Ik zit er doorheen..

05-06-2011 14:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mn werk steeds minder leuk vinden, ben super moe, mn lichaam is op, ben prikkelbaar, heb hartkloppingen, zweetaanvallen, met andere woorden: ik zit er doorheen!

Ik doe op werk zo hard mn best, maar kan me er niet toe zetten, ik ben er wel, en doe ook wat om werk tevreden te houden, kom ik thuis dan stort ik weer in, met gevolg dat vriendlief de volledige lading krijgt. En dit is nu alweer een tijdje zo.

Ik doe genoeg leuke dingen voor afleiding, maar kan me daar alniet meer toe zetten.Veel feestjes gehad laatste tijd van vrienden en familie, en overal heen gegaan om te doen 'alsof' het goed gaat.

Maar ik kan niet meer, en juist door die gedachtens voel ik me nog meer down. Mijn vriend zegt dat ik na de dokter weer moet, of moet minderen met werk, maar wil dit niet weer aangezien ik net weer volledig aan mn uren zit. Wat is jullie mening??
anoniem_116382 wijzigde dit bericht op 06-06-2011 12:05
Reden: Gedeelte weggelaten ivm herkenning
% gewijzigd
Helemaal eens met je vriend. Je bent nu dan wel weer volledig aan je uren, maar het gaat helemaal niet goed

Dan kun je beter een stapje terug doen en weer teruggaan naar de dokter of diegene die je eerder begeleidde, dan dat je maar doorgaat tot je volledig instort en weer op 0 staat. Dat gaat uiteindelijk alleen maar langer duren.
Je lichaam geeft het al aan, ik zou er maar naar luisteren, anders gaat het helemaal mis als je doorgaat. Dus op naar de dokter.
Wat vervelend voor je! Ik snap dat je jezelf er niet aan wil toegeven omdat je net weer volledig aan het werk bent..

Ik vertel je niet wat je moet doen want ik denk dat je dat diep van binnen al weet.. maar als ik dit zo lees, dan ben ik het met je vriend eens. De lichamelijke en geestelijke klachten horen er niet te zijn als je je weer goed voelt, toch? Blijkbaar zijn er nog dingen die aangepakt moeten worden..

Ik weet je hele situatie niet,maar ik heb een burn-out gehad en mijn klachten leken op die van jou. Ik weet inmiddels dat mijn gezondheid en welzijn voorop horen te staan en dat je daar naar moet luisteren.. makkelijker gezegd dan gedaan, want dat wou ik ook niet.

Ik deel mijn mening met die van jouw vriend..:)

Veel sterkte!
Ik geef je vriend gelijk. Of dacht jij dat het vanzelf weer toppie werd? Hoe zou dat mirakel tot stand moeten komen, volgens jou?
Ik denk ook dat je vriend gelijk heeft, je eist veel teveel van jezelf! Luister naar je vriend en doe een stap terug, want anders ben je straks weer helemaal terug bij af.
Luisteren naar vriendlief.. Het is begrijpelijk dat je het vervelend vindt dat je net nu je weer je volledige uren werkt zal moeten minderen, maar als ik je bericht zo lees ben je er nog niet klaar voor. Zoek opnieuw hulp, zodat je er écht weer bovenop komt, dat zal uiteindelijk de beste en snelste weg zijn.

En je hoeft je niet anders/beter voor te doen dan je je voelt! Het zal denk ik al enorm schelen als je je 'masker' af kunt doen en tegen collega's/vrienden/familie kunt zeggen dat je het nog moeilijk hebt. (ik weet uit eigen ervaring dat dit ontzettend moeilijk is, en dat je waarschijnlijk graag jezelf en anderen voor wilt houden dat alles goed gaat. maar uiteindelijk los je hier niks mee op, probeer open te zijn!)

Heel veel sterkte en succes!
Je schrijft dat je helemaal op bent en niet meer kan.

Dan is wat minder uren werken volgens mij een betere optie dan doorgaan tot je misschien weer volledig in de ziektewet belandt.

Ik begrijp dat het teleurstellend is juist omdat je net weer aan al je uren zit.

Misschien knap je wel op van minder uren werken. Zou het zeker overwegen want hoe je nu bezig bent klinkt niet gezond.

Veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven