moeder verloren
donderdag 22 september 2011 om 22:56
Ach lieverd, wat erg! Kom, dat zal ik je een troostknuffel brengen bij deze.
Ik kan me voorstellen dat je je nu zo verloren voelt en heel verdrietig bent.
Schrijf het hier maar wat van je af als je wilt en kunt.
Was ze ziek? Of stierf ze volkomen onverwacht?
Helaas bestaat er geen medicijn tegen het rauwe verdriet waar je nu doorheen moet...
Hopelijk heb je in jouw omgeving veel steun.
Knufffff
Ik kan me voorstellen dat je je nu zo verloren voelt en heel verdrietig bent.
Schrijf het hier maar wat van je af als je wilt en kunt.
Was ze ziek? Of stierf ze volkomen onverwacht?
Helaas bestaat er geen medicijn tegen het rauwe verdriet waar je nu doorheen moet...
Hopelijk heb je in jouw omgeving veel steun.
Knufffff
donderdag 22 september 2011 om 22:58
donderdag 22 september 2011 om 23:00
quote:es1984 schreef op 22 september 2011 @ 22:58:
Heel veel sterkte..
Ik ben bijna 5 weken geleden mijn vader plotseling verloren.. Er is een forum 'ik ben mijn papa of mama kwijt' waar mensen die hun vader of moeder verloren hebben af en toe wat schrijven..
Misschien ook iets voor jou?Voor jou ook heel veel sterkte met dit verlies!
Heel veel sterkte..
Ik ben bijna 5 weken geleden mijn vader plotseling verloren.. Er is een forum 'ik ben mijn papa of mama kwijt' waar mensen die hun vader of moeder verloren hebben af en toe wat schrijven..
Misschien ook iets voor jou?Voor jou ook heel veel sterkte met dit verlies!
donderdag 22 september 2011 om 23:04
donderdag 22 september 2011 om 23:09
Ben eigenlijk altijd te schijterig om dit soort topics te openen, het zou voor mij het grootste verdriet in mijn leven zijn en ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten handelen, als het haar tijd is.
Ik wens je heel heel veel .... wat? Sterkte? Kracht? Het lijken allemaal van die zinloze woorden in zo'n verlammende periode.
Ik hoop dat je met je juiste mensen om je heen hier zo goed mogelijk doorheen komt, op een manier die bij jou past.
Liefs.
Ik wens je heel heel veel .... wat? Sterkte? Kracht? Het lijken allemaal van die zinloze woorden in zo'n verlammende periode.
Ik hoop dat je met je juiste mensen om je heen hier zo goed mogelijk doorheen komt, op een manier die bij jou past.
Liefs.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 22 september 2011 om 23:18
donderdag 22 september 2011 om 23:23
quote:zuchtervan schreef op 22 september 2011 @ 23:18:
Dank jullie wel voor al die lieve troostende woorden. Mijn moeder was kerngezond, werd ziek, en binnen 5 weken was het voorbij. Op maandag hoorden we dat er geen hoop meer was, ze wilde naar huis dat is gelukt, dinsdag kwam ze thuis, en vrijdag is ze overleden.
wat verschrikkelijk voor je.
mijn moeder was een jaar ziek, dat vond ik al te kort.
heel veel sterkte!!!
Dank jullie wel voor al die lieve troostende woorden. Mijn moeder was kerngezond, werd ziek, en binnen 5 weken was het voorbij. Op maandag hoorden we dat er geen hoop meer was, ze wilde naar huis dat is gelukt, dinsdag kwam ze thuis, en vrijdag is ze overleden.
wat verschrikkelijk voor je.
mijn moeder was een jaar ziek, dat vond ik al te kort.
heel veel sterkte!!!
donderdag 22 september 2011 om 23:34
Ze had een kort ziekbed dus wat kan een ziekte toch medogenloos zijn en iemand in zo'n korte tijd van het leven beroven...
Mijn vader stierf 31 jaar geleden, ik was nog maar een pubermeisje toen, aan longkanker. Ook in minder dan twee maanden tijd. Mijn moeder stierf heel plots aan een aneurysma, bijna 10 jaar geleden. Helaas draag ik dus ook de littekens van het ontouderd zijn.
Woon je nog bij jouw vader in? Woon je al uit huis? Heb je broer(s) of zus(sen).
Ik leef met jou en met de andere posters mee die een ouder hebben verloren.
Rouwen is een werkwoord helaas en elk woord uit onze vocabulaire is een understatement om precies te kunnen uitdrukken hoeveel pijn het doet en hoe rauw het is..
Hopelijk krijg je heel veel warme reacties hier!
Knufff
Mijn vader stierf 31 jaar geleden, ik was nog maar een pubermeisje toen, aan longkanker. Ook in minder dan twee maanden tijd. Mijn moeder stierf heel plots aan een aneurysma, bijna 10 jaar geleden. Helaas draag ik dus ook de littekens van het ontouderd zijn.
Woon je nog bij jouw vader in? Woon je al uit huis? Heb je broer(s) of zus(sen).
Ik leef met jou en met de andere posters mee die een ouder hebben verloren.
Rouwen is een werkwoord helaas en elk woord uit onze vocabulaire is een understatement om precies te kunnen uitdrukken hoeveel pijn het doet en hoe rauw het is..
Hopelijk krijg je heel veel warme reacties hier!
Knufff