Lang geleden... deel 4

maandag 9 november 2009 om 23:27
gun jezelf het verdriet en laat weten dat het klote gaat.
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *
gun jezelf mensen die je steunen en die er voor je willen zijn.
gun jezelf dat jij nu even belangrijk bent omdat jij verdriet hebt.
gun jezelf dat jij door je problemen een beter mens wordt maar niet meteen.
gun jezelf de tijd om te rouwen, te verwerken en te gaan inzien hoe je je leven weer oppakt.
gun jezelf jezelf.
en gun jezelf je fouten.
gun jezelf je tekortkomingen.
gun jezelf dat je mens bent en niet altijd perfect bent.
gun jezelf dat je het moeilijk hebt.
en gun jezelf dat je er ook weer uitkomt maar wel op je eigen tijd en op je eigen manier.
niet zoals je denkt dat het hoort.
het hoort zoals jij het doet.
het is jouw verdriet en jij gaat daarmee om zoals jij daarmee omgaat.
Geloof in jezelf!
*tekst heb ik eerlijk gejat.. *

woensdag 16 december 2009 om 11:17
woensdag 16 december 2009 om 14:42
woensdag 16 december 2009 om 16:15
Kom ook even zwaaien
Ja Wurm hoe gaat het met jouw??
Hanke beterschap meid!Kan me voorstellen dat het dingen triggert maar er is niets veel meer voor nodig dan een verminderende weerstand ..Hopelijk heeft de dokter je het juiste middel voorgeschreven en ben je er snel weer vanaf!(goed van je dat je naar de dokter gegaan bent en er niet mee door loopt iig)
Appel hoe gaat het met jouw verders?
Iry een voor jouw!
Saar jij ook (heb je gelezen hoor op hyves)
Ster bedankt voor je lieve reactie;doet me goed!
EV wat kan dat lekker zijn he zo keuvelen in huis als het koud is buiten!Fijn dat je er van genieten kunt.
Lynne sterkte meid!
Philo leuk om je weer tegen tekomen hier en op hyves;groetjes aan je wederhelft!
Ja Wurm hoe gaat het met jouw??
Hanke beterschap meid!Kan me voorstellen dat het dingen triggert maar er is niets veel meer voor nodig dan een verminderende weerstand ..Hopelijk heeft de dokter je het juiste middel voorgeschreven en ben je er snel weer vanaf!(goed van je dat je naar de dokter gegaan bent en er niet mee door loopt iig)
Appel hoe gaat het met jouw verders?
Iry een voor jouw!
Saar jij ook (heb je gelezen hoor op hyves)
Ster bedankt voor je lieve reactie;doet me goed!
EV wat kan dat lekker zijn he zo keuvelen in huis als het koud is buiten!Fijn dat je er van genieten kunt.
Lynne sterkte meid!
Philo leuk om je weer tegen tekomen hier en op hyves;groetjes aan je wederhelft!
woensdag 16 december 2009 om 18:41
he lieve Sponge.
En hoe is het met jou? en met je been?
Voel je je weer wat beter thuis, kan je de rust thuis ook vinden?
Zwaai terug naar je!!
Wurm, ik ben ook heel benieuwd hoe het met je is en met klein wurmpje.
En met je huisje, je wooncomfort, je alles eigenlijk.
Als je zin hebt, plemp je maar eens een keer weer wat text neer.
Ik wens je in ieder geval veel rust en genietmomenten, veel kleine sokjes in je la.
Liefs!
Zwaai aan iedereen!
Hoe is het met jullie?
Denk dat ik vanavond maar eens probeer wat op hyves te lezen want misschien staan daar de antwoorden gewoon.
Saar lieverd , ik zou je graag even veilig in mijn broekzak willen steken(hoewel..wordt een beetje proppen).
Met mij gaat het nog steeds niet lekker, wat kan een mens wanhopig zijn zeg.
Maar goed, weet ook wel dat het even een periode is wat ook weer over gaat, ik hoop alleen zo erg dat ik ergens een beetje ondersteuning kan krijgen.
Zou vandaag daar de huisarts voor bellen, maar heb een hele ochtend weg geslapen en kon dus niet meer bellen.
Morgen dan maar, en hopen dat hij mee wil werken met het voorschrijven van de medicatie die ik wil.
Daar ligt nu al mijn hoop.
Wil mijn leven terug en mijn kansen kunnen pakken, mijn gezin weer de aandacht geven die het verdient, mijn contacten niet verwaarlozen.
Ik wil zeker niet onderuit gaan.
Liefs!
En hoe is het met jou? en met je been?
Voel je je weer wat beter thuis, kan je de rust thuis ook vinden?
Zwaai terug naar je!!
Wurm, ik ben ook heel benieuwd hoe het met je is en met klein wurmpje.
En met je huisje, je wooncomfort, je alles eigenlijk.
Als je zin hebt, plemp je maar eens een keer weer wat text neer.
Ik wens je in ieder geval veel rust en genietmomenten, veel kleine sokjes in je la.
Liefs!
Zwaai aan iedereen!
Hoe is het met jullie?
Denk dat ik vanavond maar eens probeer wat op hyves te lezen want misschien staan daar de antwoorden gewoon.
Saar lieverd , ik zou je graag even veilig in mijn broekzak willen steken(hoewel..wordt een beetje proppen).
Met mij gaat het nog steeds niet lekker, wat kan een mens wanhopig zijn zeg.
Maar goed, weet ook wel dat het even een periode is wat ook weer over gaat, ik hoop alleen zo erg dat ik ergens een beetje ondersteuning kan krijgen.
Zou vandaag daar de huisarts voor bellen, maar heb een hele ochtend weg geslapen en kon dus niet meer bellen.
Morgen dan maar, en hopen dat hij mee wil werken met het voorschrijven van de medicatie die ik wil.
Daar ligt nu al mijn hoop.
Wil mijn leven terug en mijn kansen kunnen pakken, mijn gezin weer de aandacht geven die het verdient, mijn contacten niet verwaarlozen.
Ik wil zeker niet onderuit gaan.
Liefs!
woensdag 16 december 2009 om 18:53
idd Ster, futloos, lui en depressief, dat dekt de lading wel een beetje.
Vind het al een prestatie van mijzelf als ik s'middags gedoucht en aangekleed ben.
Stomme is, ik weet waar ik mijn winst kan halen, maar dat vicieuze cirkeltje nekt het.
Ik ben even krachtloos en kom er gewoon zelf niet uit.
Stomme is dat ik wel een beetje kracht kan vinden voor de zorgen van anderen,of misschien niet stom. Tekenend weer hoe ik mijzelf niet de aandacht wil/kan geven. Ik zou er overigens ook niet gelukkiger van worden als ik die rollen omdraai.
Ik voel mij gewoon overal te kort schieten.
Vind het al een prestatie van mijzelf als ik s'middags gedoucht en aangekleed ben.
Stomme is, ik weet waar ik mijn winst kan halen, maar dat vicieuze cirkeltje nekt het.
Ik ben even krachtloos en kom er gewoon zelf niet uit.
Stomme is dat ik wel een beetje kracht kan vinden voor de zorgen van anderen,of misschien niet stom. Tekenend weer hoe ik mijzelf niet de aandacht wil/kan geven. Ik zou er overigens ook niet gelukkiger van worden als ik die rollen omdraai.
Ik voel mij gewoon overal te kort schieten.
woensdag 16 december 2009 om 19:38
Nee, dat is niet stom. Dat is zo overduidelijk Iry en jou valkuil.
En maar met anderen bezig zijn, én maar doorgaan.
En je tegelijkertijd schuldig voelen dat je te weinig doet en dat je je overal tekort voelt schieten. (heeft denk ik ook met je ps te maken)
Soms zou ik je wel eens door elkaar willen schudden, je voor de spiegel willen zetten en zeggen: En NOU ga je eens voor jezelf zorgen!!
Bedoel het goed hoor. Sterkte lieve Ier.
En maar met anderen bezig zijn, én maar doorgaan.
En je tegelijkertijd schuldig voelen dat je te weinig doet en dat je je overal tekort voelt schieten. (heeft denk ik ook met je ps te maken)
Soms zou ik je wel eens door elkaar willen schudden, je voor de spiegel willen zetten en zeggen: En NOU ga je eens voor jezelf zorgen!!
Bedoel het goed hoor. Sterkte lieve Ier.

woensdag 16 december 2009 om 21:47
Ik zou zoveel willen zeggen Ster.
Ik zou willen dat ik er alles uit kon gooien..
Maar het lukt me niet.
Er speelt erg veel op dit moment. Heb er wel al iets van besproken met psych. maar nog lang niet alles. Terwijl ik dat misschien wel had moeten doen..
Ik voel dat ik afglijd.. en kan er niets tegen doen.
Ik probeer het voor mezelf duidelijk te krijgen.. en voor een deel lukt dat wel. Maar niet helemaal.. en dat frustreert me dan weer..
Nee, het gaat echt even niet goed.
Ik zou willen dat ik er alles uit kon gooien..
Maar het lukt me niet.
Er speelt erg veel op dit moment. Heb er wel al iets van besproken met psych. maar nog lang niet alles. Terwijl ik dat misschien wel had moeten doen..
Ik voel dat ik afglijd.. en kan er niets tegen doen.
Ik probeer het voor mezelf duidelijk te krijgen.. en voor een deel lukt dat wel. Maar niet helemaal.. en dat frustreert me dan weer..
Nee, het gaat echt even niet goed.
woensdag 16 december 2009 om 21:53
Ik maak me zorgen om je.
Probeer het iig voor jezelf op te schrijven. Dan is het er even uit. Heeft het een plekje. Probeer het appeltjelief.
Pff ik ben zo begaan met je.
Met jullie allemaal. Echt, het gaat me echt aan het hart.
Lees dan net op hyves even bij, alle verdrietige en gelukkige momenten. Ik denk echt vaak aan jullie allemaal.
Misschien een beetje te betrokken maar kan het even niet loslaten..
Zou zo vaak willen dat ik wat kon betekenen. Maar dat kan ik niet, ik kan jullie niet helpen, niet 'beter' maken.
En daar word ik soms heel moedeloos van.
Iemand zin om binnenkort weer eens een drankje oid te doen?
Of het nieuwe jaar?
Probeer het iig voor jezelf op te schrijven. Dan is het er even uit. Heeft het een plekje. Probeer het appeltjelief.
Pff ik ben zo begaan met je.
Met jullie allemaal. Echt, het gaat me echt aan het hart.
Lees dan net op hyves even bij, alle verdrietige en gelukkige momenten. Ik denk echt vaak aan jullie allemaal.
Misschien een beetje te betrokken maar kan het even niet loslaten..
Zou zo vaak willen dat ik wat kon betekenen. Maar dat kan ik niet, ik kan jullie niet helpen, niet 'beter' maken.
En daar word ik soms heel moedeloos van.
Iemand zin om binnenkort weer eens een drankje oid te doen?
Of het nieuwe jaar?

woensdag 16 december 2009 om 22:27