Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
quote:saartje1980 schreef op 16 juni 2009 @ 19:13:

Nou, de marteling is voorbij

Ik zal kijken of ik vanavond of morgen een foto op onze hyves kan plaatsen.

Liefs!
Nee Wurmpje, heb geen idee hoe dat zit.

Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat je er helemaal geen recht op hebt. Zal vast wel het een en ander aan ogen en haken aan zitten, dus zou gewoon even een belletje de deur uit doen bij je huidige verzekering.

Weten ze vast wel hoe dat zit.

Goed dat je wel al terug kan koppelen naar je zelluf dat het waarschijnlijk met vermoeidheid te maken heeft, dat negatieve gevoel.

Maar toch, leuk is het niet.
Hee EV, wat gaan we nou krijgen!!!?

Zit je hier potjangrutjes gewoon je grens keihard aan te geven en te bewaken??

Hoop dat het na omst. goed met je gaat.

Veel liefs voor jou!
quote:Wurmpje schreef op 16 juni 2009 @ 20:00:

Saar, superkoel dat ie nu zit. Ben zò benieuwd!!!!

Foto, foto, foto!!!!

Ster, zou fijn zijn als het aan het inneem-tijdstip van je AD bleek te liggen! Wanneer moet je de werking weer met je psychiater bespreken? Hij zal ook wel weten of dit op jou AD van toepassing is.

Het is namelijk afhankelijk van hoe lang de werkzame stof in je bloed blijft zitten.

Toevallig weet ik uit mn hoofd dat dit bij Prozac heul heul lang is, en bij andere middelen inderdaad juist heel kort kan zijn.

Werkzame stof blijft bij mijn cocktail idd niet lang actief. Dus dat zou een hoop verklaren.

Moet volgende week weer Wurm, hopelijk ga ik dan verder met afbouwen. Vind het wel reuze spannend.

Voortaan gewoon een pil naast m'n bed, vaste tijd afspreken en dan innemen. Hopen dat het zo wat beter gaat..
Owja.

Sorry. Ik wéét het. Mijn avater. Een verandering, iehl.

Maar ik was even klaar met al die sterretjes. Even een andere. Past meer bij mijn gevoel nu.

Hoop snel weer te switchen.

Of niet. Zal t.z.t even een aanvraag/verzoek indienen bij de commissie.
anoniem_73098 wijzigde dit bericht op 16-06-2009 21:25
Reden: tiepvaud
% gewijzigd
Je hebt je rust verdiend Wurm! Klinkt als een vermoeiende dag. Ik zeg: met een reep chocolade op de bank met de voeten omhoog!

Ik weet niet hoe het zit met dat levensverzekering gedoe.. Ik hoop dat iemand anders je er wel mee verder kan helpen!
Ster, verplicht op tijd je pillen innemen!!!!!!!!!!

En zomaar ineens veranderen van avatar... dat kan zomaar niet. Weet je wel wat je gedaan hebt... Ik ben compleet in de war nu...

En Saar, ik ben het eens met Ster. Vanavond nog een foto!!!!

Ev, (f)

Hoe is het met de anderen?

Ier, Lynne, Philo, Sponge, Hanke, Claire,

Voor iedereen eigenlijk een dikke
Hihi sorry appeltje!

Hoe gaat het met je?
Ik heb net opruiming gehouden op hyves. 55 'vrienden' verwijderd.

Ga morgen weer verder.

Geeft een goed en opgeruimd gevoel.

Ik hoop maar dat ik er geen spijt van ga krijgen..
mwa...

met jou?
Ja das lekker ja.

Geeft op de een of andere manier toch wat rust in je hoofd he?

Heb ik ook altijd als mijn huis weer schoon en opgeruimd is. (komt dus niet heel vaak voor die rust )

Met mij gaat het niet zo goed.

Ben zo moe van al dat vechten. Jee dat klinkt zo dramatisch en eigenlijk kan ik het niet eens terug lezen. Pff. Alsof (ik? vechten? Voer de hele dag geen reet uit, ben lui en heb nog nooit echt eens iets bereikt)

Wil je wat over jezelf vertellen?

Ben echt benieuwd hoe het in grote lijnen met je gaat..
Ik ga naar bed..

Misschien dat ik je nog lees morgen appel!

Kijk maar...

Fijne avond lieverds!
Lieve, lieve ster.

Je vecht. Heel de dag door vecht je. Je vecht tegen alles. Tegen kleine dingen maar zeker ook tegen grote dingen.

Je mag moe zijn. En dat klinkt niet dramatisch. Het is niet dramatisch.

Met mij gaat het nu op dit moment niet zo goed. Die hyves-verwijder actie komt daar ook uit voort denk ik zo.

Heb vervelende gedachten.

Als ik nu ga vertellen hoe het met me gaat klinkt het ook dramatisch... en dat wil ik niet.

Zal morgen als ik me misschien beter voel meer vertellen..

Slaap lekker lieverd!

Ik ben dol op dramatiek.

dan lijkt mijn eigen leven zo lekker normaal. dus kom op, barst los.

En Ster, jandorie, wat doe je nou?! Ben helemaal van t pad door je avatar. Dat kan je niet zomaar maken hoor.

Had je dat wel schriftelijk aangevraagd van tevoren?

Lieve meiden,

soms is het gewoon ook retevermoeiend.

Het vechten, het positief blijven, het continue blijven herinneren waar je het nou voor doet.

De pijn, het doorstaan van alle emoties, en alle slechte gedachten die je continue naar beneden willen halen.

Dat mag je voelen, die vermoeidheid.

En daar mag je boos, verdrietig of wanhopig van worden.

En daarna vechten we weer verder.

Omdat het moet.

Omdat bij de pakken neerzitten al helemaaaal niets beter maakt.

En omdat we het waard zijn.

Hoe moeilijk dat ook is om te geloven.

Zo, genoeg peptalk. (f)
Lieve appel.

Wat naar..

En wat bedoel je met die hyves verwijder actie? Heb ik iets gemist?

Kijk maar wat je doet hoor..

Weet iig dat je gelezen wordt. Ben gewoon oprecht geinteresseerd in je.

Kan niet slapen bah..

Dan maar weer even beneden.

Hihi Lijkt net een beetje zo'n reclame, jouw stukje! Maar komt zeker door het hoge -because your worth it- gehalte.

Ik zie dan voor me dat je net heule goeie rete dure maybelinn new york mascara hebt gekocht. Waarvan je wimpers op zn minst 2 keer zo snel in de lengte groeien en ze vanzelf krullen. En dan zie ik jou zo heel verleidelijk met je mascara ogen wimpers (terwijl ik je helemaaal geen make up tiepje vind) knipperen en dan zeggen met je allermooste prodent smile:

'Because your worth it'.

Pfff. Waar haal ik ze vandaan he.
xxx
... aanvulling...

Hebben jullie dat ook, dat je je dagelijks zo anders voordoet dan dat je je voelt?

Komt misschien omdat haast niemand dit weet van mij....

Alleen man en uiteindelijk zoon ook. ;-(

Altijd een rol spelen, altijd de leuke ik zijn, terwijl van binnen ik wil schreeuwen en alles kapot wil maken...

Maar soms, als ik de leuke ik ben, dan gaat het ook een dag goed, afleiding zeg maar...alles vergeten, wegstoppen...
Vos, welkom hier. Goed dat je je verhaal doet, en jazeker, dat mag! Zo vaak je maar wilt, en wat je maar wilt. Alles wat jou gaat helpen bij de verwerking. Wat een afschuwelijke gebeurtenis. Maar ook: wat sterk, dat je jezelf kon bevrijden.

Je bent niet gek, je buien zijn 'nodig' om de pijn in je hart, ziel en lijf te verhullen. Nu nog wel, totdat je kunt verwerken. Heb je trouewns hulp? En nog één ding: degene die jij wezenlijk bent, die hebben ze niet kunnen afpakken. Die kan niemand afpakken! En die ga jij terugvinden ook.

Heel veel liefs. Ik hoop dat je je hier op je gemak kunt voelen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En je geeft me meteen moed om te vertellen hoe het nu echt gaat met mij, want ik zit me hier aardig te verstoppen. Op het moment word ik namelijk echt gek van de triggers en herbelevingen, en bij alles is de aanleiding mijn man. Ik zit nu dus ook met hele sterke neigingen om bij hem weg te gaan, omdat ik gewoon niets positiefs meer kan zien in onze relatie en me alleen maar ontzettend schuldig voel.

Het gaat niet goed.

Ja, procesmatig gaat het wél goed, maar er is nauwelijks mee te leven. Tenminste niet als je ook nog een relatie wilt hebben. Ik weet niet eens of ik dat nog wel wil. Het lijkt me al tijdenlang een brug te ver.
Welkom hier Vos.

Zoals EV al zegt, schrijf zoveel en wat je maar wilt hier.

Je wordt gelezen!

Ik herken veel dingen uit je verhaal.

Het altijd een rol spelen, niet laten zien wat je werkelijk voelt.

Jarenlang heb ik dat gedaan.

En dat heeft me uiteindelijk opgebroken.

Ik hoop dat je hier op dit topic een plekje zal vinden waar je jouw verhaal kwijt kan en steun zal ervaren.
EV, wat goed dat je zo eerlijk durft te zijn.

En wat heftig, die triggers en herbelevingen, waarbij je man de aanleiding is.

Kan me wel voorstellen dat je daardoor de neiging hebt weg te gaan, omdat het alles overheerst en je de positieve dingen even niet meer kan zien.

Weet hij ervan, heb je er met hem over gesproken of is dat te moeilijk?

Lijkt me heel moeilijk, om je nu ook niet veilig te voelen bij hem (dat vul ik even zo in).
Voor de nieuwsgierigen: foto's van tattoo staan op hyves.
Ik voel me inderdaad nu helemaal niet veilig bij hem (er is maar een heel klein deel in mij dat nog de werkelijke realiteit ziet van ons twee samen) en ik vind het ook heel moeilijk, ik vind dat hij beter verdient. Het liefst had ik dat niemand last zou hebben van mijn *vreemde* gedrag.

Hoe voelt het nu, the day after? Hoe vond je het, de tattoo-ervaring ondergaan? Staat er mooi op, trouwens!
Saar, bij het ontbijt even internet aangezet. Ik stuitte op de foto van je tattoo en er kwam een heel spontaan ' mooi!' uit. Hij zal nu nog wel in de pleisters en de gaasjes zitten. Doet het erg zeer, of valt het mee?

Hee EV, da's balen. Wel herkenbaar hoor, de angst voor mannen, zelfs degene van wie je houdt. Heel pijnlijk om te constateren en vooral de vraag: Hoe kom ik er van af? Your mind is playing tricks on you met die herbelevingen. Zoals je zelf al zegt, met de werkelijkheid heeft het niet zoveel te maken. Hoe gaat je man er mee om?
Ik hoop dat je dat kleine deel dat de werkelijke realiteit van jullie samen ziet, wel vast kunt blijven houden.

Heb je enig idee waarom hij nu zoveel triggers bij je oproept?

Kan wel in gaan vullen hoor, want hij is natuurlijk de man in je leven. En je bent met zoveel bezig nu, dat maakt je denk ik ook heel gevoelig voor triggers en herbelevingen.

Dat hij beter verdient is natuurlijk onzin, hij heeft de hoofdprijs al.

Al snap ik dat het voor jou niet zo voelt.

Tattoo-ervaring vond ik vooral pijnlijk

Maar voelde me wel op mijn gemak en het was goed te doen.

En als je het resultaat ziet, dan is dat beetje pijn het wel waard.

Ik ben er blij mee!

Nu hopen dat het goed geneest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven