Meyer Briggs persoonlijkheidstest

14-08-2011 10:43 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een poos terug de meyer briggs persoonlijkheidstest gedaan, ben benieuwd of er meer mensen deze test hebben gedaan! En wat er uit is gekomen!!
Wat is er bij jou uitgekomen?
ENFJ. De test was onderdeel van een cursus programma-management, en bedoeld om het personeel in te schatten, zodat je zou weten hoe ze het beste aangepakt kunnen worden.
Bij mij ENFP
Wat vond jij van de uitkomst/beschrijving van je persoonlijkheid 47084? Klopte het? Kun je er iets mee, meer zelfinzicht?
Jammer dat er geen pol bij zit, dan had ik geweten hoeveel INTJ-soortgenoten ik hier op het forum heb.
Je bent blijkbaar niet van plan iets over jezelf los te laten. Niet eerlijk, dat in ieder geval.
Heel makkelijk cateautje, google op enfp en je weet hoe ik ben! Aanrader om zelf ook de test te doen, ik ben er een suk wijzer van geworden! (over mezelf dan) en ik ben de eerlijkheid zelf
Suk is Stuk
Het had handig geweest als je gelijk in je openingspost openheid had betracht.
Misschien heb je daar wel gelijk in Cateautje!
quote:Liz86 schreef op 14 augustus 2011 @ 11:03:

Misschien heb je daar wel gelijk in Cateautje!
quote:Liz86 schreef op 14 augustus 2011 @ 10:52:

Wat vond jij van de uitkomst/beschrijving van je persoonlijkheid 47084? Klopte het? Kun je er iets mee, meer zelfinzicht?

Ik vond het een van de betere persoonlijkheidstesten. Geen beter inzicht in mezelf gekregen, voor zover dat nodig was, en als instrument om mensen te klassificeren vond ik het fout. Je moet dat zelf aanvoelen, op het moment dat je mensen een test moet laten doen om te weten hoe je ze moet aanpakken, zit je in het verkeerde beroep. En dan nog kun je grandioos de fout ingaan, hoor. Er bestaan mensen die iedereen kunnen misleiden, zelfs testen. Dus wat dat betreft zie ik het enkel als een van de betere testen en hecht er verder niet teveel waarde aan.

Er is trouwens een reeks startpagina's met goede links.http://mbti-enfj.startpagina.nl/
Bedankt voor je tip!
INFJ
quote:PoIIy schreef op 14 augustus 2011 @ 11:40:

INFJHier nog een INFJ
ENTJ
ENFJ
INFP, heb een niet al te uitgebreid internettest gedaan maar vond de beschrijving opmerkelijk passend. Heb overigens alleen naar omschrijving van INFP gekeken, wellicht dat andere "types"net zo goed een feest der herkenning zijn, om ben ik weer eens te wantrouwig.
quote:pietapuk schreef op 14 augustus 2011 @ 10:52:

Jammer dat er geen pol bij zit, dan had ik geweten hoeveel INTJ-soortgenoten ik hier op het forum heb. Je bedoelt lotgenoten.
Hier ENFP
Hier nog een ENTJ tje :-)
INTP , maar ik vond het echt niks. Klopt niks van. Net een horoscoop, daar herkent 90% van de mensen zich ook in de omschrijving als ze maagd zijn en de omschrijving van de leeuw lezen.

En ik heb leuk meegedaan hoor! (alleen dat al klopt niet bij de uitslag).
Die van mij vind ik eigenlijk helemaal kloppen.
Intp kwam eruit, klopt ook, leuke test :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven