Ik voel me leeg

05-07-2016 16:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaak het gevoel dat als er tegen mij gepraat wordt dat ik het de ene oor in komt en het uit de andere oor uit komt. Ik wil weten wat dit is en hoe ik er vanaf kom.

Ik voel alsof ik lichamelijk wel aanwezig ben maar dat ik niks opsla. Wat kan dit zijn? Mijn vader heeft dit ook maar veel erger. Ook is er sinds kort geconstateerd dat hij deels autistisch is.
Ben je niet gewoon moe?
Dit was ook mijn eerste gedachte. Wegens zwangerschap heb ik ernstig ijzer tekort. Ik kan soms gesprekken niet volgen en word al moe als ik belangrijke info moet opslaan.
Nu gaan er natuurlijk allemaal 'thuis'-en 'vrijetijdsdokters' een diagnose geven. Maar waarom niet gewoon een bezoekje aan de huisarts doen? Die heeft ervaring en kan je professioneel advies geven en kijken wat voor mogelijkheden er voor jou zijn. Daar kom je mijn inziens verder mee.
ik ben geen thuis of vrijetijds dokter. Dacht ff hardop.
Ik was net zo lekker aan het bijklussen, mag dat ook al niet meer...
quote:mariposita schreef op 05 juli 2016 @ 17:59:

Ik was net zo lekker aan het bijklussen, mag dat ook al niet meer...
Het klinkt als overprikkeld zijn.
Het kan van alles zijn. Waarom vraag je het niet eens aan de huisarts?
Kan inderdaad van alles zijn.

Maar wat bedoel je met deels autistisch? Je hebt autisme of je hebt het niet. Bedoel je misschien trekken van autisme?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Als iets niet vreselijk van belang lijkt of ik heb de kennis maar kort nodig dan vergeet ik het.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ga je niet gewoon met te veel saaie mensen om?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven