Jouw ergste roddel verhalen?

12-02-2024 14:25 59 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is een erg uit de hand gelopen roddel of sensationeel verhaal waar jij je in hebt begeven en super uit de hand gelopen is?

Wat heb je er van geleerd en wat zou je voortaan anders doen?

Tell me your story's!!
Stories
Alle reacties Link kopieren Quote
TO begint!
Ik heb wel een sappig roddelverhaal over Lucifee!

Zij had ooit afgesproken met een stel andere forummers. En wat ze toen deed..... nou, ik kan het nog steeds niet geloven, al was ik er zelf bij! o_o
Het was iets wat ik hier eigenlijk niet eens durf te herhalen.
Alle reacties Link kopieren Quote
TO trapt af.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een roddel verzinnen bedoel je? nee, nooit gedaan
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Nemophilista schreef:
12-02-2024 14:34
Ik heb wel een sappig roddelverhaal over Lucifee!

Zij had ooit afgesproken met een stel andere forummers. En wat ze toen deed..... nou, ik kan het nog steeds niet geloven, al was ik er zelf bij! o_o
Het was iets wat ik hier eigenlijk niet eens durf te herhalen.
Ik kwam zeker niet opdagen?
Lucifee2024 schreef:
12-02-2024 14:51
Ik kwam zeker niet opdagen?
:-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedoel je wat een roddel was waarbij je betrokken was?

Er is wel flink over mij gepraat in het dorp dat ik een dwarslaesie had vanwege een verkeersongeval. Dat is helemaal niet hoe het is. Best vreemd om van bijna vreemden te horen hoe mijn gezondheid ervoor staat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spiritualvibess schreef:
12-02-2024 14:25

Tell me your story's!!
Want??

Wat een ramptoerisme dit.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
12-02-2024 14:45
Een roddel verzinnen bedoel je? nee, nooit gedaan
nee TO bedoelt bij welke roddel ben je wel eens betrokken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een hele groep viva-forummers is jaren geleden betrokken geweest bij een roddel over Roy Donders. Iemand hier zei dat ze/hij dacht dat de zus van Roy eigenlijk zn moeder was. Dat ging best ver.. zo ver dat Roy op een avond bij Hart van Nederland kwam vertellen dat het een onzin-verhaal was.
Alle reacties Link kopieren Quote
O ja, toen ik 30 jaar terug gabbertje was in een heel klein gelovig dorp waar niemand naar houseparty's ging, gingen de wildste verhalen rond over mij. Ik had geld gestolen van mijn ouders om drugs te kopen, ze hadden mij het huis uit gezet, ik verkocht mijn lichaam voor drugs. Etc etc etc

was allemaal niks van waar, maar ja het roddelde kennelijk lekker weg.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Op klinkt interessant maar roept alleen maar vragen op.

Bedoel je, welke roddel ging rond waar jij een eigen aandeel in had en het allemaal erger werd? En wat deed je om het de volgende keer te voorkomen.

Of

Welke roddel ging rond over jou en wat deed je om de volgende keer te voorkomen dat er weer over je geroddelt werd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Een schoolpleinloedermoeder dacht zogenaamd dat ik een alcoholprobleem had en deelde haar zorgen met iedereen en de juf. Daar kwam ik achter omdat het sekreet niet in de gaten had dat ze vanuit haar nieuwbouwwijkje eigenlijk in een dorp was gaan wonen dus binnen vijf uur had ik alle details. Daar ben ik echt briesend op af gestapt voordat de kinderen uit school kwamen en die heb ik verbaal alle hoeken van het schoolplein laten zien. Met d’r zogenaamde betrokkenheid.

Het ergste vond ik nog dat dit loeder gewoon doorging nadat diverse mensen haar al hadden verteld dat ik recent een herseninfarct had gehad en net weer zonder rollator kon lopen (en intensief logopedie volgde om mijn spraak weer goed te krijgen). Gewoon zichzelf interessant maken en neerzetten als een moeder Theresa terwijl het gewoon een vuil hypocriet sekreet was dat zichzelf interessant wilde maken.
lemoos2 wijzigde dit bericht op 12-02-2024 15:54
0.67% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg van roddelen niet echt spiritual vibes.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
12-02-2024 15:53
Een schoolpleinloedermoeder dacht zogenaamd dat ik een alcoholprobleem had en deelde haar zorgen met iedereen en de juf. Daar kwam ik achter omdat het sekreet niet in de gaten had dat ze vanuit haar nieuwbouwwijkje eigenlijk in een dorp was gaan wonen dus binnen vijf uur had ik alle details. Daar ben ik echt briesend op af gestapt voordat de kinderen uit school kwamen en die heb ik verbaal alle hoeken van het schoolplein laten zien. Met d’r zogenaamde betrokkenheid.

Het ergste vond ik nog dat dit loeder gewoon doorging nadat diverse mensen haar al hadden verteld dat ik recent een herseninfarct had gehad en net weer zonder rollator kon lopen (en intensief logopedie volgde om mijn spraak weer goed te krijgen). Gewoon zichzelf interessant maken en neerzetten als een moeder Theresa terwijl het gewoon een vuil hypocriet sekreet was dat zichzelf interessant wilde maken.


Dat is wel heel erg ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand heeft wel eens gezegd dat ik iets gedaan zou hebben, maar iedereen die me kent wist eigenlijk wel dat ik daar te lui voor ben.... dus gelukkig was het snel klaar met kletsen erover.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
12-02-2024 15:53
Een schoolpleinloedermoeder dacht zogenaamd dat ik een alcoholprobleem had en deelde haar zorgen met iedereen en de juf. Daar kwam ik achter omdat het sekreet niet in de gaten had dat ze vanuit haar nieuwbouwwijkje eigenlijk in een dorp was gaan wonen dus binnen vijf uur had ik alle details. Daar ben ik echt briesend op af gestapt voordat de kinderen uit school kwamen en die heb ik verbaal alle hoeken van het schoolplein laten zien. Met d’r zogenaamde betrokkenheid.

Het ergste vond ik nog dat dit loeder gewoon doorging nadat diverse mensen haar al hadden verteld dat ik recent een herseninfarct had gehad en net weer zonder rollator kon lopen (en intensief logopedie volgde om mijn spraak weer goed te krijgen). Gewoon zichzelf interessant maken en neerzetten als een moeder Theresa terwijl het gewoon een vuil hypocriet sekreet was dat zichzelf interessant wilde maken.
Wat kunnen sommige mensen toch ongelooflijk naar zijn! Gelukkig kwam je voor jezelf op. Maar zou niet nodig moeten zijn.
Dat ik hier mod zou zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
12-02-2024 15:53
Een schoolpleinloedermoeder dacht zogenaamd dat ik een alcoholprobleem had en deelde haar zorgen met iedereen en de juf. Daar kwam ik achter omdat het sekreet niet in de gaten had dat ze vanuit haar nieuwbouwwijkje eigenlijk in een dorp was gaan wonen dus binnen vijf uur had ik alle details. Daar ben ik echt briesend op af gestapt voordat de kinderen uit school kwamen en die heb ik verbaal alle hoeken van het schoolplein laten zien. Met d’r zogenaamde betrokkenheid.

Het ergste vond ik nog dat dit loeder gewoon doorging nadat diverse mensen haar al hadden verteld dat ik recent een herseninfarct had gehad en net weer zonder rollator kon lopen (en intensief logopedie volgde om mijn spraak weer goed te krijgen). Gewoon zichzelf interessant maken en neerzetten als een moeder Theresa terwijl het gewoon een vuil hypocriet sekreet was dat zichzelf interessant wilde maken.

Wat een kutwijf
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Op school ging een hele tijd het praatje dat mijn vader blind zou zijn.
Niet waar natuurlijk, hoe komen ze erop, dacht ik. Ik snapte uberhaupt niet waarom dat interessant was, maar er gebeurde niet zoveel in ons dorp. :-D

Een paar weken later kwam de aap uit de mouw waar het verhaal vandaan kwam.
Mijn oma (schoonmoeder van mijn vader) belde op met het verhaal dat ze op straat mijn vader was tegengekomen met de hond. Ze had geroepen en gezwaaid en uiteindelijk was ze boos naar hem toegelopen en had hem tijdens het lopen uitgefoeterd omdat hij zijn schoonmoeder stond te negeren.

Bleek mijn vader (met een best opvallend uiterlijk) in ons eigen dorp een serieuze dubbelganger te hebben... :-D En die man was toevallig blind. Had ook dezelfde soort hond als wij, dus iedereen had gedacht mijn vader met de hond te hebben zien lopen.

Oma was zich rot geschrokken en excuus aangeboden natuurlijk.
Pandora schreef:
12-02-2024 17:13
Op school ging een hele tijd het praatje dat mijn vader blind zou zijn.
Niet waar natuurlijk, hoe komen ze erop, dacht ik. Ik snapte uberhaupt niet waarom dat interessant was, maar er gebeurde niet zoveel in ons dorp. :-D

Een paar weken later kwam de aap uit de mouw waar het verhaal vandaan kwam.
Mijn oma (schoonmoeder van mijn vader) belde op met het verhaal dat ze op straat mijn vader was tegengekomen met de hond. Ze had geroepen en gezwaaid en uiteindelijk was ze boos naar hem toegelopen en had hem tijdens het lopen uitgefoeterd omdat hij zijn schoonmoeder stond te negeren.

Bleek mijn vader (met een best opvallend uiterlijk) in ons eigen dorp een serieuze dubbelganger te hebben... :-D En die man was toevallig blind. Had ook dezelfde soort hond als wij, dus iedereen had gedacht mijn vader met de hond te hebben zien lopen.

Oma was zich rot geschrokken en excuus aangeboden natuurlijk.
Haha!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hmmm dat ik abortus had gepleegd ik was 21 en had net een miskraam gehad tot er eentje schreeuwend uit haar raam riep heb jij een abortus laten plegen Nee dombo ik heb net mijn kindje verloren. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ik direct na m'n scheiding al met 3 andere mannen bezig was, volgens mijn nieuwe buurvrouw.
Ik was in een ander dorp gaan wonen, en niemand kende daar mijn achtergrond. Dat er in één week 3x mannenbezoek kwam, was om mijn huis in orde te maken. En dat waren dus 3 van mijn 5 broers. Heb de nieuwe buurvrouw dat toch even duidelijk gemaakt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven