwe, heeft me ook weleens wat genoemd, wat feministen niet erg zullen waarderen (en ik ook niet)
En waarom dump je zulke exemplaren in godsnaam niet nadat zoiets voorkomt???
Life is short. Eat dessert first.
Natuurlijk hebben de kinderen wel last van een moeder als deurmat. Dat zien ze heus wel.
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:56
Ik heb hem gezegd, dat hij aangifte mag doen en schadevergoeding vragen, en dat ik mezelf zal aangeven
En dát i sprecies de reactie die hij wil.
En als jij bij hem terug komt, zal hij je dit ALTIJD nadragen.

STOP met op hem reageren. Hij drukt nu expres op al je knoppen en het is te sterk om niet te reageren. Je MOET je gerechtigheid halen, vind jij.

Blokkeer hem. Zet je telefoon UIT. Zorg dat JIJ beslist hem niet meer te contacten. Er is nu opnieuw een ordinaire 'wie is de baas, wie heeft de schuld, loopgravenoorlog' aan de gang tussen jullie. Er is nu 0 liefde in het spel. Alleen maar strijd.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:03
Heb je goed. Op dit moment zeker teveel gevraagd ja.
Ik heb immers iemand schade berokkend. Dan ga je niet zo even verder met je leven.
Of zou jij dat wel kunnen/doen/oke vinden?
Hoe vaak heeft hij jouw schade berokkend en is doorgegaan met leven?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Nog effe hoor;


Jij trekt aan krat, hij trekt aan krat, krat valt, jij raapt op , hij staat er bij en kijkt er naar.



Tussen welke komma’s komt dan “ jij geeft hem een kappen-nou-pets “ , waar komt de “ klap in jouw gezicht “ en waar “ jij slaat zijn oog en tand aan barrels “ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:03
Heb je goed. Op dit moment zeker teveel gevraagd ja.
Ik heb immers iemand schade berokkend. Dan ga je niet zo even verder met je leven.
Of zou jij dat wel kunnen/doen/oke vinden?
Ja hoor. Dramaqueendenkwijze btw.

Maar ik was al nooit in zo'n relatie gebleven. En ja dat weet ik zeker. Ik heb ook wel eens een engerd gedate ja.



Weg ermee.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 19:10
3.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:03
Heb je goed. Op dit moment zeker teveel gevraagd ja.
Ik heb immers iemand schade berokkend. Dan ga je niet zo even verder met je leven.
Of zou jij dat wel kunnen/doen/oke vinden?
Is dit echt? Serieus?

Gaat hij verder met zijn leven, denk je? Na de lichamelijke en psychische schade die hij jou berokkend heeft?

Mijn hemel...
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
24-10-2020 19:10
Is dit echt? Serieus?

Gaat hij verder met zijn leven, denk je? Na de lichamelijke en psychische schade die hij jou berokkend heeft?

Mijn hemel...
Neh.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
24-10-2020 19:04
En waarom dump je zulke exemplaren in godsnaam niet nadat zoiets voorkomt???
Daar probeer ik zelf ook achter te komen. dat had ik in dit geval al eerder moeten doen.
Dit duurde 2 jaar. Zeker een jaar geleden waren er dingen dat ik het had moeten doen.
Waarom niet, daar ben ik ook nog niet achter
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
24-10-2020 19:10
Ja hoor. Dramaqueendenkwijze btw.

Maar ik was al nooit in zo'n relatie gebleven. En ja dat weet ik zeker. Ik heb ook wel eens een engerd gedate ja.



Weg ermee.
Ik heb ook engerds gedate, en gedumpt. Dat is op zich de moeite niet.
Het is vrij makkelijk praten
Totdat....je blijkbaar iemand tegen komt die je wat te zeggen hebt, over jezelf, je eigen karakter , dingen in jezelf naar boven haalt die je nog niet kende, positief, ook negatief. Dat zuigt je ergens in

Daarom opende ik dit topic: eyeopeners te vinden.
Daar lees ik er wel wat van, gelukkig.

Want elk mens, hoe zelfstandig ook of hoe goed hij/zij zich kan rooien of staande kan houden, kan in een situatie komen die verward en vragen oproept
Alle reacties Link kopieren
Nog maar een keer. Je bent eerst gaan rapen en toen meppen?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:00
Dat klopt.
Ik denk zelf dat ik hem aan zijkant mepte omdat ik -zelfs in mijn woede!_ nog rekening hield met "niet te veel schaden, niet in het gezicht"

Zoals ik me herinner kreeg ik een hengst in mijn gezicht(!) Wie in mijn gezicht slaat, krijgt het wel terug, dat hoef ik toch niet te nemen? Ik was erg verontwaardigd: in mijn gezicht!

Volgens hem is dat niet zo gegaan, met de spullen niet, en ook met de klap niet, die was volgens hem direct in het gezicht
Dat is nu het fijne dat het uit is: je hoeft helemaal geen rekening te houden met zijn waarheid.
Hij had niet zo met je spullen hoeven omgaan en ook geen handgemeen met je hoeven aangaan over je eigen spullen.
Ik had hem bewust veel meer pijn gedaan in deze situatie, en daar geen seconde spijt van gehad.
Hij kent je, hij weet dat je spijt hebt en ik denk dat hij verwacht dat jij nu erg je best gaat doen.
Hij gaat contact met je opnemen en jou de zwarte piet toespelen.
Trap er niet in en neem afscheid van deze man.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
24-10-2020 19:09
Hoe vaak heeft hij jouw schade berokkend en is doorgegaan met leven?
Vaak, eigenlijk alleen maar
Hij wil zijn leven ook gewoon doen zoals gewend, en iemand erbij die er in meegaat, alle dingen doet zoals hij het wilt en zelf doet

Dat wringde al
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
24-10-2020 19:16
Nog maar een keer. Je bent eerst gaan rapen en toen meppen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:15
Ik heb ook engerds gedate, en gedumpt. Dat is op zich de moeite niet.
Het is vrij makkelijk praten
Totdat....je blijkbaar iemand tegen komt die je wat te zeggen hebt, over jezelf, je eigen karakter , dingen in jezelf naar boven haalt die je nog niet kende, positief, ook negatief. Dat zuigt je ergens in

Daarom opende ik dit topic: eyeopeners te vinden.
Daar lees ik er wel wat van, gelukkig.

Want elk mens, hoe zelfstandig ook of hoe goed hij/zij zich kan rooien of staande kan houden, kan in een situatie komen die verward en vragen oproept

Nee, niet ieder mens komt in dit soort situaties. Echt niet. Of stapt er sneller uit als er rare situaties ontstaan.

Misschien wel goed om dat echt te realiseren ipv puur slachtofferschap...en te weten waarom je bepaalde keuzes maakt en signalen negeert. En daar iets aan te gaan doen voor in de toekomst.

Voor nu moet je niets meer met hem en in de toekomst ook niet. Maar gok zomaar dat ( als dit al echt is) hij zo weer in je leven stapt en jij dat prima vind.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 19:22
2.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-10-2020 19:16
Dat is nu het fijne dat het uit is: je hoeft helemaal geen rekening te houden met zijn waarheid.
Hij had niet zo met je spullen hoeven omgaan en ook geen handgemeen met je hoeven aangaan over je eigen spullen.
Ik had hem bewust veel meer pijn gedaan in deze situatie, en daar geen seconde spijt van gehad.
Hij kent je, hij weet dat je spijt hebt en ik denk dat hij verwacht dat jij nu erg je best gaat doen.
Hij gaat contact met je opnemen en jou de zwarte piet toespelen.
Trap er niet in en neem afscheid van deze man.
Heel erg bedankt! Hier heb ik wat aan, want ik denk dit nl zelf ook inwendig,
Maar omdat het zo een bizarre onbekende situatie is, iemand geslagen, weet je dan niet meer, wát je moet denken.
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Zoals hij me met mijn achterhoofd tegen de grond werkte, en mijn haren uit mijn hoofd trok, in mijn gezicht sloeg, het zou zomaar kunnen dat hij zich daarvoor schaamt.
En wat is er dan handiger, iemand de zwarte piet toe te spelen, zodat over hem niet meer gerept wordt.
Dit was de dynamie die steeds gaande was.
Ik denk dat je de spijker op de kop slaat.

Ik ben verdrietig, vanwege gemis.
Maar vreemd genoeg, tegelijkertijd ook weer vrolijk, net als vroeger! Ik heb weer de aandacht voor de dingen, echte aandacht. Ik heb vandaag gelachen met meerdere mensen. En ik dacht: heee, zo ken ik mezelf weer!
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-10-2020 19:19
Ja, eerst rapen toen meppen
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:18
Vaak, eigenlijk alleen maar
Hij wil zijn leven ook gewoon doen zoals gewend, en iemand erbij die er in meegaat, alle dingen doet zoals hij het wilt en zelf doet

Dat wringde al
Dus jij bent niet langer de hoofdpersoon in je eigen leven, maar slechts de bijrol in het zijne?
Wil je daar genoegen mee nemen?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Jullie roepen niet het beste in elkaar wakker en dat blijft zo.

Goed dat de relatie over is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:22
Heel erg bedankt! Hier heb ik wat aan, want ik denk dit nl zelf ook inwendig,
Maar omdat het zo een bizarre onbekende situatie is, iemand geslagen, weet je dan niet meer, wát je moet denken.
Ja, ik denk dat je gelijk hebt.
Zoals hij me met mijn achterhoofd tegen de grond werkte, en mijn haren uit mijn hoofd trok, in mijn gezicht sloeg, het zou zomaar kunnen dat hij zich daarvoor schaamt.
En wat is er dan handiger, iemand de zwarte piet toe te spelen, zodat over hem niet meer gerept wordt.
Dit was de dynamie die steeds gaande was.
Ik denk dat je de spijker op de kop slaat.

Ik ben verdrietig, vanwege gemis.
Maar vreemd genoeg, tegelijkertijd ook weer vrolijk, net als vroeger! Ik heb weer de aandacht voor de dingen, echte aandacht. Ik heb vandaag gelachen met meerdere mensen. En ik dacht: heee, zo ken ik mezelf weer!
Nee hoor. Hij zal het rechtvaardigen, dat het nodig was. Omdat hij anders zou verliezen. En dan heiligt het doel de middelen.
Jij gaat uit van hoe JIJ je zou voelen. Maar kijk nu eens effectief naar zijn daden? Keer op keer je mishandelen. Elke keer opnieuw. Dan schaamt hij zich niet hoor. Dan is het inmiddels iets wat er gewoon bij hoort zodat jij doet, wat hij zegt.

Jij moet doen, wat ik zeg.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 18:47
Eigenlijk ben ik nu ook wel boos. Dat hij er de stekker uit trekt. Wat een arro. of hij zo perfect is!
Ben je DAAR boos om?
Je moet nu even aan jezelf en je kinderen gaan denken met je rare praatjes over jezelf aangeven en hem vragen aangifte te doen.
Je bent in een handgemeen terechtgekomen, hoezo is hij dat met je aangegaan.
Als iemand mijn spullen op de grond gooit kan hij wel erger krijgen, en een tik in mijn gezicht pik ik al helemaal niet. Dan mag je blij zijn dat je ongedeerd naar huis kan lopen.
Het gebrek aan zelfreflectie zegt echt genoeg hoor. Hij wil je gewoon klein krijgen, gaslighten en je hierna onder de duim houden met 'weet je nog hoe onredelijk hysterisch je bent'.
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
24-10-2020 19:23
Dus jij bent niet langer de hoofdpersoon in je eigen leven, maar slechts de bijrol in het zijne?
Wil je daar genoegen mee nemen?
Zo was het. Ik vroeg me af, waarom als je verliefd bent, je toch een soort gevoel /kater hebt nadat je elkaar gezien hebt. Dan zou je toch 100% blij moeten zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat jij echt heel raar doet nu. Waarom zit je zo raar te zwelgen en te overdramatiseren en dan weer te bagatelliseren?

Jij zat fout, hij zat fout, het is uit, klaar. Maak er niet zo'n drama in 86 delen van.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mayjunejuly schreef:
24-10-2020 19:22
Ja, eerst rapen toen meppen
Ook raar.
Je hebt pak ‘m beet 30 sec gebukt gezeten, dan sta je op en dan sla je hem. Eerst zeg je dat je dat deed zodat hij op zou houden met trekken. Maar dat is dus niet zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven