Ik voel me bezwaard
zondag 3 februari 2013 om 21:03
Ik forum mobiel, vanaf plat op mijn rug in bed. Ik voel me zo ellendig en dat komt zo:
Een week of wat geleden kreeg ik griep. Wss ben ik niet goed uitgeziekt, en de week daarna moest ik me weer afmelden op werk, want ik was in alle hevigheid verkouden gworden. Om dat er bij mijn errste afwezigneid al ge o.h. Was, was ik na een dag, toen het snot niet meer zo mijn neus uitliep weer gegaan. Collega had overal lopen klagen dat ik maar weerziek was. Ik vond d zdlf ook vervelend, mn ook omdat zij mijn lopende werk dan ook in de gaten houdt, maar dan ook kritiek heeft, of eerder loopt te roddelen over hoe ik er voor sta in mijn werk.
Een collega heeft dit aangekaart bij leidinggevende, dat ze weer bezig is, maar die geeft niet thuis.
Ikzelf vond het erg irrotant maar ben zelf niet assertief, leg me er bij neer en wilde weer vrolijk verder.
Deze vervelende collega is overigens in mijn gezicht poeslief.
Nu wil het geval dat ik weer ziek ben.
Ik spuug sinds vanochtend alles wat erin gaat er weer bijna gelijk uit, heb oofdpijn en gloeiende wangen
En ik moet steeds huilen omdat ik het kwakkelen zat ben en bijna niet meer naar mijn werk durf tr laten weten dat ik niet kan komen.
Ik zit er doorheen.
Een week of wat geleden kreeg ik griep. Wss ben ik niet goed uitgeziekt, en de week daarna moest ik me weer afmelden op werk, want ik was in alle hevigheid verkouden gworden. Om dat er bij mijn errste afwezigneid al ge o.h. Was, was ik na een dag, toen het snot niet meer zo mijn neus uitliep weer gegaan. Collega had overal lopen klagen dat ik maar weerziek was. Ik vond d zdlf ook vervelend, mn ook omdat zij mijn lopende werk dan ook in de gaten houdt, maar dan ook kritiek heeft, of eerder loopt te roddelen over hoe ik er voor sta in mijn werk.
Een collega heeft dit aangekaart bij leidinggevende, dat ze weer bezig is, maar die geeft niet thuis.
Ikzelf vond het erg irrotant maar ben zelf niet assertief, leg me er bij neer en wilde weer vrolijk verder.
Deze vervelende collega is overigens in mijn gezicht poeslief.
Nu wil het geval dat ik weer ziek ben.
Ik spuug sinds vanochtend alles wat erin gaat er weer bijna gelijk uit, heb oofdpijn en gloeiende wangen
En ik moet steeds huilen omdat ik het kwakkelen zat ben en bijna niet meer naar mijn werk durf tr laten weten dat ik niet kan komen.
Ik zit er doorheen.
zondag 3 februari 2013 om 22:02
zondag 3 februari 2013 om 22:10
maandag 4 februari 2013 om 06:03
Hoi.. Bij jullie eerste berichtjes voelde ik me gelijk al war minder zielig door het meeleven. Alleen kon ik niet reageren want ik werd vanzelf uitgelogd en inloggen lukte niet meer. Spugen is nog tot laat door blijven gaan, en op een grgeven moment was mijn maag echt leeg en toen werd het ook erg pijnlijk. Heb onrustig geslapen en voel me letterlijk leeg en slap, en heb ook geen behoefte aan eten.
Zie er nog steefs wel tegenop te moeten bellen maar ik kan .iet anders.
Ik zal. Eerlijk zijn, heb in het verleden wel eens lopen twijfelen bij het zich makkelijk ziek melden van een andere collega..ik geloof dat ik dat voortaan wel laat.
Zie er nog steefs wel tegenop te moeten bellen maar ik kan .iet anders.
Ik zal. Eerlijk zijn, heb in het verleden wel eens lopen twijfelen bij het zich makkelijk ziek melden van een andere collega..ik geloof dat ik dat voortaan wel laat.
maandag 4 februari 2013 om 06:50
Ik nomaalgesproken ook niet, maar het was niet te doen. Het snot liep letterlijk mijn neus uit en mijn ogen zaten helemaal dicht. Ik was in eerste instantie smorgens wel gaan werken maar dat werd me door andere collegas ook niet in dank afgenomen. Toen ik na een paar uur alleen maar aan het niesen was en voortdurend met zakdoekjes in de weer was ben ik naar huis gegaan. Vanuit huis heb ik nog wel allerlei dingen zitten regelen en werd ook merrdere keren met vragen opgebeld. Ik merkte datbik daar op een bepaald mpment vrij geirriteerd door raakte, en dan de beslissing nam om morgen maar weer te gaan. Ik heb nu twee bijna volwassen kinderen die vinden dat ik niet zo moet laten beinvl ooi eden, maar mijn baan is mijn zekerheid, ik ben altijd bang dat ik het op een of ander manier verbruid of xo iets
Meteen de reden waarom dit op psyche staat
Meteen de reden waarom dit op psyche staat
maandag 4 februari 2013 om 09:01
Lig nu net na te denken over jullie posts..lief zijn voor jezelf..dat kan ik niet goed, verwijt mezelf vaak mijn missers en wil altijd flink zijn. Mam, denk nou aan jezelf hoor ik vaker maar het punt is dat ik bijna altijd aan mezelf denk, in de zin van hoe het aanders beter had gemoeten, waar ik tekortschiet enzo.
Ik besef dat het gezeur en geroddel van collega in dit geval werkt als een soort bevestiging. Zie je wel.. terwijl ik weet dat het nonsens is.
Ik kan het dus niet uitstaan dat ik nou juist 3 x achter elkaar ziek wordt, terwijl ik zelf ook vindt dat dat niet kan.
Maar ik ben echt niet in staat om te gaan.
Ik besef dat het gezeur en geroddel van collega in dit geval werkt als een soort bevestiging. Zie je wel.. terwijl ik weet dat het nonsens is.
Ik kan het dus niet uitstaan dat ik nou juist 3 x achter elkaar ziek wordt, terwijl ik zelf ook vindt dat dat niet kan.
Maar ik ben echt niet in staat om te gaan.
maandag 4 februari 2013 om 09:04
Heel herkenbaar! Ik lig ook al ruim een week met griep in bed nu, en het is een rare griep waarbij ik soms denk dat het wel weer gaat, maar als ik dan echt iets ga doen stort ik weer helemaal in.
Ik vond het ook héél klote dat ik vanochtend wéér thuis ging blijven. Maar ziek = ziek.
Ik denk dat ik echt griep heb, en die duurt nu eenmaal langer dan 2 dagen:(
Ik vond het ook héél klote dat ik vanochtend wéér thuis ging blijven. Maar ziek = ziek.
Ik denk dat ik echt griep heb, en die duurt nu eenmaal langer dan 2 dagen:(
Zeg maar Spijker.
maandag 4 februari 2013 om 09:08