Lang geleden... deel 2
dinsdag 26 mei 2009 om 17:31
quote:iry schreef op 26 mei 2009 @ 17:22:
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en jullie kunnen mij niks maken,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en ik schreeuw het van de daken.
de wereld is te gek en ik okee............
(gejat van Hans teeuwen maar mooi lijflied als je recalcitrant bent) Die ga ik tijdens Zumba in mijn kop herhalen...
en jullie kunnen mij niks maken,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en ik schreeuw het van de daken.
de wereld is te gek en ik okee............
(gejat van Hans teeuwen maar mooi lijflied als je recalcitrant bent) Die ga ik tijdens Zumba in mijn kop herhalen...
dinsdag 26 mei 2009 om 17:35
dinsdag 26 mei 2009 om 17:45
dinsdag 26 mei 2009 om 17:50
Ster komt weer effe een showtje doen hoor!
You go girl! ooeea-ooeeea (en dan heel hoog, je weet wel)
Eet smakelijk Claire!!!! Snellerd.
Ben hier heel hard aan het koken ondertussen. Er staan 4 eieren in een pan op het vuur. Jaja. Ik kook me suf.
Wurman kan dat wel Iry, maar dan zou ik moeten afwassen. En dat kan ik dan weer niet.
Emotioneel gezien, snap je?!
Peuter zegt altijd: ' Meid, ' zegt ze, ' Meid, je kan alles doen. Als je maar noooit van je leven gaat afwassen. Want dat kan je echt niet hebben.'
Dus tsja.
You go girl! ooeea-ooeeea (en dan heel hoog, je weet wel)
Eet smakelijk Claire!!!! Snellerd.
Ben hier heel hard aan het koken ondertussen. Er staan 4 eieren in een pan op het vuur. Jaja. Ik kook me suf.
Wurman kan dat wel Iry, maar dan zou ik moeten afwassen. En dat kan ik dan weer niet.
Emotioneel gezien, snap je?!
Peuter zegt altijd: ' Meid, ' zegt ze, ' Meid, je kan alles doen. Als je maar noooit van je leven gaat afwassen. Want dat kan je echt niet hebben.'
Dus tsja.
dinsdag 26 mei 2009 om 17:55
Mijn beleving bij de PMT gisteren sluit wel mooi aan bij het thema wat ik hier in het bijlezen ook tegenkwam: wat is van jou en wat is van de ander; ofwel zeggen wat je te zeggen hebt en de ander de ander laten.
................................ gewist.......................
Maar goed, moraal van het verhaal: als je steeds maar op de ander gericht bent, ga je aan jezelf voorbij en doe je jezelf tekort. En als het echt om dingen gaat die je dwarszitten, doe je jezelf ook nog eens geweld aan.
................................ gewist.......................
Maar goed, moraal van het verhaal: als je steeds maar op de ander gericht bent, ga je aan jezelf voorbij en doe je jezelf tekort. En als het echt om dingen gaat die je dwarszitten, doe je jezelf ook nog eens geweld aan.
elmervrouw wijzigde dit bericht op 26-05-2009 23:23
Reden: bang voor herkenning
Reden: bang voor herkenning
% gewijzigd
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos