Ik verveel me zo snel

16-03-2011 17:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat veel werkende mensen met me willen ruilen, maar geloof maar dat het voor mij onderhand heel vervelend is. Ik verveel me!

Ik heb weinig echte hobbys. Houd ervan om mensen om me heen te hebben en om daar voor te zorgen. Houd van koken, wassen, gezelligheid.

Maar ik ben net afgestudeerd en heb nog geen werk. Ook geen geld dus!

Hoe vermaak ik mezelf overdag! Ik moet zeggen dat ik er af en toe mezelf heel treurig om voel...
Is wassen geen echte hobby dan? Dat kan toch prima in je eentje?
vrijwilligerswerk,en ondanks dat je geen hobbies hebt toch wat proberen

wandelen buiten met mooi weer fietsen

tvkijken gamen

ik zit ook thuis maar verveel me nooit eigenlijk

tuinieren, tja zoveel dat je kan doen eigenlijk

good luck!
misschien is vrijwilligerswerk iets? Word bijvoorbeeld maatje van een lichamelijk of verstandelijk beperkte. Kun je gezamelijk dingen doen zoals wandelen, koken ect.
Vrijwilligerswerk.

- ben je bezig

- onder de mensen

- kan je evt zorgen voor mensen

- nieuwe contacten en mss via hun een baan

- vrijwilligersvergoeding (in sommige gevallen)
Het moet iets zijn wat ik voor een korte periode kan doen.

Ik ga namelijk vanaf mei aan het werk. Het moet dus echt een bezigheid zijn voor thuis..

Alles is hier schoon en opgeruimd.. Pfoeee
Okay, wat zou ik allemaal doen als ik veel tijd had:

boekenkast uitmesten

op m'n gemak boodschappen op markt en bij kleine winkeliers doen

zorgen voor gezellige tafelstukken (bloemen, kaarsjes, rommeltjes)

iedere dag lekker uitgebreid vers koken

eindelijk het verdriet van Belgie uitlezen.

eindelijk Kind 44 uitlezen

hardlopen

lekker op de fiets weg

Zo. Heb je d'r wat aan?
Fotograferen? Kan al leuk zijn met een telefoon. Schilderen? Wandelen? En idd vrijwilligerswerk.
Naar de bieb om een tijdschrift te lezen of iets inhoudelijks, forummen, online cursussen volgen (gewoon even googlen), kookles aanbieden/geven, taarten/koekjes bakken en mensen daarmee opvrolijken.
Hey Sannie,

Weet precies hoe dat voelt. Ik ben ook werkzoekende en op sommige dagen komen de muren letterlijk op mij af.

Wat bij mij heel goed werkt is sporten: Gewoon lekker bewegen en alles eruit zweten. Verder poets ik dagelijks, puur om de tijd door te komen. En na 14.30 uur, als er weer nieuwe vacatures zijn, zit ik weer urenlang achter mijn laptop op zoek naar een baan.

Succes meid!
Kan het me helemaal voorstellen hoe jij je voelt! ik heb 1.5 maand thuis gezeten en begin nu langzaam aan met wat invalwerk (eindelijk!). En er zijn genoeg dingen om te doen, maar die zijn voor een paar uurtjes leuk of voor een dag of 3... daarna begint de verveling toe te slaan.

Ik heb me vooral vermaakt met: penpals zoeken en daar naar schrijven, eindelijk eens die stapel foto's inplakken, lekker naar buiten wandelen, boeken lezen....
Postcrossing

Honden uitlaten bij het asiel; zij blij, jij blij
quote:HEMAlover schreef op 16 maart 2011 @ 17:22:

Postcrossing

Honden uitlaten bij het asiel; zij blij, jij blijGoed idee! En ben net ook bij de HEMA geweest. Ook altijd leuk om te kijken he
Forummen

Dat je je verveelt omdat je geen werk hebt is niet zo raar. De meeste mensen hebben graag iets om handen.

Is tijdelijk werk een optie? Ik weet niet hoe je naast wassen over ander huishoudelijk werk denkt.... maar misschien kun je eens informeren voor de thuiszorg, als dat je wat lijkt?

Kun je meestal heel flexibel werken.
Je mag wel bij mij komen koken en wassen.
quote:sanniezs schreef op 16 maart 2011 @ 17:23:

[...]

Goed idee! En ben net ook bij de HEMA geweest. Ook altijd leuk om te kijken he Zeker leuk! Jammer dat het meestal toch geld kost...
online fotoboek maken. En dan heel perfectionistisch zijn. Gegarandeerd veel tijd aan kwijt.

Koekjes bakken

online documentaires kijken (zie topic in entertainment)

enorm sporten
Hardlopen; kost weinig, je bent lekker buiten en je hebt een doel, nl. je conditie opbouwen.

De vakantiefoto's van de afgelopen ... jaar inplakken. Ouders/ouderen helpen met de computer.

Op google earth online musea bekijken (ik wacht nog steeds op een druilerige zondagmiddag).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven