Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Hoooi.

Leuk appel, dance valley! Lijkt mij ook wel wat om een keer mee te maken. Al hou ik op zich niet heel erg van festivals. Zo druk..

Hanke, fijn om te lezen dat je zo geniet van je vakantie.

Ik moet de hele week werken dus ga het druk krijgen.

Enne, zie hyves.

Hou het kort, niet zoveel te zeggen nu...

Liefs X
Hoi

Kan je met die WII(spelcomputer?) spellen en oefeningen doen met de computer?Lijkt me ontzettend gaaf(en gezond) om tedoen.Is dat duur?ik heb er niet zo''n verstand van maar het klinkt leuk!

Ja Appel het is zeker voor herhaling vatbaar;al zou ik ook graag naar Mysteryland willen(schijnt dan meer antourage tezijn ivm.thema mystery)Misschien kunnen we elkaar daar treffen of samen gaan volgend jaar -bij wijze van spreken-

Bovendien had ik geen plattegrond dus het was af en toe moeilijk om me teorienteren waar ik was(programmaboekjes waren op geloof ik)Hert leek wel een beetje op Lowlands waar ik jaren heen gegaan ben 3 dagen op een camping erbij(eind augustus)Dan had ik daarna het gevoel of ik een week weg was geweest.Misschien dat ik volgend jaar weer ga(als ik dit jaar niet wegga dan ga ik volgend jaar wel naar Lowlands denk ik-als ik SB kan overtuigen-(ik denk dat hij dat niet trekt maar ik heb een andere vriend in leeuwarden en als ik met hem meega hoef ik alleen wat mee tebetalen en dan ik eten en drinken wat ik wil en ze hebben een grote legertent en een muziek instalatie en zijn met een hele grote groep)Maar tot nu toe blijven het fantasieen(..)

Hanke veel plezier en geniet ze!Wat is je bmi als je 72 weegt bij 1.70?(ik ben iets lichter dan voorheen ik woog eerst 78)Ik ken die term trouwens ook niet. al begrijp(?) ik wel waar julliwe het over hebben denk ik?

EV moet je daar weer een speciale dvd/video voor hebben als je yoga wilt(ben een leak wat dit betreft)

Iry ik wil je graag een knuffel geven(irl durf ik dat niet dus doe ik het hier(-smilies weigeren)

Vos en Mysterie wat zijn jullie stil!??

Ster how''s live?Geniet je nog wat?Wil je een raket?Ande

ren ook?

groetjes
Ja, met de Wii kun je spellen en fitness-oefeningen doen. Veel weet ik er ook nog niet van, net pas mee begonnen, maar ik heb 'm dus gekocht om meer te bewegen. Duur? Ja. Maar ik wil niet naar een sportschool, dus dan zo maar.

Ik moet wel een beetje lachen om je ruzie met dat balance board, Wurm. Zelf vind ik dat geklets alleen nog maar grappig. Oh ja, die virtuele trainer. Niet echt knap hoor, het zijn een beetje simpele poppetjes, maar het kind in mij vindt het wel speels allemaal. En ik zag vandaag dat hij een staartje heeft. Ik ga de volgende keer de vrouwelijke versie eens proberen.

Verwarrend, dat familiegedoe bij je, Wurm.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Een zwaai vanuit de laptop van Appel.

Ben kapot! Pfff.... te druk geweest op het werk..

Liefs!
Toch nog een zwaai... Zit hier lekker lui te zijn met koffie en heel veel choco koeken. En verveel me... Geen puf meer om van deze stoel te komen..
Hmm lekker appel.

Mag ik er ook 1?
Even zoeken tussen alle papiertjes en kruimels hier....

Gevonden! Alsjeblieft... en geniet ervan Ster!
Ook nog een bak koffie erbij?

Goede combi hoor!

Daarna een peuk, en ik ben weer voor even voldaan!

Koeken waren heerlijk, de milky way's en de magum white ook.

Maar nu baal ik weer!

Ik had me voorgenomen om tot aan de vakantie een soort van te gaan lijnen... Mijn bikini zit een beetje strak en pas de zomerkleding van vorig jaar niet meer.

Waarom denk ik daar altijd pas aan als ik misselijk ben van het snoepen???????

Grr....
Hihi grapjas.

Thanx voor de koeken, ze waren heerlijk.

Alleen lijken ze een beetje op hamburgers hihi.
Eerlijk gezegd dacht ik ook dat het hamburgers waren
Hihi ja he EV! Zie je!
Daarentegen lijkt die sigaret wél gewoon echt op een sigaret.
Tsss..... (Talk-to-the-hand-poppetje)

Uren in de keuken gestaan om een choco koeken te maken, krijg je dit!

Ik zal nog eens wat maken.... tssss.

*appel is beetje teleurgesteld in haar topic vriendjes...*
* gaat ondertussen op zoek naar een slot voor op de vriezer en snoepkast....*
Troost je ster, ik kan veel van mijn zomerkleding ook echt niet meer aan. Bikini's krijg ik wel aan, maar flatteus is een ander verhaal. Ach ja. Ben geen 18 meer, en de man is al binnen zullen we maar zeggen...

Het balanceboard voor de Wii was bij mij geen succces EV. Idd te geergerd, en ik moet echt opgaan in iets wil ik een computerspelletje een beetje volhouden. We gebruiken de wii dan ook erg weinig, ondanks de e-norme stapel spellen (om laten bouwen zodat we gedownloade spellen kunnen spelen)

Wat ik wel echt een heel leuk spel vond was Rayman Raving Rabbits. Bril-jant. Humor met maffe actie-spelletjes die soms stukken moeilijker zijn dan het in eerste instantie lijkt. Is niet voor de balanceboard, maar wel voor de leuk.

Ben ik echt even verslaafd aan geweest.

En met wii-sports ben ik best even zoet geweest met tennis, golf en baseball.

Echt sporten vind ik het niet (daar hebben we een hometrainer voor van marktplaats. Met een dikke stoflaag erop ondertussen), maar het is wel lol.

Sponge, ik weet niet wat je duur vind... Vergeleken met de PS3 is het een koopje (maar mindere beeldkwaliteit), maar voor het startpakket (wii, 1 controller, 1 nunchuck, 1 spel) ben je denk ik nog 125 euries kwijt. Het balanceboard kost ook zoiets. Extra controllers en nunchucks liggen denk ik rond de 25 euro. Spellen varieren van 15 tot 50 euro.

Appel, ik heb net gebbq'd dus misschien ligt het daaraan, maar ook ik zag je koekjes aan voor hamburgers.

Nou zegt dat natuurlijk niets over jou bakkunsten, meer over mijn inzicht.

Hoe zou het met Lyn en Philo zijn?

Hier alles okee. Beetje huisgehouden vandaag, beetje relaxed gedaan.

Vanavond lekker met vrienden gebbq'd, en ons weer eens verbaasd over het uitvliegen van de mieren.

Blijft toch een bijzondere sensatie. Dat binnen 10 minuten ineens o-ver-al mieren uitkruipen en wegvliegen. En dat een uurtje later ze uitgepaard zijn en terug in hun nieuwe nestjes, en er alleen nog bergen vleugeltjes liggen.

Hebben jullie het toevallig ook gezien? Meestal gaan ze overal tegelijk.

Nou moppies, trusten hoor!
Hier gelukkig geen mieren gezien, maar wel een harde blaf (1'tje maar!) gehoord van mijn hond, toen ik de achterdeur opendeed. Hij had, eerder dan ik, de buurman zien staan op het dakje van zijn tuinhuisje. Dat gaat vervangen worden (het dakje!). Andere buurman mag ook trouwens, en dat ie dan maar meteen zijn kefhondje meeneemt en zijn vieze geboer. Geen prettig idee, dat hij nu zo in mijn tuin staat te kijken. Gelukkig zit ik nu boven aan de pc.

Dat heb ik wel verdiend, want ik ben met de Wii bezig geweest en heb nog spierpijn van gisteren. Hoezo te fanatiek doen? Tja, dan doe je dus zo'n spelletje c.q. activiteit, en wil je jezelf weer gaan verbeteren. Wat ik trouwens wel echt onvriendelijk vind, is dat je bij die balance-oefening waarbij je op zo'n draad tussen twee hoge gebouwen moet lopen, écht naar beneden kunt vallen. Tsss.

Ik zag hier trouwens op het forum enthousiaste verhalen van iemand die echte resultaten bereikte op een mini-trampoline.

Saar, waar ben je? Hoe ging de slaapdienst?
haha, ja dat balanceren, daar val je bij ja.

Ik had spierpijn van het hoelahoepen toen, niet normaal!!!

Succes met het uit de tuin kijken van de buurman!!!!
Ik ben hier EV

Je vermaakt je al goed met de Wii zo te horen. Leuk!

Slaapdienst ging op zich wel goed. Helaas liep het (door overmacht) toch nog uit op een 24-uurs dienst.

Dat hakt er echt wel in bij mij, is me gewoon nog teveel.

Gister ook gewerkt en vannacht de klok rond geslapen. En nog moest ik mezelf uit bed slepen vandaag.

Het valt me best zwaar dus, heb geen energie over voor andere dingen. Een sociaal leven heb ik even niet.

Maar goed, is ook weer even wennen, dus ik hoop dat daar wel weer meer balans in komt over een tijdje.
Ha Saar, gelukkig. Dat komt nogal vaak voor bij je op het werk, overmacht, als ik me nog dingen van eerder herinner? En dan moet je het toch maar weer doen, of je voelt je verplicht omdat het anders misloopt? Ben je nu weer volledig aan 't werk? Goed voor jezelf zorgen hoor *preekt oma even*

Even geen sociaal leven is niet erg, maar het moet niet te lang duren, denk ik.

Hoor wie het zegt. Bij mij is het ook veel minder dan ik zou willen, bedacht ik me vandaag. Weer.

Wurm, misschien is die spierpijn idd wel van het hoelahoepen. Dat heb ik nogal fanatiek gedaan, haha. Maar ik heb het echt in armen, benen en zelfs mijn nek.

Nou, ik voel me dus echt niet fijn met die buurman op dat dak. Ik ben maar weer binnen gaan zitten. En net kwam hij aanbellen, hij moet morgen ook in onze tuin zijn omdat de dakgoot aan onze kant hangt. (Mag dat eigenlijk?) Echt helemaal niet leuk, dit alles. Misschien moet ik morgen maar weggaan of zo.
Als je nu al weet dat je het zò vervelend vind is dat wel een idee EV! Lekker met de hond weg, of afspreken met een vriendin? Doe je ook meteen weer wat aan die sociale contacten-die-er-nu-niet-waren.

Saar, ik ben zo blij dat je weer kan doen wat je graag wilde.

En ik maak me zo'n zorgen... Stom he?

Maar gun het je zo dat het allemaal weer lukt, en dat je er lol in hebt! You go!!!

Iemand de blog voorop gelezen? Over moeders en dochters?

Het deed heel heel heel veel zeer bij mij.

Ben juist nu heel veel bezig met uitkijken naar gezinsuitbreiding. Toeleven naar

Het idee dat mijn moeder dat ook ooit gedaan heeft maakt me serieus een beetje misselijk.

Ik weet niet of het boos of paniekerig of zoiets is. Maar zoveel vragen meteen.

Hoe kan dat, heeft ze ook zo uitgekeken naar mij, als alle nieuwe moeders doen? Trots rondgelopen?

De foto's en verhalen van de eerste tijd beweren van wel.

Wat ging er dan mis?

Was het eerst uit onmacht, afgunst? Is er met haar iets mis? Of was ik zo enorm anders dan verwacht? Dan gehoopt?

En waar, o waar ging ooit de knop om van zo trots zijn op je pasgeboren kindje naar bewust kapot maken van...

Zou ik ook zo worden?

Ook ik kijk nu, net als de meeste jonge vrouwen, uit naar een kleintje. Zal trots met een dikke buik lopen, verliefd zijn op mn spruit.

Net als zij ooit. Met de beste voornemens.

En dan?

En toen?

Het bespookt me.

En gat-ver-damme morgen woensdag, en Peuter nog steeds op vakantie.

Belachelijk.

Nog 2 weken...

Ik heb behoefte aan de PMT van jou EV. Iets hiermee doen zodat ik het kan voelen. Kan doorvoelen. En kan uiten.

Misschien dat het me dan loslaat.
EV, misschien idd maar weg gaan morgen?

Lijkt me fijner dan thuis blijven en je niet prettig voelen als hij in je tuin staat.

Klopt wat je zegt EV, komt idd vaker voor op het werk.

Soms door stomme fouten, soms echt overmacht. In dit geval het laatste.

Ben weer fulltime aan het werk nu, volgende maand word ik helemaal beter gemeld.

Houd nog wel even contact met arbo-arts en als het niet gaat kan ik wel weer terug in uren.

Maar ik ken mezelf een beetje, moet denk ik wel heel slecht gaan, voor ik dat aan zal geven.

Wurm, bedoel je dat je je zorgen maakt om mij?

Ik zou je graag gerust willen stellen, maar ik weet niet wat ik kan zeggen om alles wat er door je hoofd spookt nu weg te nemen.

Dus bij gebrek aan beter alleen maar even een heel dikke knuffel (tegenspartelen wordt niet op prijs gesteld )

En zeggen dat ik alle vertrouwen in je heb, dat je het goed zal doen.
Ja Saar, wel een beetje. Omdat je nu zo hard gaat, en het zo goed gaat, maar je daarna zo moe bent.

Ik denk dat ik gewoon zorgelijk typje ben . *oma sprak*

En jou 'kant' inderdaad niet ken: altijd fulltime aan het werk.

Maar ik vertrouw je gewoon, en ben blij voor je hoor.

Die zorgen, dat zit bij mij, niet bij jou.

Die heb ik ook regelmatig als ik Iry weer eens om 4 uur 'snachts zie posten, als ik merk dat Ster alle verwijzingen naar hoe het eventueel met haar zou kunnen gaan vermijd.

Denk dat het gewoon betekent dat ik je graag mag, en je het allerallerallerbeste gun!

En er aan moet wennen dat dat zo heul anders is dan mijn eigen behoeftes.

dus niet in de verdediging he, nergens voor nodig!!!

Dank voor de knuffel. Ik heb m vakkundig ontdoken, maar stel het gebaar zeer op prijs.

Heb net mn hoofd leeggesport, en dat werkt wel moet ik zeggen. Dus nu snel naar bed voor ie weer vol zit!

Trusten dames! (f)
He lieve Wurm !

En ik maak mij weer zorgen om jou .

Zoveel veranderingen...leuke!!! maar het zijn veranderingen.

Zoveel in je lieve koppie...het moederschap wat iets bij je los maakt.

Ik heb vertrouwen in je hoor!!

Maar het beeld van wurm op de bank die overweldigt wordt door alle veranderingen en emoties die daarbij komen kijken.....tsja,dan wil ik je graag in mijn broekzak steken.

Lekker veilig en warm.

Maar.....jij past helaas niet in mijn broekzak .

Dus liever zie ik je graag snel,om lekker te babelen.

Appel!!!! je hebt mij geblockt op msn .

Hoe is het dappere dodo??

Ik denk aan je (f)

Wow Ev,wat sportief met de wii!!

Dus binnenkort een foto op hyves met een gestroomlijnde en strakke EV??

Ik lees je verhalen hier, en mijn hart gaat ook naar jou uit.

Ik vind je een kanjer!! (f)

Lieve Sponge,Lynne,philo (hoe is het lieverd?) gaat het een beetje met jullie?

Hanke!! wat een leuke uitjes heb je?

Hoe gaat het?

Vos, Mys???

Vinden jullie het lastig om te schrijven? (f) .

Liefs voor allemaal!!!
Oeh....en Saar en ik hebben wilde plannen!!!!

Ben helemaal Hyper!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven