Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
ben een beetje lui

of moe...of allebei denk ik.
gras????????????
Ik ben ook lui... en moe... en beetje dom.

Heb een nieuwe foon. Een hippe touchscreen waarmee je fijn kan internetten. Dus ik een beetje uitproberen enzo.. heb ik al mijn nummers gewist!!!! Zo stom.

Maar ja... er bestaan ergere dingen toch?
Ohw...appel!!......dat is echt stom!!

En heul erg...echt,er zijn echt geen ergere dingen op de wereld dan dat.

Ik leef met je mee zeg.
haha oepsie.

Heb je zo'n super hipperdepippe iphone?
Echt Iry? Ik probeerde het al wat minder erg te laten lijken... maar ik vind het ook heul erg!

Nee, geen i-phone. zal zo eens inloggen op forum met foon. Kijken of dat lukt...
Aaaa dat is wel heel naar!!!

Jullie zijn wel melig he?

Willik ooook!!!

Ik ben heel raar.

Heb net niet alleen de afwas gedaan, maar ook spontaan een keukenla uitgemest en schoongemaakt... En op plekken schoongemaakt waarvan ik niet eens wist dat ze er waren.

Eng he?

Ps: update wc versus Wurm: Wc staat nog dik voor!!!

Gaat het wel, Wurm???
Maagzuur helpt heel goed tegen kalk wurm.

Heb geduld,je wc is straks brandschoon
ja Appel.....echt 1 van de ergste dingen in het leven.

Ik bedoel,je telefoonnummers!!!! daar heb je een leven lang aan getimmerd!!!! en nu ...weg..

Verschrikkelijk meid.
Euh Iry... Vind je t goed als ik het bij wc-eend, cola, azijn en bruistabletten houd?

Om nou ook mn maag aan die pot te offeren vind ik toch wat ver gaan.

Maar wacht maar, je bent er nog niet. Voor jij er morgen bent zal dat ding schoon zijn.

Grrrrrr!

(tnx ster. Nee ik geloof het niet he? )
Aaaaaaarghhhhh. Mag ik even heel hard schreeuwen? Hier allemaal problemen met de computer, denk dat we 'm morgen (oh nee, kan niet, vrije dag) moeten wegbrengen. Dus als ik er morgen, of overmorgen, een tijdlang niet ben, weten jullie hoe het komt.

En dat ik een puzzel aan het leggen ben, en tot de ontdekking kom dat er twee stukjes kwijt zijn, is ook heel, heel erg. Kun je verwachten als je 'm 2ehands koopt op een rommelmarkt, maar toch. Bah. Mijn lol is over. Het liefst smijt ik 'm bij het oud papier of zo.

Ik weeeeet wel dat er ergere dingen zijn, maar toch.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Gelukkig begrijpt mijn therapeute mij wél. Vanavond het verhaal van de PMT maandag gedaan, en ze was zelfs verontwaardigd over wat daar gezegd was tegen mij. Het doet me goed als iemand mijn gevoel erkent. Zelf kan ik het bijna nooit, ik heb die steun echt nodig. Dat vindt ze ook niet gek, want gewoon erkenning voor wat ik voel heb ik nooit in mijn leven gehad. Moeder die alles langs zich af liet en laat glijden, dat is gekmakend. Ze zei dat ik steun mag vragen. En ze vindt het ook niet gek dat ik een blackout krijg als ik daar sta en niet eens meer weet wat ik voel.

Zucht.
He EV! Zo laat nog hier? Goed dat je therapeute achter je stond.

Ik hoor er ook niet meer bij want ik slik ook geen medicijnen...

Oh en Lynne ik heb eten, bidden, beminnen ook gelezen. Wat vind je ervan?

Ik ben de laatste dagen erg interactief bezig en daar wordt ik een beetje moe van. Zou helemaal geen kwaad kunnen voor mij als de computer het even zou begeven...
Nee Ev,ook dat is heul erg!!

Als puzzelaar leef ik er met je mee.

Puzzel in de prullebak en zoek wat afleiding!!
Goedemorgen!

Ik heb goed geslapen vannacht en ben helemaal klaar om er een paar leuke, ontspannen dagen van te maken.

Zet die stofzuiger maar vast klaar Wurm!

Fijne dag allemaal! (f)
Ook goedemorgen!!

Ik heb ook goed geslapen!!

Alleen werd ik vanmorgen wakker met pijnlijke ribben .

Geen flauw idee waar dat nu vandaan komt.

Maar.....humeur is toppie!

Hoe is het met je plee wurm?

Je hebt nog maar een paar uur!!
Goedemorgen! Vooralsnog werkt het ding, dus zien hoelang het duurt voordat 't scherm weer blauw wordt met allemaal onbegrijpelijke termen. Zou het iets te maken hebben met die gewelddadige spellen van EM?

Zie je Wurm vandaag, Saar?

Hé Iry, puzzel je ook? Ja, ik heb het echt weleens gedaan, zo'n puzzel bij het oud papier gemikt. Zó zwaar irritant, als ie niet compleet is. Dan klopt het hele plaatje toch niet meer?

Afleiding. Oké, gaan we doen vandaag. Ik heb mijn witte jurkje aangetrokken en we gaan het durp in. Beetje flaneren. Terrasje, ijsje. Zoiets. Straks, vanmiddag.
Humeur hier ook goed. Zo fijn als je begrepen wordt. Als je gevoel erkend wordt. Al is het door iemand die ervoor betaald wordt, het is tóch fijn.
Goedemorgen,

Lekker Saar, zo'n goede nacht!

Hier ook een nacht lekker geslapen (wel met een hoop gesnurk volgens man ).

Fijn EV dat je therapeute je begreep en bevestigde, misschien durf je het nu bij de volgende sessie uit te spreken?

Sterkte met je computer, zó frustrerend is dat. Ik heb sinds een aantal maanden m'n eigenste eigen laptop en ben er nog elke dag blij mee. Hij doet het gewoon en dankzij Firefox (?) gaan alle forumproblemen aan mij voorbij. Ik koester dit apparaat

Philomein, ik heb nu twee delen in het boek gelezen. Het interessante vind ik te lezen over haar zoektocht, het storende vind ik haar toon en manier van schrijven. Zó populair, het komt op mij erg over als iemand die zichzelf erg wil profileren.

Ik ga dus nu het derde deel lezen, dat boeit me dan weer omdat ik op Bali ben geweest.

Fijne dag allemaal!

En succes met stofzuigers, kalkaanslagen etc
Dat boek heb ik online gereserveerd bij de bibliotheek, ben benieuwd.

Ik ga proberen het bij de volgende sessie (maandag) wel te bespreken. Eigenlijk is het een heel leerzame situatie voor mij. Ik kan nu duidelijk zien dat ik ook hier weer dat wat ik voel probeerde te rationaliseren en goed te praten, weg te maken. Terwijl mijn therapeute juist zei: kan best dat ze zich niet bewust was van hoe ze dat zei, maar jij mag voelen wat je voelt. Het is háár taak om in te schatten wat ze wel en niet kan zeggen, clientgericht dus, en jij hebt alle recht om het te zeggen als iets niet goed voelt.

Wat een eye-opener. Want ik zie hier echt dat ik altijd maar afgestemd was op die ander. En zo helemaal aan mezelf en mijn beleving voorbij ging. En ik doe het hier dus weer. Blij dat ik het heb besproken, want ik zie nu wat ik doe. Gek hoor, om dat nu pas echt te ontdekken.
He wat leuk om te lezen al die goede humeurtjes!!

En dan nog op deze vrije dag waarop je kan doen wat waar je zin in hebt!

Ev,ik heb het nu een tijd niet meer gedaan maar puzzelen is vet!!!

En idd niets zo terleurstellend als een incomplete puzzel.

Daar gaat je euforie bij het laatste stukje en de puzzel door het raam naar buiten.

Maak er een leuke dag van allemaal!!
Ik zie Wurm vandaag idd EV.

Samen met Iry paar dagen chillen in rustoord "huize Wurm"

Maar eerst het halve land nog door crossen, dus ik stap zo maar eens in de auto.

Tot straks Wurm en Iry. En Ster, zie je zaterdag hoop ik! (heb de foto's mee)

Fijne dagen allemaal, ik hoop dat iedereen een beetje kan ontspannen deze vrije dagen.

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven