Lang geleden... deel 2
zondag 21 juni 2009 om 14:56
quote:Wurmpje schreef op 21 juni 2009 @ 01:54:
Lieve Saar,
Dankjewel voor je geluister vannacht. Voor je geloof in wat ik vertelde, hoe ongeloofwaardig ook.
Voor je lieve en steunende woorden waardoor ik kon vertellen wat ik eigenlijk nooit zei.
Even mezelf kon zijn zonder harde humor of ironische woorden.
Heel even het verdriet kon delen. En me onveroordeeld voelen.
Ik geloof dat ik afgelopen weken een stuk meer verdriet heb dan ik voel.
Tnx girl. (f)
Wat lief van je Wurm!
Ik las dit vannacht al, maar wil toch nog even reageren.
Jij bedankt voor je vertrouwen, voor het durven delen met mij.
Weet dat je altijd alles mag zeggen, mag delen en dat je gelooft wordt.
Je bent een kanjer!
Sterkte vandaag (f)
Lieve Saar,
Dankjewel voor je geluister vannacht. Voor je geloof in wat ik vertelde, hoe ongeloofwaardig ook.
Voor je lieve en steunende woorden waardoor ik kon vertellen wat ik eigenlijk nooit zei.
Even mezelf kon zijn zonder harde humor of ironische woorden.
Heel even het verdriet kon delen. En me onveroordeeld voelen.
Ik geloof dat ik afgelopen weken een stuk meer verdriet heb dan ik voel.
Tnx girl. (f)
Wat lief van je Wurm!
Ik las dit vannacht al, maar wil toch nog even reageren.
Jij bedankt voor je vertrouwen, voor het durven delen met mij.
Weet dat je altijd alles mag zeggen, mag delen en dat je gelooft wordt.
Je bent een kanjer!
Sterkte vandaag (f)
zondag 21 juni 2009 om 23:18
Hoi allemaal.
Hoe is het met jullie?
Sponge, lang niks meer gehoord van je hier! En Clairtje, hoe is tie?
Iry ben je aan het uitrusten of aan het strijden?
Nou lieverds. T zal de tijd van het jaar wel zijn ofzo.. Rare tijd, want langste dag licht vandaag. Niet echt iets om depressief van te worden.
Of juist wel omdat het vanaf nu weer sneller donker wordt.
Haha ja, hoe verzin ik ze he. Hoe bedoel je het glas is halfleeg.
*grijns*
Maar goed. Wat ik dus wilde zeggen. Hier ook klote. Tenminste. Over het algemeen. Nu gaat ie wel, ben rustig in mn hoofd voor de verandering.
Echt genieten van de rust.
(bijna zonde om zo te gaan slapen )
Maar ja..
Hoi dus.
Hoe is het met jullie?
Sponge, lang niks meer gehoord van je hier! En Clairtje, hoe is tie?
Iry ben je aan het uitrusten of aan het strijden?
Nou lieverds. T zal de tijd van het jaar wel zijn ofzo.. Rare tijd, want langste dag licht vandaag. Niet echt iets om depressief van te worden.
Of juist wel omdat het vanaf nu weer sneller donker wordt.
Haha ja, hoe verzin ik ze he. Hoe bedoel je het glas is halfleeg.
*grijns*
Maar goed. Wat ik dus wilde zeggen. Hier ook klote. Tenminste. Over het algemeen. Nu gaat ie wel, ben rustig in mn hoofd voor de verandering.
Echt genieten van de rust.
(bijna zonde om zo te gaan slapen )
Maar ja..
Hoi dus.
maandag 22 juni 2009 om 10:07
Ofwel: het is nu zomer!
Lekker witte kleren aan, alle bloemen groeien en bloeien, zonder jas naar buiten. (Niet dat het hier buiten nu zo overmatig zonnig is trouwens.)
Ik kan in ieder geval wel genieten van onze tuin met zoveel bloeiende bloemen erin en het groene gras waarin de hond zo lekker kan gaan liggen rollen. En uitgebloeide bloemetjes afknippen vind ik heel relaxt..!
Lekker witte kleren aan, alle bloemen groeien en bloeien, zonder jas naar buiten. (Niet dat het hier buiten nu zo overmatig zonnig is trouwens.)
Ik kan in ieder geval wel genieten van onze tuin met zoveel bloeiende bloemen erin en het groene gras waarin de hond zo lekker kan gaan liggen rollen. En uitgebloeide bloemetjes afknippen vind ik heel relaxt..!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

maandag 22 juni 2009 om 23:54
Wat is het toch rustig hier op het topic de laatste tijd.
Het meeste lijkt zich naar hyves te verplaatsen.
Zal wel niemand meer aanwezig zijn nu op het forum?
Heb nu even een rotavond, maar verder gaat het allemaal nog steeds wel goed.
Heftige dag gehad op het werk, zal er morgen misschien nog wel iets op hyves over schrijven. Te herkenbaar voor hier.
Slaap lekker voor degene die dit misschien nog leest.
Liefs!
Het meeste lijkt zich naar hyves te verplaatsen.
Zal wel niemand meer aanwezig zijn nu op het forum?
Heb nu even een rotavond, maar verder gaat het allemaal nog steeds wel goed.
Heftige dag gehad op het werk, zal er morgen misschien nog wel iets op hyves over schrijven. Te herkenbaar voor hier.
Slaap lekker voor degene die dit misschien nog leest.
Liefs!
dinsdag 23 juni 2009 om 08:52
Oh Saar. Jammer dat je gisteravond niemand hier trof. Gaat het nu weer een beetje? Hoe gaat het nu met je tattoo, geneest het goed?
Appel, mooi plaatje. Laten we met zijn allen wat licht vangen voor onszelf, en alle donkere hoekjes in onszelf verlichten.
Dadelijk vriendin op bezoek, straks therapie (en weer wat te vertellen ook). Ik voel me er nu al niet lekker van.
Appel, mooi plaatje. Laten we met zijn allen wat licht vangen voor onszelf, en alle donkere hoekjes in onszelf verlichten.
Dadelijk vriendin op bezoek, straks therapie (en weer wat te vertellen ook). Ik voel me er nu al niet lekker van.
dinsdag 23 juni 2009 om 12:55
Ik geloof dat ik me gisteravond een beetje eenzaam voelde.
Huilerig en zo, ging even niet zo lekker.
Maar nu wel weer oke hoor.
Word alleen gek van de jeuk. Mijn hele lijf zit ineens onder een soort van uitslag of wat het dan ook is.
Ziet er heel charmant uit, al die rode vlekken.
Net naar de apotheek geweest en zalfje gekregen om de jeuk iets te verzachten en tabletjes voor allergische reactie.
Morgen even naar de huisarts.
Tattoo geneest goed!
Ik zal straks nog even iets op hyves zetten over gister.
Succes vandaag EV!
En fijne dag iedereen!
Huilerig en zo, ging even niet zo lekker.
Maar nu wel weer oke hoor.
Word alleen gek van de jeuk. Mijn hele lijf zit ineens onder een soort van uitslag of wat het dan ook is.
Ziet er heel charmant uit, al die rode vlekken.
Net naar de apotheek geweest en zalfje gekregen om de jeuk iets te verzachten en tabletjes voor allergische reactie.
Morgen even naar de huisarts.
Tattoo geneest goed!
Ik zal straks nog even iets op hyves zetten over gister.
Succes vandaag EV!
En fijne dag iedereen!
dinsdag 23 juni 2009 om 17:27
Lijkt me ook zo lastig als je je verhaal (net hyves gelezen) niet kwijt kunt als je thuiskomt, en dan is er hier ook al niemand. Die jeuk, uitslag, zou dat van de medicatie kunnen komen? Sterkte!
Vriendin bracht als verrassing andere vriendin mee, die in Frankrijk woont en die nu in Nederland is. We zien haar niet zo vaak, dus ik vond dit ontzettend leuk! Samen ook nog met de hond gelopen, het was een hele fijne ochtend.
Nu heel moe na therapie vanmiddag; moet vanavond nog weg ook (laatste keer fam.opstellingen voor de vakantie, ik ga niets doen). Pfffffffff.
Vriendin bracht als verrassing andere vriendin mee, die in Frankrijk woont en die nu in Nederland is. We zien haar niet zo vaak, dus ik vond dit ontzettend leuk! Samen ook nog met de hond gelopen, het was een hele fijne ochtend.
Nu heel moe na therapie vanmiddag; moet vanavond nog weg ook (laatste keer fam.opstellingen voor de vakantie, ik ga niets doen). Pfffffffff.

dinsdag 23 juni 2009 om 23:00
Ja 't is inderdaad wel heel stil hier.
Ik voel me afgezien van moe wel goed, blij dat alles weer in rustiger vaarwater is gekomen. En zoals altijd: dan merk ik achteraf pas wat voor impact het heeft. Dus ik doe alles in een traag tempo en dat bevalt goed. Yoga vandaag was dan ook heerlijk, ik had moeite niet in slaap te vallen
Trusten alvast!
Ik voel me afgezien van moe wel goed, blij dat alles weer in rustiger vaarwater is gekomen. En zoals altijd: dan merk ik achteraf pas wat voor impact het heeft. Dus ik doe alles in een traag tempo en dat bevalt goed. Yoga vandaag was dan ook heerlijk, ik had moeite niet in slaap te vallen
Trusten alvast!
dinsdag 23 juni 2009 om 23:32
Hai
Leuk dat je in slaap gevallen bent Lynne tijdens yoga.Ik heb dat ook eens gehad een aantal jaren geleden;werd ik wakker toen iedereen aan de afsluitende thee zat...maar ik was zeker wel ontspannen!Doe je vaker aan yoga?
Ik kan jammergenoeg niet meer omdat het tegelijk met beeldhouwen is,maar ik vond het ook erg prettig
Ik heb gister meegeholpen op het Rootsfestival in A'dam,moest mensen een enquete aansmeren(hadden de meeste geen zin in wat ik me heel goed voor kan stellen..)Heb wel wat overwonnen door dit tedoen merk ik,je moet toch mensen aanspreken.Heb ook wel even getwijfeld of ik het wel zou doen maar heb er gelukkig niet aan toegegven.Was om 19.00 klaar en had er 25 gehad(moest er 50 hebben=zo''n 15 per uur wat dus erggg veeel is)over 4 uur waarin ik ook nog pauze heb gehouden om teeten.
Vanmiddag even in de zon gezeten met een vriendin in het park en daarna gekookt.Ben nu moe en ga zo naar bed!
Vos ook welkom hier;afschuwelijk wat je meegemaakt hebt ben er stil van.Zelf heb ik verschillende ''zaken'' meegemaakt;van 2 heb ik wel aangifte gedaan van de andere niet.Vond het geen verbeterende ervaring overgens jammergenoeg
Een knuffel voor wie hem gebruiken kan!
Zelf even alleen op hyves geweest heb net dus wat terug gelezen van een aantal dagen hier;veel zeg!Niet in hoeveelheid maar in zwaarte bedoel ik,goed hoor!Het is goed dat deze plek er is(smile)
Leuk dat je in slaap gevallen bent Lynne tijdens yoga.Ik heb dat ook eens gehad een aantal jaren geleden;werd ik wakker toen iedereen aan de afsluitende thee zat...maar ik was zeker wel ontspannen!Doe je vaker aan yoga?
Ik kan jammergenoeg niet meer omdat het tegelijk met beeldhouwen is,maar ik vond het ook erg prettig
Ik heb gister meegeholpen op het Rootsfestival in A'dam,moest mensen een enquete aansmeren(hadden de meeste geen zin in wat ik me heel goed voor kan stellen..)Heb wel wat overwonnen door dit tedoen merk ik,je moet toch mensen aanspreken.Heb ook wel even getwijfeld of ik het wel zou doen maar heb er gelukkig niet aan toegegven.Was om 19.00 klaar en had er 25 gehad(moest er 50 hebben=zo''n 15 per uur wat dus erggg veeel is)over 4 uur waarin ik ook nog pauze heb gehouden om teeten.
Vanmiddag even in de zon gezeten met een vriendin in het park en daarna gekookt.Ben nu moe en ga zo naar bed!
Vos ook welkom hier;afschuwelijk wat je meegemaakt hebt ben er stil van.Zelf heb ik verschillende ''zaken'' meegemaakt;van 2 heb ik wel aangifte gedaan van de andere niet.Vond het geen verbeterende ervaring overgens jammergenoeg
Een knuffel voor wie hem gebruiken kan!
Zelf even alleen op hyves geweest heb net dus wat terug gelezen van een aantal dagen hier;veel zeg!Niet in hoeveelheid maar in zwaarte bedoel ik,goed hoor!Het is goed dat deze plek er is(smile)
woensdag 24 juni 2009 om 00:34
Hoi Lieverds!
kom even hoi zeggen (hoi!!)
Ik ben een beetje afwezig de laatste tijd letterlijk en figuurlijk.
Druk en afwezig in mijn hoofd.
Hou mij afzijdig van de dingen die teveel binnenkomen.
Hang wel rond op het forum maar ook echt ter afleiding.
Ik mis veel merk ik van jullie en kan het echt niet meer bijhouden,hier en op hyves....het is mij op dit moment te veel.
En daar baal ik van want ik mis van alles van jullie,en heb kennelijk ook hele gaten (ik mis echt iedere keer hele stukken terwijl ik zo zeker weet dat ik bijgelezen heb)
Nou ja,,ik denk wel aan jullie en dat is oprecht
.Gewoon in mijn dagelijks leven op de stomste momenten.
Daar kopen jullie wel niets voor,het is ook enkel om aan te geven dat het niet uit het oog uit het hart is.
Ik hou het allemaal niet meer bij lieverds,het hele leven even niet.
Alleen mijn wereldje tussen 4 muren kan ik net handelen (en zelfs hier is het letterlijk een puinhoop,thank god komt mijn moeder volgende week weer thuis!!!).
Ik wil alles anders maar alles mislukt al op het moment dat ik het bedenk.
En mijn dochter is nu echt het huis uit .
Voel mij echt even een paria in mijn eigen huis als enige vrouw tussen de drie mannen.
Erg verloren en denk de hele dag aan haar,of het wel goed gaat.
Maak mij vreselijk veel zorgen.
Maar ben ook blij voor haar,want dit is wat ze wil.
Bah,ik haat loslaten.
Kan hier nog heel veel over schrijven want de band tussen mijn dochter en mij is vreselijk hecht maar ook complex.
En dat doet wat met mij nu er ineens afstand is.
Lijkt wel of mijn arm eraf gehakt is.
Praktisch gezien is het wel rustiger (want waar dochter is geweest is een spoor van vernieling).
Liefs allemaal (jee wat een belachelijke ego post weer)
O ja,sponge....jij hebt een ontwapende uitstraling in je schrijven.
Ik vind dat bijzonder.
kom even hoi zeggen (hoi!!)
Ik ben een beetje afwezig de laatste tijd letterlijk en figuurlijk.
Druk en afwezig in mijn hoofd.
Ik mis veel merk ik van jullie en kan het echt niet meer bijhouden,hier en op hyves....het is mij op dit moment te veel.
En daar baal ik van want ik mis van alles van jullie,en heb kennelijk ook hele gaten (ik mis echt iedere keer hele stukken terwijl ik zo zeker weet dat ik bijgelezen heb)
Nou ja,,ik denk wel aan jullie en dat is oprecht
.Gewoon in mijn dagelijks leven op de stomste momenten.
Daar kopen jullie wel niets voor,het is ook enkel om aan te geven dat het niet uit het oog uit het hart is.
Ik hou het allemaal niet meer bij lieverds,het hele leven even niet.
Alleen mijn wereldje tussen 4 muren kan ik net handelen (en zelfs hier is het letterlijk een puinhoop,thank god komt mijn moeder volgende week weer thuis!!!).
Ik wil alles anders maar alles mislukt al op het moment dat ik het bedenk.
En mijn dochter is nu echt het huis uit .
Voel mij echt even een paria in mijn eigen huis als enige vrouw tussen de drie mannen.
Erg verloren en denk de hele dag aan haar,of het wel goed gaat.
Maak mij vreselijk veel zorgen.
Maar ben ook blij voor haar,want dit is wat ze wil.
Bah,ik haat loslaten.
Kan hier nog heel veel over schrijven want de band tussen mijn dochter en mij is vreselijk hecht maar ook complex.
En dat doet wat met mij nu er ineens afstand is.
Lijkt wel of mijn arm eraf gehakt is.
Praktisch gezien is het wel rustiger (want waar dochter is geweest is een spoor van vernieling).
Liefs allemaal (jee wat een belachelijke ego post weer)
O ja,sponge....jij hebt een ontwapende uitstraling in je schrijven.
Ik vind dat bijzonder.
woensdag 24 juni 2009 om 00:51
Lieve Iry,
Het klinkt alsof je het vooral allemaal even klein moet houden. En dat mag toch? Ik denk ook aan jou in mijn dagelijks leven, maar nooit in de zin van "waarom laat die Iry nu niets van zich horen?".
Ik denk dat ik voor iedereen mag spreken hierin: voel je niet bezwaard, we zijn er gewoon als je er behoefte aan hebt, je mag ons gewoon aan en uit zetten.
Oei en je gevoel naar je dochter dat klinkt mij heel bekend, zo nauw met elkaar verweven, zo in elkaar vergroeid.. mooi maar ook lastig...zoiets?
Ik ben blij dat je gewoon ego post trouwens, het is fijn om te lezen waar je zit in je leven, reageren komt wel weer een keer als je er wel ruimte voor hebt.
Hou het klein, stapje voor stapje leven...en een dikke knuffel.
Het klinkt alsof je het vooral allemaal even klein moet houden. En dat mag toch? Ik denk ook aan jou in mijn dagelijks leven, maar nooit in de zin van "waarom laat die Iry nu niets van zich horen?".
Ik denk dat ik voor iedereen mag spreken hierin: voel je niet bezwaard, we zijn er gewoon als je er behoefte aan hebt, je mag ons gewoon aan en uit zetten.
Oei en je gevoel naar je dochter dat klinkt mij heel bekend, zo nauw met elkaar verweven, zo in elkaar vergroeid.. mooi maar ook lastig...zoiets?
Ik ben blij dat je gewoon ego post trouwens, het is fijn om te lezen waar je zit in je leven, reageren komt wel weer een keer als je er wel ruimte voor hebt.
Hou het klein, stapje voor stapje leven...en een dikke knuffel.
woensdag 24 juni 2009 om 07:36
Goedemorgen!
Lynne, fijn dat het goed gaat, afgezien van de vermoeidheid.
Sponge, hoe is het nu met je vriend? En met jou, ben je al bij de huisarts geweest?
Appel, hoe is het met jou?
EV, hoe is het gisteravond gegaan met familie-opstellingen?
Iry, herkenbaar hoor dat verontschuldigen voor afwezigheid hier, maar niet nodig natuurlijk.
Dikke knuffel!
En hoe gaat het met de rest?
Ik heb me net ziek gemeld.
Mijn hele lijf lijkt in vuur te staan en de jeuk is echt niet te harden.
Vannacht nauwelijks geslapen, werd iedere keer wakker omdat ik mezelf zo hard aan het krabben was.
Op een gegeven moment maar handschoentjes aangetrokken zodat ik in elk geval niet met mijn nagels zou gaan krabben.
Ben nu echt knalrood, met wat witte vlekken.
Werkelijk alles zit onder de uitslag, van mijn voeten tot mijn hoofd.
Voel me nu een beetje grieperig.
Eind van de middag kan ik naar de huisarts.
Baal er echt van dat ik mij ziek heb moeten melden, maar dit is echt niet te doen.
Straks lg even bellen en dan de bank op en hopelijk nog een beetje slapen.
Lynne, fijn dat het goed gaat, afgezien van de vermoeidheid.
Sponge, hoe is het nu met je vriend? En met jou, ben je al bij de huisarts geweest?
Appel, hoe is het met jou?
EV, hoe is het gisteravond gegaan met familie-opstellingen?
Iry, herkenbaar hoor dat verontschuldigen voor afwezigheid hier, maar niet nodig natuurlijk.
Dikke knuffel!
En hoe gaat het met de rest?
Ik heb me net ziek gemeld.
Mijn hele lijf lijkt in vuur te staan en de jeuk is echt niet te harden.
Vannacht nauwelijks geslapen, werd iedere keer wakker omdat ik mezelf zo hard aan het krabben was.
Op een gegeven moment maar handschoentjes aangetrokken zodat ik in elk geval niet met mijn nagels zou gaan krabben.
Ben nu echt knalrood, met wat witte vlekken.
Werkelijk alles zit onder de uitslag, van mijn voeten tot mijn hoofd.
Voel me nu een beetje grieperig.
Eind van de middag kan ik naar de huisarts.
Baal er echt van dat ik mij ziek heb moeten melden, maar dit is echt niet te doen.
Straks lg even bellen en dan de bank op en hopelijk nog een beetje slapen.
woensdag 24 juni 2009 om 07:57
Heb net nog eens goed de bijsluiter van mijn medicatie doorgelezen en het lijkt op een mogelijke bijwerking die zeer zelden voorkomt. Rode, bobbelige huiduitslag, jeuk, gezwollen oogleden. Klopt allemaal met wat ik heb.
Hoop eigenlijk niet dat het van de medicatie komt, omdat het juist zo goed gaat.
Hoop eigenlijk niet dat het van de medicatie komt, omdat het juist zo goed gaat.

woensdag 24 juni 2009 om 09:42
quote:iry schreef op 24 juni 2009 @ 00:34:
.
Heel herkenbaar Ier..
Ik voel dat ook zo. Ik doe mijn best alles bij te houden, maar het lukt me gewoon niet om te reageren. Met bepaalde dingen heb ik teveel moeite.
Ik voel ook steeds de behoefte me te verontschuldigen...
En ik heb daardoor het gevoel dat ik zelf ook niet de ruimte in mag nemen... Dat is misschien niet zo, maar ik voel het zo. Kan dr niets aan doen..
Lieve Ier, hele dikke Ik mis je!!!
.
Heel herkenbaar Ier..
Ik voel dat ook zo. Ik doe mijn best alles bij te houden, maar het lukt me gewoon niet om te reageren. Met bepaalde dingen heb ik teveel moeite.
Ik voel ook steeds de behoefte me te verontschuldigen...
En ik heb daardoor het gevoel dat ik zelf ook niet de ruimte in mag nemen... Dat is misschien niet zo, maar ik voel het zo. Kan dr niets aan doen..
Lieve Ier, hele dikke Ik mis je!!!

woensdag 24 juni 2009 om 09:48
woensdag 24 juni 2009 om 10:23
Oei Saar. Dat klinkt niet lekker. Jeuk is echt afschuwelijk. Ik hoop dat je huisarts raad weet. Dus van de medicijnen van de apotheek merk je niet veel? Sterkte!
Iry, juist fijn dat je even langskomt, en we zouden posts geen egoposts meer noemen hé? Het klinkt zo veroordelend. En ik kan me zo goed voorstellen hoe het is voor je, dat je dochter nu echt uit huis is. De verwevenheid van moeder en dochter. Misschien een stom voorbeeld, maar ik merk dat ik mij (energetisch) nog steeds aan het losmaken ben van mijn moeder, zelfs na anderhalf jaar geen enkel contact.
Ik ben me helemaal aan het losmaken trouwens, of kan ik beter zeggen bevrijden? Hoe meer ik mijn eigen gevoelens de erkenning en ruimte geef, wat ik nu aan het doen ben, hoe meer 'echt aanwezig' ik mij voel. Als een beeld wat ontstaat op zo'n toverblok-papiertje, waar je met een potlood overheen krast....
Gisteravond heb ik trouwens twee keer NEE gezegd, tegen dezelfde persoon die me vroeg bij de fam.opstellingen. Mij even té heftig met al die net-onder-de-oppervlakte liggende rauwe emoties op het moment. Beschouw het echt als een zelfoverwinning. Sjonge, ik die iemand teleurstel.
Iry, juist fijn dat je even langskomt, en we zouden posts geen egoposts meer noemen hé? Het klinkt zo veroordelend. En ik kan me zo goed voorstellen hoe het is voor je, dat je dochter nu echt uit huis is. De verwevenheid van moeder en dochter. Misschien een stom voorbeeld, maar ik merk dat ik mij (energetisch) nog steeds aan het losmaken ben van mijn moeder, zelfs na anderhalf jaar geen enkel contact.
Ik ben me helemaal aan het losmaken trouwens, of kan ik beter zeggen bevrijden? Hoe meer ik mijn eigen gevoelens de erkenning en ruimte geef, wat ik nu aan het doen ben, hoe meer 'echt aanwezig' ik mij voel. Als een beeld wat ontstaat op zo'n toverblok-papiertje, waar je met een potlood overheen krast....
Gisteravond heb ik trouwens twee keer NEE gezegd, tegen dezelfde persoon die me vroeg bij de fam.opstellingen. Mij even té heftig met al die net-onder-de-oppervlakte liggende rauwe emoties op het moment. Beschouw het echt als een zelfoverwinning. Sjonge, ik die iemand teleurstel.
woensdag 24 juni 2009 om 12:03
Ben ik weer.
Gelukkig even 2 uurtjes geslapen net.
Jee, schrik gewoon als ik mezelf in de spiegel zie. Ziet er echt eng uit.
Geen idee Appel, wat er gebeurt als het een bijwerking blijkt te zijn (en dat moest haast wel).
Lijkt me dat ik dan moet stoppen met de medicatie.
Hoe is het met jou?
EV, je klinkt goed!
Knap van je dat je gister 2 keer nee hebt kunnen zeggen, omdat het je te heftig was.
Gelukkig even 2 uurtjes geslapen net.
Jee, schrik gewoon als ik mezelf in de spiegel zie. Ziet er echt eng uit.
Geen idee Appel, wat er gebeurt als het een bijwerking blijkt te zijn (en dat moest haast wel).
Lijkt me dat ik dan moet stoppen met de medicatie.
Hoe is het met jou?
EV, je klinkt goed!
Knap van je dat je gister 2 keer nee hebt kunnen zeggen, omdat het je te heftig was.