mijn lieve katten

21-01-2012 11:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger toen ik 11 was heb ik de hond van mijn nicht geschopt omdat hij steeds tegen mij aan zat te janken.

Sinds toen wou mijn moeder niet hebben dat ik een huisdier kreeg, maar ik wou altijd al lieve katten hebben.

Heb hier erg lang om gezeurd en kreeg eindelijk een kat toen ik 16 was. Hier was ik erg blij mee maar al snel werd de kat ziek en moesten we hem inslapen. Op mijn 18e was ik volwassen dus heb ik zelf 2 katten gekocht en die moesten van moeder dan maar in mijn kamer leven. Dit vond ik prima, want had alles over voor mijn lieve poesjes Alleen waren het allebei vrouwtjes en toen ik mijn katten een keer mee nam naar mijn vriendin was het snel raak. Allebei katten zwanger van de mannetjes kat van mijn vriendin. Na een tijd zat ik dus met 7 katten in mijn kamer en dat vond mijn moeder te gek worden maar ik moest het zelf weten.. Nu komt het.. een half jaar geleden werd ik suuuuper verliefd en ben meteen gaan samenwonen met hem Het probleem was alleen dat hij allergisch is voor katten dus ze mochten niet mee en moesten bij moeder blijven. Nu zijn vriend en ik uit elkaar sinds 1 maand en ik ben blijven wonen in dit huis. Nu wil ik dolgraag mijn lieve katten terug.. alleen wil mijn moeder ze niet terug geven. Erger nog, als ik bij haar op bezoek ga verstopt ze mijn katten omdat ze bang is dat ik ze steel! Kan ik hiervoor naar de rechter gaan?
wat een raar verhaal
Ik hoop dat je sterk in je schoenen staat...

Leven die 7 katten nog steeds in 1 kamertje? Jullie zetten je eigen geluk voorop, in 1 kamer want ze mogen verder nergens komen, vriend is allergisch dus ze zijn afgewerkt. Vriend weg en nu zijn de katten zooooo lief en moeten ze terug naar jou. Grow up aub en breng de katten naar andere verstandige mensen.
Volgens mij spoor jij niet.
Zeker weekend?Mensen vervelen zich waarschijnlijk?
Je hebt haar eerst opgezadeld met 7 katten waar ze blijkbaar niet op zat te wachten. Ze is er nu (denk ik) aan gehecht, jij hebt nooit afgesproken dat je ze weer zou terugkrijgen. Ik denk niet dat je veel succes behaald bij een rechter. Verder ben ik het eens met Yavanna en de anderen.
Wat een kul! En mocht je dit niet verzinnen: wat erg dat je zo met dieren omgaat. In dat geval ben je geen huisdier waard!
Trolllll!!!

Zou zeggen, haal gewoon 'n nieuwe kat, genoeg mensen die zo stom zijn ze maar raak te laten fokken zonder ze te steriliseren dus jonge katjes genoeg te vinden. Waarschijnlijk geven ze ze zelfs gratis weg!
Wat?..
Internagelaktisch
Oooooooh, heb jij een hond geschopt?
Ik zeg dit niet vaak, maar ik geloof echt geen hol van dit verhaal. Get a life please!
I am surrounded by morons
Huh, is het nou al weer vakantie?
En als het wel waar is: mensen zoals jij zouden een huisdierenverbod moeten krijgen. Ben je nou helemaal besodemieterd?
I am surrounded by morons
Volgende keer toch wat beters verzinnen.

En nu weer snel met je Barbies spelen en het boterhammetje met vlokken opeten die je moeder voor je heeft klaargemaakt.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
...
anoniem_143193 wijzigde dit bericht op 21-01-2012 12:12
Reden: Niet zo netjes van mezelf
% gewijzigd
Ik vond hem wel leuk suus.

TO volgens mij ben jij niet helemaal goed snik.
Ze heeft iig genoeg inzicht om dit bij "psyche" te plaatsen.
Ze moeten jou eens schoppen....

Je schopt geen hond!
Waar is het nou weer schoolvakantie?
quote:aasje schreef op 21 januari 2012 @ 11:39:

Erger nog, als ik bij haar op bezoek ga verstopt ze mijn katten omdat ze bang is dat ik ze steel! Kan ik hiervoor naar de rechter gaan?Hahahahahahah. Waar verstop je in godsnaam 7 (!) katten????????!!!
.
quote:Twisted schreef op 21 januari 2012 @ 11:58:

En als het wel waar is: mensen zoals jij zouden een huisdierenverbod moeten krijgen. Ben je nou helemaal besodemieterd?

Eens!

Twis, het zal wel een vette trol zijn, maar als het dan toch waar is: zulke gasten mogen nooit meer huisdieren hebben!
quote:Lyndah schreef op 21 januari 2012 @ 12:33:

Ze moeten jou eens schoppen....

Je schopt geen hond!
Juist ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven