Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

dinsdag 27 oktober 2009 om 08:28
Ik zou meer vertellen over gisteren..
Het was wederom heftig..
De spanning is maar minimaal gedaald. Maar wel weer iets gelukkig. Niet voor niets geweest dus.
Maar wel wat geleerd! Kijken naar de situatie vanachter een ruit tijdens de sessie.
En dan was er minder angst en verdriet. Maar kwam de boosheid. Boos op die klootzak.
En dat was voor het eerst! Ik ben voor het eerst boos geworden op die klojo die mijn leven verpest heeft!
En dat is een raar gevoel kan ik je vertellen. Wist totaal niet wat ik met die emotie aanmoest.
Tijdens de sessie switchte ik ook steeds tussen die 2. En dat was verwarrend. Ook voor peut volgens mij.
Nu is het een drukte van jewelste in mijn hoofd. Allerlei emoties en gedachten flitsen door elkaar heen en gaan alle kanten op.
Weet me er niet goed raad mee.
Heb het al geprobeerd op te schrijven om zo een overzicht proberen te krijgen, maar dat wil niet echt lukken.
Boos op hem maar dat mag niet, boos op mezelf, verdrietig, maar mag niet verdrietig zijn, bang, boos op hem maar dat mag niet, bang, verdrietig, boos op mezelf, bang, boos, bang, blehhhhhh.
Nou ja, zoiets dus.
Ik word langzaamaan beetje gek hier.
En heb deze week geen afspraak bij eigen psych. Daar baal ik van.
Het was wederom heftig..
De spanning is maar minimaal gedaald. Maar wel weer iets gelukkig. Niet voor niets geweest dus.
Maar wel wat geleerd! Kijken naar de situatie vanachter een ruit tijdens de sessie.
En dan was er minder angst en verdriet. Maar kwam de boosheid. Boos op die klootzak.
En dat was voor het eerst! Ik ben voor het eerst boos geworden op die klojo die mijn leven verpest heeft!
En dat is een raar gevoel kan ik je vertellen. Wist totaal niet wat ik met die emotie aanmoest.
Tijdens de sessie switchte ik ook steeds tussen die 2. En dat was verwarrend. Ook voor peut volgens mij.
Nu is het een drukte van jewelste in mijn hoofd. Allerlei emoties en gedachten flitsen door elkaar heen en gaan alle kanten op.
Weet me er niet goed raad mee.
Heb het al geprobeerd op te schrijven om zo een overzicht proberen te krijgen, maar dat wil niet echt lukken.
Boos op hem maar dat mag niet, boos op mezelf, verdrietig, maar mag niet verdrietig zijn, bang, boos op hem maar dat mag niet, bang, verdrietig, boos op mezelf, bang, boos, bang, blehhhhhh.
Nou ja, zoiets dus.
Ik word langzaamaan beetje gek hier.
En heb deze week geen afspraak bij eigen psych. Daar baal ik van.
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:17
Nou, ik snap dat helemaal Appel. Dat boos-op verhaal. Die wisselingen. Maar wat een stap vooruit: eindelijk boos op die klootzak. Zoals ik dankzij nichtjes rotmail eindelijk voor het eerst boos werd op het (gevoel van) misbruik. Dat zijn stappen vooruit!

dinsdag 27 oktober 2009 om 17:26
Ja, die docu heb ik ook gezien. En Ster, ik heb vandaag nog wat gekocht. Twee tricot jurkjes, erg stoer, met een soort studs, keigaaf zou ik zeggen!! Zwart natuurlijk. Daarbij een donkerpaarse longsleeve (jaja, dat woord ken ik dankzij jouw topic tegenwoordig ook!) en een legging in dezelfde kleur. Zomaar onverwacht, na therapie, toen ik nog door de stad moest lopen naar het station voor de bus!
Het ene jurkje heb ik nu aan, moet vanavond weg. Wat zullen die plattelandsvrouwen opkijken van mijn outfit. Hahaha!!
Jasje zit helemaal goed trouwens, meteen al toen ik het voor het eerst aandeed. Dat moet je hebben, vind ik, met kleding. Niet allemaal nog moeten frutten en friemelen.
Het ene jurkje heb ik nu aan, moet vanavond weg. Wat zullen die plattelandsvrouwen opkijken van mijn outfit. Hahaha!!
Jasje zit helemaal goed trouwens, meteen al toen ik het voor het eerst aandeed. Dat moet je hebben, vind ik, met kleding. Niet allemaal nog moeten frutten en friemelen.
dinsdag 27 oktober 2009 om 17:27
dinsdag 27 oktober 2009 om 17:55
Beiden zwart, van die tricot topjes/jurkje. Eentje heeft zo'n soort waterval-hals, en is mouwloos. Langs die mouwgaten een brede strook met allemaal van die ringetjes, studs, zulke dingen. Achterkant en zijkant onderaan met zo van die elastiek zodat het een beetje rimpelt. En bovenaan, achterkant is heel apart, daar zit een grote opening, zeg maar.
De andere is ook zoiets, met elastische zijkant, en op de voorkant van die kleine stud-dingetjes, in een mooi patroon.
Allebei heel vrouwelijk, want strak!
Nieuwe tas is ook leuk. Beschrijving? Foto?
Haha, het wordt een beetje off-topic, geloof ik.
De andere is ook zoiets, met elastische zijkant, en op de voorkant van die kleine stud-dingetjes, in een mooi patroon.
Allebei heel vrouwelijk, want strak!
Nieuwe tas is ook leuk. Beschrijving? Foto?
Haha, het wordt een beetje off-topic, geloof ik.

dinsdag 27 oktober 2009 om 19:56

dinsdag 27 oktober 2009 om 21:22
quote:appeltjesgroen25 schreef op 27 oktober 2009 @ 21:18:
Ik vind het ook leuk jou eens te zien!
En de anderen naturlijk ook!
Ik heb al even niet meer op onze hyves gekeken.
Zal er morgen eens voor gaan zitten.
Ik ook al heel lang niet.
Maar volgens mij wordt er niet meer zoveel geschreven.
Als ik me wat beter voel kom ik zeker!
Ik vind het ook leuk jou eens te zien!
En de anderen naturlijk ook!
Ik heb al even niet meer op onze hyves gekeken.
Zal er morgen eens voor gaan zitten.
Ik ook al heel lang niet.
Maar volgens mij wordt er niet meer zoveel geschreven.
Als ik me wat beter voel kom ik zeker!