Mag ik even overslaan?

22-03-2014 19:06 56 berichten
Mag ik de komende dagen even overslaan? Ik heb donderdag de derde chemokuur gehad en nu ben ik weer flink ziek. Nu weet ik wel dat het voor het goede doel is, maar nu ik mij zo belabberd voel, valt het niet mee om positief te zijn. Hogelijk ben ik over een paar dagen beter te pas, maar het liefst zou ik deze dagen willen overslaan. En aangezien ik toch wat afleiding nodig heb, gebruik ik het forum maar even.
Alle reacties Link kopieren
Wat akelig zeg dat je er zo stront misselijk van wordt, dat is slopend op een gegeven moment gaat je hele middenrif er waarschijnlijk van pijn doen.

Is er dan geen andere medicatie tegen die misselijkheid? En als slapen niet lukt dan maar rusten. Vervelend hoop voor je dat de volgende chemo niet zo zwaar valt. Wat fijn dat je man de boel draaiende kan houden. Dat is al heel fijn hoef je je daar niet druk om te maken.

En kom hier lekker van je afschrijven.

Superhuisvrouw
tja, net een reactie geschreven; is blijkbaar niet over gekomen

In het kort; samen met de internist ben ik al sinds mijn tweede kuur bezig met het zoeken naar de juiste anti-misselijkheids medictie.

Als ik vanavond weer een emmertje nodig heb, dan zal ik morgen maar weer bellen

Wat rot voor je.

Ik hoop dat je je snel minder misselijk voelt.

Fijn dat je man en kinderen het samen rooien.
You only live twice
Lief eentje, wat naar dat je zoveel last hebt van misselijkheid! Maar deze dag is weer bijna voorbij. Vier van de zes kuren zijn achter de rug. Stapje voor stapje, dag na dag, kuur na kuur ben jij op weg naar de gezonde vrouw die je ooit was. Blijf vertrouwen vrouw, blijf doorvechten. Ik vind je een kanjer!
Beter een half motto....
Sterkte Eentje! Je doet het goed en ik hoop dat je snel iets vindt tegen de misselijkheid. En logisch dat je soms even wil klagen. Vooral doen als het oplucht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven