Lang geleden... deel 3

15-08-2009 22:56 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle vrouwen

met een verleden

van onveiligheid,

weet je welkom.

Samen vertrouwen ontdekken,

dat is de titel van het plaatje

wat ik vond.

Samen ontdekken we hier

dat een verhaal verteld mag worden

dat ruimte ingenomen mag worden

dat je je mag uitspreken

dat je mag zijn wie je werkelijk bent

met alles wat in je leeft.

Vervolg op Lang geleden... deel 2:

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hi

EV die aanbieding klinkt wel goed die je noemt want ik weet niet wat jouw ervaring is qua rijden maar als je pas begint is een individuele(prive)les wel het beste om mee testarten (dat raden ze aan laat ik het zo zeggen).Wat voor ervaring heb je gehad./gedaan met paarden?(je hebt de spullen al wel iig dat scheelt!)

Ik ben naar deze manege gegaan ook ivm. de mogelijkheden tot een duinrit en nu mag ik mee a.s zondag!(ze vonden me eerst niet goed genoeg ook al heb ik 6 jaar gereden).Ik heb vroeger een eigen pony gehad en ben begonnen met rijden dat ik 6 jaar was.Ik reed dan wel elke dag want hij stond aan huis.Alles moest verkocht worden toen mijn ouders gingen scheiden(toen was ik 12) dus toen hield het paardrijden ook op

Dus zolang had ik niet meer gereden(ben nu 35) op een paar keer na dan maar die zijn op 1 hand tetellen.Dat ik me aanmelde kwam ik dus in eerste instantie in een gevorden les maar ze hebben me terug geplaatst naar een beginnersles(we doen bijna hetzelfde in een les alleen iets minder figuurtjes rijden in de bak)Maar we stappen,draven en galoperen ook tijdens de les.Maar als je dat nog niet ziet zitten is een priveles een uitkomst(wel luxe X-D! je betaald hier 30 euro voor een half uur priveles)Maar het heeft voor mij een soort therapeutische werking hoor zo bezig zijn met zo'n dier ik word er heel blij van.(Ik borstel het paard ook uitgebreid voordat ik erop ga rijden).Maar dat kan je ook hebben metde omgang met je hond bijvoorbeeld ,je moet je niet gedwongen voelen tot iets!(maar ben benieuwd als je wel wat gaat ondernemen)

-mooie woordspeling met de teugels in eigen handen nemen van je leven!-

Stond vanmiddag voor nix bij de sportzaal voor volleybal...Er was een kinderbijeenkomst met een clown in de sportzaal dus hij was bezet.Had verder ook geen telefonisch contact gehad hoor dus ja dan kan het anders of mis lopen.

Wel lekker getekent vanochtend;een stuk duin(we moesten zand tekenen/schilderen) nav. een plaatje/foto.Ik had dat plaatje een beetje los proberen telaten door m'n eigen invulling/invloed erin tegeven en dat was goed gelukt.Maar het was ook leuk(lekker) om tedoen!

Ster en Appel gaat het weer wat beter?

Wurm;lekker dat je je ding kunt doen!(ik was vooral sóchtends erg misselijk de eerste periode)

Philomein hoe gaat het met jouw?Zal straks (anders morgen) nog wel even kijken op hyves(hoop niet dat je stil bent vanwege meelezen?dat zou ik erg rot vinden)

Hanke hoe gaat het met jouw?

Lynne druk met het werk?
Klinkt goed Appel;fijn!

Weltrusten alvast voor iedereen
Wat lief Sponge, dat je ze ook een kaarsje voor je dochter hebben gebrand.

Heel veel plezier Zondag! Lekker genieten en alleen denken aan het paardrijden, heerlijk!

Slaap lekker!

quote:appeltjesgroen25 schreef op 21 oktober 2009 @ 18:13:

Hoe was het bij de fysio Claire?

Het was goed om weer te gaan. Ik zal de rest misschien eens op hyves beschrijven want ik maak me nog steeds zorgen. Maar ik wil me nu eerst richten op het andere wat nu speelt want anders overspoeld het me. Struisvogelpolitiek of misschien wél wijsheid, ik weet het niet goed. Want als het wél (en het lijkt er veel op) fibromyalgie is dan ben ik oke bezig, meer kun je niet doen. Mocht het wat anders zijn dan wil ik dat nu nog niet weten.

Liefs voor jullie allemaal!!!
Goedemorgen,

Ik lees mee, leef mee maar schrijf even weinig. Ik heb het inderdaad druk op het werk Sponge en het slorpt me even helemaal op. Ik merk dat ik daarin m'n grenzen goed in de gaten moet houden want ik slaap er slecht van.

Vandaag naar de sauna, ik hoop dat ik me daar even helemaal kan ontspannen.

O ja, wie gaf hier een tijdje geleden de tip van het boek "Strandmuziek"? Hanke?

Ik heb het uit, wat een prachtig boek!

Fijne dag allemaal
Ja, mooi boek hé?

Pssst, Iry en Saar hebben een update geschreven heb ik net gezien!
Jambo lieverds!

Geen tijd om bij te lezen hier maar wil jullie even laten weten dat ik aan jullie denk!

Mijn pc doet heel raar en loopt steeds vast.

Maar ik heb al een deel van de update geschreven op ons topic en Iry is nog druk aan het typen.

En ja, dit is Afrika maar ik heb hier nu geen tijd voor en ros die pc zo in elkaar denk ik

Ik hoop dat het jullie goed gaat.

Hier gaat het super. Tot nu toe druk geweest en best vermoeid daardoor allebei.

Maar vandaag verder lekker relaxen aan het zwembad of strand. Voor het eerst!

Word hier wel weer even met mijn neus op de feiten gedrukt wat betreft mijn energie.

Dat heb ik nog lang niet terug.

Kan daardoor niet alles doen wat ik graag zou willen doen.

En daar heb ik moeite mee, maar het is niet anders.

Nou lieverds, tot snel!

En hopelijk zullen we nog eens vaker een update schrijven op ons topic.

Veel liefs vanuit Kenia!
Gaaf die up-date uit Afrika!

(ken het alleen van de tv en foto's maar het lijkt me heerlijk en dat is het ook zo telezen!)

Clair rot voor je dat je zo''n last en pijn hebt,een stevige(maar zachte) voor je!Zal zo even kijken op hyves..even bijlezen

Heb zin in morgen en in zondagochtend!Morgenochtend paardrijden en sávonds dansen SBzei al dat ik beter met een vriendin kon gaan maar ik kan het toch niet zolaat maken want moet vroeg op en ga dus gewoon met hem.(vriendin moet anders bvlijven slapen en ik moet er vroeg eruit dus..)

Hoe gaat het met jullie?
Heeee, dit gaat een mooie week worden.

Mijn inspirerende vriendin staat hier naast me, rechts op mijn scherm. Gaaf!!
Ik moest vanmiddag al aan je denken inderdaad EV!
Ha, was dat leuk, Appel?
Ja!
Denk jij nooit aan mij?

Als je een ..... appel eet bijvoorbeeld?

Geef het maar toe!
Ja natuurlijk, Appel, van de week nog.

EM brengt met het boodschappen doen (jawel, dat doet hij!) altijd twee groene appels voor me mee. Gelukkig wel zonder die worm, haha.
Ik ben best lekker he?
Nee, wurmje is niet lekker. Weli lief!
Lekker ding.

(Wurmpjes vind ik enggggg.)
Als ik een wurm in mijn appel tegenkom, gooi ik zo heel die appel de tuin in. Iekkkkks!!!
Dat is erg vies ja!!

Doe ik met vis. Als ik een graatje tegen kom, spuug ik die hap uit en gooi alles weg.
Ja, dat is ook smerig. Getver.
En hond erachter aan natuurlijk he, als ik zo'n appel de tuin in gooi. Denkt ie dat het een bal is. En hij is gek op ballen. Vooral tennisballen. Die gele. Die vindt hij geweldig. Daar kan geen gekocht speeltje tegenop. Waarom vindt hij die geweldig? Omdat hij daar lekker in kan bijten, en die veren dan mee. Dat vindt hij fijn. Zal wel gebitstraining zijn of zo. Om zijn jagers-skills uit de oertijd niet te vergeten. Het blijven toch dieren hé. Hoe ik ook tegen 'm praat, alsof hij alles begrijpt. Nee, het blijft een dier. Een hond. Een lieve hond. Mijn Sam. De balletjeszoeker. Trouwens, we hebben nu een goeie tegenhanger van die tennisballen gevonden. Zelfde formaat, maar veel steviger. En zonder haartjes die hij kan inslikken. Waarvan hij dan gaat kotsen. En oh ja, dat is pas smerig. Nu we het toch over smerig hebben.
Haha!

Appelhond kijkt niet eens op van een bal.

Of het moet zijn dat het een snoep-bal is.

En kotesen? Dat is heel erg smerig. Bleh!!!!
Goldens zijn gek op ballen en apporteren.

Ik ga koffiedrinken en bankhangen (met dekentje). Geen laptop hier, dus ik ga afsluiten. Tot morgen! Fijne avond. Liefs!!
Ha Dames!

Nou, ik ben blij dat ik tot de categorie 'niet lekker, wel lief' behoor. Ik ben meer een eter dan iemand die gegeten wil worden denk ik.

Tof, die update uit Kenia zeg! Ga straks op hun topic kijken, helemaal leuk!

Hier twee hele fijne en goede dagen gehad. Kon zowaar mezelf weer zijn.

Sponge, heel veel plezier morgen met je buitenrit en het dansen!!!
Ha allemaal. Wat een rotnacht. Alsof ik (in computertermen) in een lus zat waar ik niet uitkwam. Effect van de PMT. Lekker hoor, therapie. Not. Wanneer gaat het eens een keer rustiger worden, wanneer ga ik eens dingen verwerkt hebben? Het wordt onderhand toch eens tijd. Ik wil weleens een keer een blijer leven, grrr.

Fijn Wurm, goede dagen!

Sponge, veel plezier vandaag.

En de anderen: ook een fijne dag!

Hoe is het met iedereen?
Vervelend EV..

Je hebt me van de week zo'n goede tips gegeven om dingen los te laten. Heb je daar nu zelf niets aan?

Weekend!

Vanavond 2 feestjes. Naar 1 gaan we zeker, de andere habgt van mijn mood af.

Morgen met appelhond naar de duinen. S'avonds visite.

Beetje druk dus. Maar wel allemaal leuke dingen.

En als mensen me op dat feestje vragen hoe het gaat, zeg ik met een big smile: goed hoor!

Ik merk dat ik de laatste dagen geen zin heb om te praten over therapie of alles wat daarmee te maken heeft.

Fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven