Ik verveel me zo snel
woensdag 16 maart 2011 om 17:06
Ik weet dat veel werkende mensen met me willen ruilen, maar geloof maar dat het voor mij onderhand heel vervelend is. Ik verveel me!
Ik heb weinig echte hobbys. Houd ervan om mensen om me heen te hebben en om daar voor te zorgen. Houd van koken, wassen, gezelligheid.
Maar ik ben net afgestudeerd en heb nog geen werk. Ook geen geld dus!
Hoe vermaak ik mezelf overdag! Ik moet zeggen dat ik er af en toe mezelf heel treurig om voel...
Ik heb weinig echte hobbys. Houd ervan om mensen om me heen te hebben en om daar voor te zorgen. Houd van koken, wassen, gezelligheid.
Maar ik ben net afgestudeerd en heb nog geen werk. Ook geen geld dus!
Hoe vermaak ik mezelf overdag! Ik moet zeggen dat ik er af en toe mezelf heel treurig om voel...
woensdag 16 maart 2011 om 17:16
Okay, wat zou ik allemaal doen als ik veel tijd had:
boekenkast uitmesten
op m'n gemak boodschappen op markt en bij kleine winkeliers doen
zorgen voor gezellige tafelstukken (bloemen, kaarsjes, rommeltjes)
iedere dag lekker uitgebreid vers koken
eindelijk het verdriet van Belgie uitlezen.
eindelijk Kind 44 uitlezen
hardlopen
lekker op de fiets weg
Zo. Heb je d'r wat aan?
boekenkast uitmesten
op m'n gemak boodschappen op markt en bij kleine winkeliers doen
zorgen voor gezellige tafelstukken (bloemen, kaarsjes, rommeltjes)
iedere dag lekker uitgebreid vers koken
eindelijk het verdriet van Belgie uitlezen.
eindelijk Kind 44 uitlezen
hardlopen
lekker op de fiets weg
Zo. Heb je d'r wat aan?
woensdag 16 maart 2011 om 17:19
Hey Sannie,
Weet precies hoe dat voelt. Ik ben ook werkzoekende en op sommige dagen komen de muren letterlijk op mij af.
Wat bij mij heel goed werkt is sporten: Gewoon lekker bewegen en alles eruit zweten. Verder poets ik dagelijks, puur om de tijd door te komen. En na 14.30 uur, als er weer nieuwe vacatures zijn, zit ik weer urenlang achter mijn laptop op zoek naar een baan.
Succes meid!
Weet precies hoe dat voelt. Ik ben ook werkzoekende en op sommige dagen komen de muren letterlijk op mij af.
Wat bij mij heel goed werkt is sporten: Gewoon lekker bewegen en alles eruit zweten. Verder poets ik dagelijks, puur om de tijd door te komen. En na 14.30 uur, als er weer nieuwe vacatures zijn, zit ik weer urenlang achter mijn laptop op zoek naar een baan.
Succes meid!
woensdag 16 maart 2011 om 17:20
Kan het me helemaal voorstellen hoe jij je voelt! ik heb 1.5 maand thuis gezeten en begin nu langzaam aan met wat invalwerk (eindelijk!). En er zijn genoeg dingen om te doen, maar die zijn voor een paar uurtjes leuk of voor een dag of 3... daarna begint de verveling toe te slaan.
Ik heb me vooral vermaakt met: penpals zoeken en daar naar schrijven, eindelijk eens die stapel foto's inplakken, lekker naar buiten wandelen, boeken lezen....
Ik heb me vooral vermaakt met: penpals zoeken en daar naar schrijven, eindelijk eens die stapel foto's inplakken, lekker naar buiten wandelen, boeken lezen....
woensdag 16 maart 2011 om 17:28
Forummen
Dat je je verveelt omdat je geen werk hebt is niet zo raar. De meeste mensen hebben graag iets om handen.
Is tijdelijk werk een optie? Ik weet niet hoe je naast wassen over ander huishoudelijk werk denkt.... maar misschien kun je eens informeren voor de thuiszorg, als dat je wat lijkt?
Kun je meestal heel flexibel werken.
Dat je je verveelt omdat je geen werk hebt is niet zo raar. De meeste mensen hebben graag iets om handen.
Is tijdelijk werk een optie? Ik weet niet hoe je naast wassen over ander huishoudelijk werk denkt.... maar misschien kun je eens informeren voor de thuiszorg, als dat je wat lijkt?
Kun je meestal heel flexibel werken.
woensdag 16 maart 2011 om 20:21