ik voel me.. dag 1

29-07-2014 20:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik voel me leeg.. ik heb mezelf voorgenomen om te proberen dagelijks mijn gevoelens van me af te schrijven na dat ik gisteren heb gemerkt dat het erg helpt. misschien gaan jullie het vervelend vinden of misschien ook niet dat gaan we vanzelf merken..

ik stond vandaag op met een leeg gevoel, ik ben een na denker, iemand die analyseert, misschien soms te veel.. misschien soms op de verkeerde manier..

ik heb een jongen ontmoet, ik voel me erg op me gemak bij hem en hij probeert me de goede kant op te stimuleren, het is fijn dat er iemand is om op terug te vallen en je wijst op je fouten met de beste bedoelingen.. toch moet ik uitkijken en dat ik niet afhankelijk van hem ga worden want dat is iets wat ik totaal niet wil..

ik zit weer achter m'n laptopje, dit keer zonder jointje en 100% nuchter, dat ik mijn vriendje kwijt bent krijgt steeds meer een plekje en ook kijk ik steeds meer uit naar het feit dat ik hier in tilburg opnieuw kan beginnen, bij elke stap die er word gemaakt voel ik weer een beetje geluk.. ik heb mezelf erop betrapt dat ik trots was op mezelf en dat gevoel is erg lang geleden..

stap voor stap maak ik vooruit gang, vandaag voel ik me leeg maar het is ook een goede dag want ik ben nuchter.. de behoefte aan een jointje is groot maar in plaats daarvan pak ik een sigaret (niet dat dat goed is) en schrijf ik mijn gevoelens van me af of bericht ik die goede vriend.

jullie reacties gisteren hebben mij ook aan het denken gezet en daardoor heb ik ook het gevoel gekregen dat ik mezelf help door middel van mijn verhaal te delen, het voelt fijn..

fijne avond, kuss
1 tip... Zet dag 2, 3, 4, 5 etc. in dit topic. Geen nieuwe openen.
Verder wil ik nog even zeggen; goedzo dat je nuchter bent vandaag. Dan verwerk je de boel beter .
bedankt voor de tip!
Ik heb je andere topic (nog) niet gelezen, maar supersnel van je dat je je jointje hebt laten staan en zo juist in contact komt met je gevoel. Het is zo makkelijk om terug te vallen in " fout" gedrag, maar jij hebt de knop voor jezelf omgezet en kiest het moeilijkere pad op weg naar jouw herstel. Respect!
Supergoed dus.
Oh jee, je zeurt. Get. yourself together

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven