Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Misschien mee op een kamp?

Als vrijwilligster van verstandelijk berperkte kids? Meestal zit je dan ook prachtig in de bossen of aan zee.

Maar is wel vrij intensief, weet niet of je dat trekt.

Een sport/wandel maatje in de buurt zoeken?

Cursusje zang/muziek/dans erbij?
Hanke, kijk anders even bij 'aangeboden'.

Precies iets wat ik bedoelde.

Misschien is het iets voor jou?
Ha lieve vrouwen,

Hier even een levensteken.

We zitten echt gruwelijk vakantie te houden. Hele dagen op een terras, beetje kletsen, beetje zitten.

En nu hangen we met zijn drieen in trainingsbroeken op de bank. Echt hangen, want Saartjes ogen zakken telkens dicht.

Heel lief, ze hoort je nog wel, maar reageert een half minuutje later.

Voor ons staat een tafel vol hapjes, heeeel veel soorten kaasjes, die we maar tegen de bank gezet hebben. Scheelt toch vooroverleunen.

Nou vrees ik alleen dat ik wel de sjaak ben om de volgende stokbroodjes uit de oven te halen.

Het is fijn om te ervaren dat de ongedwongenheid van het forum er live ook is. Vanuit grapjes en luchtigheden ontstaan telkens weer spontaan 'echte' gesprekken.

En die interesse is hartverwarmend. Fijn.

Ik hoop echt dat ik jullie binnenkort ook kan ontmoeten!!!

Liefs! (f)
Hoi allemaal

Ik zou het zo niet even weten Hanke wat tedoen..Ikzelf doe dus vrijwilligerswerk op een festival en dan krijg je een t-shirt met service op je rug voor de herkenbaarheid(elke discipline heeft eigen kleur)je krijgt eenj bonnetje voor wat drinken en een paar broodjes met een warme maaltijd erbij,Daar en de ervaring is waar ik het voor doe want het is me goed bevallen,al heb ik weer aangegeven dat ik niet tot het end meehelp maar tot 20.00 omdat ik het anders niet trek.Ik moet ook nog met het OV naar Alkmaar en terug maar dat is teoverzien al zal ik het wel merken aan mijn benen!Maar dit is 1 dag geen werkweek dus daar heb ik geen ervaring mee.

Maar het is inderdaad voor herhaling vatbaar zoals je leest maar is niet wat jij zoekt dus misschien kan je naar zo'''n vrijwilligercentrale gaan daar heb je heel veel dingen(maar dat had jezelf waarschijnlijk ook wel bedacht dus nee niets toevoegends dus..

Verder gaat het met mij wel goed ben best wel bezig met 6 juni ook omdat dat de verjaardag van Isis Fay is..Ik ga zondag langs want 6juni is de dag van het festival(met 5 juni) dan heb ik geen auto(kan z0ndag meerijden met de auto bedoel ik)Dus anders had ik toch niet gekund . Die dag is wel dubbel qua emoties maar daar houd ik van tevoren rekening mee(voor zover mogelijk)

EV ik heb bij PMT geleerd tevoelen(lichamelijk) wanneer ik over mijn grenzen ga bijvoorbeeld.

Dan moesten we met de ogendicht richtingde muur lopen en stoppen op het moment dat je voelde dat je bij der muur was en das stoppen(vertrouwen op je intuitie) en een bepaalde ruimte voor jezelf intemogen nemen dmv.spelletjes.Maar ik vind het heel bijzonder dat je via je lichaam allerlei signalen krijgt maar die moet je wel kunnen herkennen als waarschuwing en daarna handelen,Maar het is wel moeilijk maar ik heb wel bijna het meest daaraan gehad;PMT.Dus even doorzetten EV maar het is de moeitewaard.

Het voordeel van individueel is dat hij/zij alle aandacht voor jouw heeft en dus ook op veel dingen ledt die er met je gebeuren(+je kan prive dingen vertellen en er is meer tijd om over dingen doortegaan(of juist niet)Ik zou het zohouden zoals het nu is met PMT,onderga dit maar eens,je hebt iemand die ervaren is naast jestaan(therapeute)Maar je krijgt er een hoop voor terug is mijn ervaring
Hoi allemaal

Wurm heeft al een goede omschrijving gegeven van de afgelopen dagen.

Relaxen, veel en lang op terrasjes hangen, beetje slenteren, hangen, goede gesprekken, lekker eten en ontbijt op bed van Wurm.

Wel 100 keer op een dag zeggen hoe lief we elkaar vinden, maar ook blijven volhouden dat we in het echt helemaal niet zo lief zijn als we hier lijken te zijn

En gister was Ster er ook, erg leuk!

Ik ben er normaal gesproken niet zo goed in om dagenlang constant in gezelschap van anderen te zijn.

Maar dat is echt heel goed gegaan en zegt veel over Wurm en Iry.

Nu ook heerlijk om nog een dag helemaal alleen te zijn.

Want ik was wel gesloopt gisteravond.

Hoe relaxed het ook was, en hoe fijn het gezelschap, het is ook vermoeiend. Ik vergeet soms dat ik nog niet zoveel energie heb.

Gisteravond nog urenlang het land door moeten rijden voor ik thuis was en dat heeft er flink ingehakt. Was eigenlijk ook helemaal niet slim om zo vermoeid achter het stuur te kruipen.

Toen ik thuis kwam dan ook even ingestort, maar nu voel ik me na een lange nacht slapen wel weer oke.

Bedankt lieverds voor de afgelopen dagen, jullie zijn fantastische vrouwen! En Wurm, mijn mattie, bedankt voor je gastvrijheid!

Gestart met de medicatie net, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Hoop maar dat de bijwerkingen mee gaan vallen.

Vandaag genieten van een verdiende hangdag. Ik sluit het mooie weer even buiten en ga lekker een filmpje kijken.

Hoe is het met de rest hier?

Fijne dag allemaal!
He dames!!

Nou hier ook even weer een teken van leven.

De dagen in rusthuis wurm waren heerlijk.

En zo lief dat Saar en Wurm dit hadden voorgesteld voor een fijne time-out.

We hebben inderdaad echt vakantie gevierd.....niets gedaan dus.

Zoooooo wat kunnen wij lui zijn zeg!!

Maar de terrasjes,geen verplichtingen,het gezelschap van twee lieverds was super.

Saar en wurm,wat zijn jullie toch leuke meiden.

De humor (tsja...we blijven een beetje gestoord natuurlijk).

Het kletsen en elkaar goed in de gaten houden.....ik vind het heel bijzonder.

Bijzonder dat je al zo fijn contact kan hebben met mensen die je nog niet zo heel goed/lang kent.

Lieverds!!!!

Bedankt voor de fijne dagen,de gastvrijheid,de lift,de gezelligheid.

En.......lieve ster,

Ik vind je een geweldige meid...ik moet lachen om je en vind je zo wijs.

En wat zag je er weer mooi uit!!

Onwijs gezellig dat je er ook een dagje was.

Pffff...ik zit er nog best vol van.

Fijn ook om weer thuis te zijn.

Ik was ook best erg moe (eh....was toch een rusthuis?)

Moe maar tevreden.

En wat een verassing dat mijn lieverd zoveel had gedaan.

Ik kwam thuis in schoon opgeruimd huis (ohw....dat klinkt alsof dat iets over huize wurm zegt maar zo bedoel ik het echt niet)

Hij had veel dingetjes (klusjes) gedaan in huis waar ik erg blij van werd.

De bloemetje stonden op tafel,de kaarsjes aan en ik kon heerlijk op de bank kruipen en kreeg een warme chocomel.

Ik weet het zeker...hij is uit de hemel gevallen.

Lieverds!!

geniet van deze zonnige dag!
En....Huize wurm is heeel kneuterig!!!

Wc....jeu zeg,ik heb nog nooit zo'n schone wc gezien!!!

Oja wurm....1 van de klusje in huis hier....mijn bank was gereinigd!!

Lief he! ik denk dat het telepathie was.
O wauw Iry, die vent van jou is èn rijk, èn lief. Bofkont!

Wat heerlijk thuiskomen zo!

Jij dus wat minder thuisgekomen Saar. Klote dat het toch tegenviel het rijden. Hoop dat een dagje bijslapen en bijhangen vandaag wonderen doet voor je gestel. Fuck het schema

(lekker recalcitrant he? :-D)

Ik vond het zelf ook echt heel bijzonder. Heb echt het gevoel op vakantie geweest te zijn. Bizar hoor.

Maar ooo wat heerlijk dat jullie gisteravond allemaal weer weg waren! Ik zat net lekker uitgebreid te poepen (ja, dat is toch fijner alleen) komt Wurman al thuis.

Gelukkig was die in dezelfde state of mind als ik (hij was wezen logeren bij een vriend van hem) en hebben we na de korte samenvatting van de dagen de hele avond zwijgend naast elkaar op de bank gehangen voor de tv. Even in ons eigen wereldje.

's Avonds bijgeknuffeld en lekker bij hem gekropen.

Na 2 nachten smachtend alleen liggen in dat grote bed (toch jammer meiden) nu weer heerlijk die sterke armen om me heen.

Vandaag probeerde ik weer een vakantiedag voor mezelf te organiseren, maar in mn eentje op een terras gaan zitten doe ik dan weer niet zo snel.

Wel lekker eruit gelopen, fruitshake gedronken, en nu zit ik thuis nog even wat te werken achter de lap. Moet ook af en toe gebeuren.

Sponge, stoer dat je weer een dag vrijwilligerswerk gaat doen zeg! Gaat je vriend deze keer ook, of ga je nog een keer alleen?

EV, morgen weer pmt? Heb je voor jezelf al een beetje duidelijk of je wat over vorige keer wilt gaan zeggen?

Hoop dat je kan voelen dat dat mag. Dat jij iets als naar mag ervaren, en dat dat gevoel dan okee is. Jouw gevoel.

Dat niet weggedacht hoeft te worden, maar wat je zelfs uit mag spreken.

Dat is eigenlijk ook pmt. Ervaren wat je er nou bij voelt, en dat uitspreken.

Hoe is het met jou Ster?

Heb je het een beetje getrokken? Gister bij zo'n stel meelbieten, en dan 's aafs laat nog weg, en vandaag weer werken?

Wat vind/vond je vriend er eigenlijk van, dat je deze kant op kwam? Ik heb een soort beeld van hem gevormd dat hij je graag wil beschermen tegen extra drukte enzo.

Maar geen flauw idee of dat klopt en waar ik dat nou op gebaseerd heb.

Hanke, Lynne, Philo, Claire, Appel, hoe ist?

Waren jullie effe boel stil afgelopen dagen!!!

Hoop maar dat geen nieuws in dat geval goed nieuws is.

Heb wel heel veel aan jullie gedacht afgelopen dagen. Gewoon. Omdat ik me dan afvroeg hoe het met jullie was, en hoe jullie 'live' zouden zijn. (van jou weet ik dat natuurlijk al Hanke! :-) )

En hoe fijn het plekje hier gewoon is.

(f)
O haha, geweldig Ier, dat je bank gereinigd was.

Heb je verteld dat ik zo gemeen was, dat je de mijne niet mocht reinigen?

Enne. Kneuterig jezelluf.

Ik heb trouwens een boel vondelingen joh!

Aardbeien, vieze notenkaas, een kapperscremetje-tegen-dode-puntjes, garnalensalade.

Rielaxt hoor. Vreet ik allemaal lekker op. Hehe.

Behalven die dode-puntjes-creme dan. Lijkt me niet lekker.

Wil de eigenaresse ervan die terughebben per post? :-) Of was ie al zo-goed-als-leeg en lag hij daar in het kader van gooit-wurm-toch-wel-weg?

Wel jammer dat ik nu weer zelf de plee moet schoonmaken...
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!!!

Vind ik echt heel erg super om te lezen!

Met mij gaat het niet zo goed, misschien dat ik daarover meer op hyves durft te zetten..

Ik ga het proberen..

Liefs!
Haaaai!

Ik hoop het Claire. Hoop ook dat je weet dat je daar je eigen ruimte in mag nemen en dat ik je iig zal lezen. (ik spreek even voor mezelf maar weet eigenlijk bijna zeker dat dat voor iedereen geldt.)

Voor jou een (f) .

Iry, wat een lieve post.

Dankjewel..

Vind je zo'n kanjer. Kijk stiekem best een beetje tegen je op. Hihi.

En Wurm dat klopt wel een beetje hoor. Ik had (en heb, stiekum) dat altijd erg nodig. Al probeer ik nu steeds zelf m'n grenzen op te zoeken en ze te herkennen. Kan moeilijk altijd z'n handje vast blijven houden. Alhoewel, zou wel makkelijk zijn.

Vriendje was benieuwd wat ik had gezegd dat jij dat zo dacht.

Dus ik: Ze heeft zelf ook geen flauw idee waarop ze dat gebaseerd heeft.

Hihi. Duidelijk he.

Enne petje af hoor. Voor je gastvrije specialiteiten. Als je deze twee meiden zo'n goed gevoel hebt gegeven (en das vast niet heel makkelijk, ze zijn inmiddels ook wat labiel en emo bejaard ), zegt dat zéker iets over jou.

Saar, ik zag het al aan je. Klote. Want dat maakte voor jou dat het einde niet zo top was.

Voel je je nu weer een beetje mens?

Vind je een kei leuk wijf. Zo!

Nogmaals, vond het erg leuk er een dagje bij te zijn. Voelde me helemaal op m'n gemak!

Hoe is het met de rest?
(f) voor Claire. Metzonder doornen!

Ster: Grappig, ik ervaar jou als iemand die prima zelf haar grenzen voelt, maar vooral aan het oefenen is met ze aangeven. Maar ja, over afstand komt dat waarschijnlijk veul anders over, bovendien vul ik veel te snel dingen in zonder reden. Zoals je al terecht aan je vriend vertelde.

Maarre hoe was t nou op t werk?
Ging goed!

Verder lekker van het weer genoten vandaag.

Ik voel mijn grenzen meestal niet. Vaak achteraf.

Maar ook is het zo dat ik aan het oefenen ben met aangeven, dat heb je helemaal goed hoor.

Maar ja, zodoende leert men.

Hoe gaat ie met jou?
Relaxed. Net een van de restant-stokbroden verslonden.

Een mens moet toch wat eten he.

En zo nog even lekker een uurtje sporten.

Zin an, al is het nog wel erg warm!

Ik houd de koude douche na afloop maar in gedachten. Dan vlieg ik vast .

Fijn dat je werk goed ging!!!
Hee lieverds!

Wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad dit weekend!

Het gaat even wat minder hier... dus verder even geen reactie.

Dikke knuffel voor jullie allemaal. En een extra dikke voor claire!

Heb je verhaal op hyves gelezen.. heel knap van je!
Wat leuk om weer wat bij te lezen,al is het niet allemaal hiep hiep hoera stemming.

Saar ,hoe is het nu met je?

Vond het gisteren zo rot dat ik even niets kon doen voor je.

Tsja..je een slaapplek bieden,maar aangezien je al drie dagen tegen mijn kop moest kijken leek mij dat een heel slecht aanbod.

Wel een onthoudertje dat dat de volgende keer anders moet.

Ik voelde mij zoooo schuldig,gezien ik profiteerde van de relaxte lift en jij je naar huis ploeterde.

Ster,geen grenzen aanvoelen,dat was nou net het thema wat Saar en ik in de auto besproken toen we verder op weg naar huis gingen.

Iets wat wij concludeerde ook niet te herkennen en pas als het al te laat is.

lastig is dat...vooral als het over leuke dingen gaat.Die over te moeten slaan terwijl je nog helemaal top voelt is zo.....eh....niet nodig.

Maar oeh,wat komt de klap hard aan wanneer het niet bleek te kunnen.

Mij overvalt dat ineens als een donkere deken en krijg dan lichte paniek als ik niet per direct onder mijn dekentje kan verdwijnen.

Soms zou ik willen dat ik tita tovenaar was (knip!! en alles staat stil!).

Enne...gekkie,niet een beetje tegen mij opkijken hoor.

Ik ben niets anders dan een oud vel dat een puinhoop van haar leven maakt....en ik heb nog een grote neus ook!!! (hmm....en een grote mond trouwens ook)

Haha!! wurm,wat leuk al die verstopte verassingen.

De dode punten creme was van mij,wel bijna op maar zeker niet uit luiheid laten liggen hoor!

Ik zocht hem wel vanmorgen(hele toilettas op zijn kop).

Dus vandaag was het dodepunten dag..het was niet anders.

Heb je lekker gesmikkeld van je vondsten?

Ik denk dat we allemaal als dode vogeltjes op de bank hebben gezeten gisterenavond...en ik ga dat zo weer doen!!

(de vermoeidheid is nog niet uit mijn systeem).

Appel , wat naar meid dat het niet zo goed gaat.

Wil je er iets over op hyves vertellen?

Kunnen we iets voor je doen?

Een luisterend oor bieden sowieso,maar vind je het leuk of fijn om eens in het echie te praten?

Claire...bah meid ook voor jou zo naar dat het niet goed gaat.

Ik hoop dat je wat van je af kan praten/schrijven op hyves.

Ik zal je lezen en leef echt met je mee.

Sponge,dappere dodo!

Wat zoek je weer leuke vrijwilligersklusjes uit.

En dat allemaal in je uppie,respect hoor!

Deze schijtluis zou dat noooooit durven.

Ev,lynne,Philomein,Hanke,hoe is het met jullie?

Nog genoten van zonnige dagen?

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten....anders sorry,ik ben emobejaard.

Veel liefs voor iedereen!

Ik duik dadelijk op de bank naaste de mooiste man om 2 uur naar een andere heeeeeele mooie man te kijken.

God zeg,wordt lastig,naar wie moet ik kijken eigenlijk!
Iry, voel je niet schuldig, nergens voor nodig!

Ik ben goed thuis gekomen en heb vannacht heerlijk geslapen.

Voelde me vandaag ook wel weer oke, niet heel vermoeid.

Dus de afgelopen dagen hebben me ook wel energie gegeven.

Ben nu alleen een beetje beroerd, misschien van de medicatie (kan dat zo snel?).

Dikke knuffel voor degenen die hem kunnen gebruiken.
Ja dat kan best snel denk ik Saar.

En wat boeit het of het kan, we gooien het gewoon op de pillen joh!

Ier, goed dat je zelf even over je neus begint, want we moeten de anderen wel even waarschuwen voor een eventuele volgende meeting. Anders schrikken ze zich kapot. *zucht vermoeid haar hoofd* (smilie op uitdrukkelijk verzoek van Iry)

Appel, wat naar dat het even niet zo lekker gaat...

Ook ik lees je met liefde, dus weet dat er heul veul ruimte is voor je hier en op hyves. (f)

Waar is de rest?

Afgeschrikt door mijn ochtendgeneuzel?
anoniem_62873 wijzigde dit bericht op 25-05-2009 01:06
Reden: Iry eist een smilie. ;-)
% gewijzigd
Fijn om te horen saar dat je een beetje bij gekomen bent.

kan absoluut dat je al vrij snel wat voelt van de medicatie.

En misselijkheid is geen vreemd verschijnsel.

Hoop dat je morgen een beetje rustig je dag door komt met je verplichtingen.

Liefs!!

He wurm...tsja er had wellicht een smiley achter de neus opmerking gemoeten.

Maar je hebt absoluut een punt dat het goed is mensen vast et waarschuwen.

Dus ...schroom niet!! ,doe jij het ook efkes joh.
He allen, best gek om zo te lezen over jullie meeting. Gek, niet negatief of positief maar gewoon gek. Voor mij leven jullie hier en op hyves. Het is een soort schoolreisje waar ik niet bij was en zoals het types als ik betaamt moet ik daar dan even over nadenken.

Ik had er niet bij willen zijn nu, maar het zit hem natuurlijk meer in dat ik altijd en overal bij wil mogen zijn. Krom, maar je begrijpt ongetwijfeld precies wat ik bedoel want dat bindt ons allen zo aardig.

Maar goed ik moest er dus even over nadenken en ben op het volgende uit gekomen:

Heel erg fijn, en in dit geval speciaal voor Iry, dat jullie elkaar zo hebben gevonden. Dat is bijzonder en dat vind ik mooi. En een beetje lastig omdat jullie elkaar dan heel goed kennen en ik snel het gevoel kan hebben er maar een beetje bij te bungelen.

Hetgeen ik dan meteen heel erg goed kan gebruiken want dat is één van mijn grote oefeningen op dit moment: niet overal bij kunnen/hoeven/mogen zijn en toch een plek hebben in het leven van mensen.

Dus samenvattend: het is zoals het is en dat is goed.

Welterusten al mijn lieve forum vriendinnen!
Lieve Philo,

Wat fijn dat jij hardop schrijft over dat gevoel.

Want dat gevoel, 'er niet bij horen', was zò niet de bedoeling voor jou, en alle anderen hier.

Wel is het zo dat het live inderdaad heel goed klikt tussen een aantal van ons, en ik kan me heel goed voorstellen dat het dan raar is om terug te lezen over dingen die 'jou vriendinnen' dan zonder je ondernemen.

Weet wel dat dit wat mij part jou of jouw rol hier, niet minder belangrijk maakt!!!

Ik herken dat gevoel trouwens wel, ik-wil-erbij-horen-en-altijd-overal- bij-zijn. Ben er zelf ook mee aan het oefenen.

En dat mijn eigen vriendinnen afgelopen dagen veel dingen samengedaan hebben terwijl ik met mijn forum'contacten' loungde heb ik geprobeerd als los feit te accepteren.

Ergens ben ik wel een beetje jaloers, maar ik weet ook dat ik het niet anders gewild had. Omdat ik dit liever wilde, en het gewoon goed zit met 'mijn' meiden.

Maar o wel lastig dat ze het leuk hebben zonder mij.

Eigenlijk vind ik dat dat verboden moet worden.

De wereld draait toch verdorie om mij? vriendinnen horen ergens in een kastje te zitten wachten tot je ze belt of nodig hebt. Dan mogen ze eruit.

Geen priveleven waardoor ze geen tijd hebben, en al helemaal geen priveleven waarin ze leuke dingen zonder jou doen.

Trouwens, voor therapeuten geld ook zoiets.

Hup, zelfde kastje, ander laatje (stel je voor dat ze het gezellig krijgen met een vriendin!!!). En eruit als ze nodig zijn.

Vrij zijn, ziek zijn, vakantie of zwangerschapsverlof vind ik dus echt niet kunnen, en ook wil ik niet dat 'mijn' Peuter ook andere clienten ziet. Ik wil haar mooi niet delen. No way.

Dus.

Ik doe er grappig over, maar er zit wel een flinke kern van waarheid in.

Ik vind het heeeel moeilijk om afgewezen te worden door mensen die ik belangrijk vind (om welke zeer begrijpenlijke reden dan ook), en vind het nog veel moeilijker om ze te delen met anderen, of te merken dat ze goed zonder mij kunnen.

Had ik toch het middelpunt van de wereld moeten worden...
Hoi lieve meiden.

Tsja, belachelijk eigenlijk he Wurm, dat de wereld niet om jou draait. Potverflurrie.

Philo, hoe herkenbaar. Inderdaad iets wat ons allen bindt. Fijn dat je het opgeschreven hebt. En dat het nu goed is. (f)

Saaaaartje. Lekker geslapen? Hoe voel je je?

EV, Hanke, Claire, Sponge, Iry, zwaaaai!!

Geniet van deze prachtige dag!
Precies Wurm, ik weet graag ten alle tijden, en op mijn voorwaarden, dat de wereld om mij draait.

Dat is ook wel een soort tegenstrijdigheid. Aan de ene kant altijd rekening houden met anderen en de eeuwige vraag "mag ik er zijn" die onzekerheid. Aan de andere kant die constante eis naar de omgeving. Het heeft iets heel egocentrisch die onzekerheid.

Grappig ook om het hier hardop te kunnen bespreken. Het is toch een mechanisme dat ik bijvoorbeeld niet snel met collega's zal bespreken.

En Ster, en alle anderen: ik hoop dat jullie ook een fijne zonnige dag hebben
Saar hoe gaat het nu met je? Heb je een goeie nacht gehad?

Moet je werken deze week?
EV waar ben je?

Mis je hier!

Hoop dat het goed met je gaat.

Liefs (f)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven