Kletstopic: Overspannen/burn-out

10-11-2020 12:45 45 berichten
Hallo allemaal,

Ik zit op het moment helemaal niet lekker in mijn vel en heb behoefte om hier met anderen over te praten.

Ik voel me moe, ben constant aan het piekeren, slaap slecht en nog een tal van fysieke klachten (spanningshoofdpijn, misselijk, duizelig, wazig zien).
Ik ben hiermee al naar de huisarts geweest, maar voel me onbegrepen. Wel geeft de huisarts aan dat het spanning is en ik maar even 'rustig aan moet doen'.
Verder loop ik al sinds augustus bij de praktijkondersteuning met stressklachten, ik kan hier goed mijn verhaal kwijt, maar lijkt me toch niet echt te helpen en het gaat sindsdien eigenlijk alleen maar slechter.
Ook op het werk heb ik dit aangekaart en doe hier ook wat rustiger aan. Dit leek vorige week goed te gaan maar sinds zaterdag voel ik me weer ellendig... Krijg ook niks gedaan, concentratie is ver te zoeken. Het lukt gewoon niet

Ik heb het gevoel dat ik de weg kwijt ben en niet meer weet wat ik moet doen. Moet ik me nou ziekmelden, moet ik rustig aan blijven werken, moet ik meer hulp zoeken?

Jullie kunnen dit vast niet voor mij beantwoorden, maar ik merk dat ik behoefte heb om erover te praten met mensen die in een soortgelijke situatie zitten. Ik zie hier regelmatig topics langskomen met dit soort onderwerpen.

Herkennen jullie mijn verhaal en zouden jullie jullie verhaal met mij willen delen?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Black_Phillip schreef:
12-11-2020 11:56
Ja, maar ben bang dat ze me zsm beter willen melden zodat ze me kunnen ontslaan.