Mag ik even overslaan?
zaterdag 22 maart 2014 om 19:06
Mag ik de komende dagen even overslaan? Ik heb donderdag de derde chemokuur gehad en nu ben ik weer flink ziek. Nu weet ik wel dat het voor het goede doel is, maar nu ik mij zo belabberd voel, valt het niet mee om positief te zijn. Hogelijk ben ik over een paar dagen beter te pas, maar het liefst zou ik deze dagen willen overslaan. En aangezien ik toch wat afleiding nodig heb, gebruik ik het forum maar even.
zondag 13 april 2014 om 17:29
Wat akelig zeg dat je er zo stront misselijk van wordt, dat is slopend op een gegeven moment gaat je hele middenrif er waarschijnlijk van pijn doen.
Is er dan geen andere medicatie tegen die misselijkheid? En als slapen niet lukt dan maar rusten. Vervelend hoop voor je dat de volgende chemo niet zo zwaar valt. Wat fijn dat je man de boel draaiende kan houden. Dat is al heel fijn hoef je je daar niet druk om te maken.
En kom hier lekker van je afschrijven.
Superhuisvrouw
Is er dan geen andere medicatie tegen die misselijkheid? En als slapen niet lukt dan maar rusten. Vervelend hoop voor je dat de volgende chemo niet zo zwaar valt. Wat fijn dat je man de boel draaiende kan houden. Dat is al heel fijn hoef je je daar niet druk om te maken.
En kom hier lekker van je afschrijven.
Superhuisvrouw
zondag 13 april 2014 om 18:06
zondag 13 april 2014 om 23:02
Lief eentje, wat naar dat je zoveel last hebt van misselijkheid! Maar deze dag is weer bijna voorbij. Vier van de zes kuren zijn achter de rug. Stapje voor stapje, dag na dag, kuur na kuur ben jij op weg naar de gezonde vrouw die je ooit was. Blijf vertrouwen vrouw, blijf doorvechten. Ik vind je een kanjer!
Beter een half motto....