moeder verloren

22-09-2011 22:49 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week mijn moeder verloren. Ik weet dat het nog heel vers is het verdriet, ik wil het eigenlijk alleen maar even delen.
Jeetje, wat heftig, zuchtervan! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Misschien heb je trouwens iets aan dit topic.
I am surrounded by morons
Ach meis, wat vreselijk en wat moeilijk om hier doorheen te moeten.
Optimist tot in de kist!
Ontzettend veel sterkte. Ik hoop dat je in je omgeving mensen hebt om dit onmenselijke verdriet te delen. Anders kun je, al is het maar om je hart te luchten, je verhaal hier altijd kwijt.
Ach wat vreselijk verdrietig. Gecondoleerd.

Weet helaas ook hoe het voelt.

Heel veel sterkte
och lieverd toch, hele warme knuf van mij
Heel veel sterkte

Net als een andere forumster al zei: ik durfde dit soort topics ook niet te openen. Het lijkt me zo ontzettend erg om je moeder te verliezen..

Nogmaals heel veel sterkte.
Helaas weet ik hoe het voelt om plotseling een ouder kwijt te raken. Het is nu bijna een half jaar geleden en ik denk elke dag aan mijn vader.

Ik geef je een dikke knuffel, want het is zo fijn om te weten dat mensen aan je denken.

Het is nu nog maar zo kort geleden voor jou dat je nu vooral veel pijn voelt waarschijnlijk.

Ik verzamel inmiddels steentjes van de plaatsen waar ik kom. Ik schrijf daarop de datum en plek waar ze vandaan komen en breng die naar mijn vader toe. Het voelt fijn om zo iets voor hem te doen en het geeft me een soort rust.

Dat gevoel wens ik je van harte toe voor de toekomst!
Ik leef met je mee, heel veel sterkte... Het zijn standaard woorden misschien, maar wel echt gemeend. Mijn moeder was ook kerngezond, tot ze op een dag plotseling 'een griepje' kreeg, naar bed ging en niet meer wakker werd. Voor jou nog zo kort geleden, voor mij al langer maar ik kan het gevoel van toen zo weer voor me halen. Zorg goed voor jezelf en neem overal de tijd voor, al het andere kan wachten!
Och meis toch,wat een verdriet.

Mijn vader is gestorven toen ik 24 jaar was en mijn moeder toen ik 38 was.

Mijn man is eind vorig jaar gestorven,dus het gemis wat jij nu voelt,ken ik maar al te goed.

Een hele dikke knuffel van mij,

Sterkte meiske.
Jeetje wat rot! Heel veel sterkte

Brittania, wat een ontzettend lief en mooi gebaar maak jij met die steentjes. Voor jou ook een dikke Net als voor alle anderen hier die iemand dierbaar moeten missen.
Wat naar ! Heel veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven