moeder verloren
vrijdag 23 september 2011 om 00:27
Helaas weet ik hoe het voelt om plotseling een ouder kwijt te raken. Het is nu bijna een half jaar geleden en ik denk elke dag aan mijn vader.
Ik geef je een dikke knuffel, want het is zo fijn om te weten dat mensen aan je denken.
Het is nu nog maar zo kort geleden voor jou dat je nu vooral veel pijn voelt waarschijnlijk.
Ik verzamel inmiddels steentjes van de plaatsen waar ik kom. Ik schrijf daarop de datum en plek waar ze vandaan komen en breng die naar mijn vader toe. Het voelt fijn om zo iets voor hem te doen en het geeft me een soort rust.
Dat gevoel wens ik je van harte toe voor de toekomst!
Ik geef je een dikke knuffel, want het is zo fijn om te weten dat mensen aan je denken.
Het is nu nog maar zo kort geleden voor jou dat je nu vooral veel pijn voelt waarschijnlijk.
Ik verzamel inmiddels steentjes van de plaatsen waar ik kom. Ik schrijf daarop de datum en plek waar ze vandaan komen en breng die naar mijn vader toe. Het voelt fijn om zo iets voor hem te doen en het geeft me een soort rust.
Dat gevoel wens ik je van harte toe voor de toekomst!
vrijdag 23 september 2011 om 00:31
Ik leef met je mee, heel veel sterkte... Het zijn standaard woorden misschien, maar wel echt gemeend. Mijn moeder was ook kerngezond, tot ze op een dag plotseling 'een griepje' kreeg, naar bed ging en niet meer wakker werd. Voor jou nog zo kort geleden, voor mij al langer maar ik kan het gevoel van toen zo weer voor me halen. Zorg goed voor jezelf en neem overal de tijd voor, al het andere kan wachten!
vrijdag 23 september 2011 om 01:04