Nieuwetijdskinderen
maandag 5 maart 2012 om 21:37
Ik heb van iemand te horen gekregen dat ik erg lijk op een nieuwetijdskind. Geen idee waarom helaas kan ik niet meer navragen. Sindsdien houdt het me erg bezig. Op internet kan ik wel wat informatie vinden. Toch vraag ik me af of er meer mensen die bekend zijn op dit gebied.
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
maandag 5 maart 2012 om 21:51
quote:heaven_ly schreef op 05 maart 2012 @ 21:42:
Labeltjes worden snel geplakt ben ik helemaal met je eens.
Op dit moment kan ik niet zoveel details vinden over de eigenschappen van nieuwetijdskinderen. Heb geen idee waarom ik dit labeltje krijg. Ik hoop door middel van deze topic iets meer te weten te komen,Kom nou, internet staat er vol van. Google..
Labeltjes worden snel geplakt ben ik helemaal met je eens.
Op dit moment kan ik niet zoveel details vinden over de eigenschappen van nieuwetijdskinderen. Heb geen idee waarom ik dit labeltje krijg. Ik hoop door middel van deze topic iets meer te weten te komen,Kom nou, internet staat er vol van. Google..
maandag 5 maart 2012 om 21:52
quote:eleine schreef op 05 maart 2012 @ 21:50:
Hoe oud ben je? Ik heb ergens ooit ergens gelezen dat de generatie die nu tussen de 28 en 20 jaar is Indigo kinderen bevat en dat die ter voorbereiding kwamen op de kristalkinderen die er nu pas zijn.
Indigo kinderen zouden zogenaamd de systemen om willen gooien en "anders" zijn. Ze maken de weg vrij voor kristalkinderen. Of zoiets..........
Welke systemen zouden die dan om willen gooien? En dat vraag ik serieus maar denk stiekem natuurlijk wel "Zeker niet het monetaire systeem"
Hoe oud ben je? Ik heb ergens ooit ergens gelezen dat de generatie die nu tussen de 28 en 20 jaar is Indigo kinderen bevat en dat die ter voorbereiding kwamen op de kristalkinderen die er nu pas zijn.
Indigo kinderen zouden zogenaamd de systemen om willen gooien en "anders" zijn. Ze maken de weg vrij voor kristalkinderen. Of zoiets..........
Welke systemen zouden die dan om willen gooien? En dat vraag ik serieus maar denk stiekem natuurlijk wel "Zeker niet het monetaire systeem"
maandag 5 maart 2012 om 21:54
Google maar even op indigo kind.
Verder zou ik me er niet mee bezig houden.
Ik geloof er zeker in maar het gegeven opzich voegt niks toe.
Je bent wie je ben. Of je het nou een naampje geeft of niet.
Wel kan het bij kleine kinderen zijn handig zijn om rekening mee te houden in de manier van opvoeden.
Over het algemeen worden een hoop kwaliteiten van deze kinderen niet echt als positief gezien. Vooral niet vanuit het onderwijs.
Verder zou ik me er niet mee bezig houden.
Ik geloof er zeker in maar het gegeven opzich voegt niks toe.
Je bent wie je ben. Of je het nou een naampje geeft of niet.
Wel kan het bij kleine kinderen zijn handig zijn om rekening mee te houden in de manier van opvoeden.
Over het algemeen worden een hoop kwaliteiten van deze kinderen niet echt als positief gezien. Vooral niet vanuit het onderwijs.
maandag 5 maart 2012 om 21:55
quote:eleine schreef op 05 maart 2012 @ 21:50:
ik ben 31 en heb dat ook gelezen.
Omdat ik niet in de leeftijd val kan ik het ook niet echt plaatsen
Of het waar is: Zal me een worst wezen . Als jij het maar leuk vindt To.
maandag 5 maart 2012 om 21:55
Ik vond dit net in een oud topic
[img]http://www.skepsis.nl/nieuwetijdskinderen.jpg[/img]
http://www.skepsis.nl/nieuwetijdskinderen.jpg
[img]http://www.skepsis.nl/nieuwetijdskinderen.jpg[/img]
http://www.skepsis.nl/nieuwetijdskinderen.jpg
maandag 5 maart 2012 om 21:56
maandag 5 maart 2012 om 21:58
quote:
eleine schreef op 05 maart 2012 @ 21:50:
Dat was een aantal jaar terug toch?
eleine schreef op 05 maart 2012 @ 21:50:
Dat was een aantal jaar terug toch?
maandag 5 maart 2012 om 21:58
quote:Vl43inder schreef op 05 maart 2012 @ 21:52:
[...]
Tjah het onderwijs enzo. Dat is allemaal niet bedoelt voor Indigo kinderen. Daarom hebben ze ook zo veel etiketjes en stoornissen etc.
Het zijn dus geen stoornissen, maar kwaliteiten.. Het aanvoelen van emoties, heel puur reageren op sfeer etc. M.a.w. snel afgeleid, makkelijk over de rooie, kwetsbaar etc.
Indigokinderen zijn nog wat sterker en ietsjes minder gevoelig dan kristalkinderen. De indigo's waren nodig om de mensen voor te bereiden.
(Heb ik ooit gelezen dus, op een saaie zondagmiddag.. Google is soms net drijfzand. Je raakt ergens in verstrikt en voor je het weet heb je je erin verdiept ).
[...]
Tjah het onderwijs enzo. Dat is allemaal niet bedoelt voor Indigo kinderen. Daarom hebben ze ook zo veel etiketjes en stoornissen etc.
Het zijn dus geen stoornissen, maar kwaliteiten.. Het aanvoelen van emoties, heel puur reageren op sfeer etc. M.a.w. snel afgeleid, makkelijk over de rooie, kwetsbaar etc.
Indigokinderen zijn nog wat sterker en ietsjes minder gevoelig dan kristalkinderen. De indigo's waren nodig om de mensen voor te bereiden.
(Heb ik ooit gelezen dus, op een saaie zondagmiddag.. Google is soms net drijfzand. Je raakt ergens in verstrikt en voor je het weet heb je je erin verdiept ).
maandag 5 maart 2012 om 22:01
TO: even je aura checken
Indigo Aura:
http://blog.ohinternet.com/wp-content/u ... en_web.jpg
Kristal aura:
http://www.newflow.ee/failid/uk_krystalauraen_web.jpg
OT: ik zou het heel grappig vinden als iemand dit tegen me zou zeggen, maar zou me er -als ik jou was- vooral niet in verliezen.
Indigo Aura:
http://blog.ohinternet.com/wp-content/u ... en_web.jpg
Kristal aura:
http://www.newflow.ee/failid/uk_krystalauraen_web.jpg
OT: ik zou het heel grappig vinden als iemand dit tegen me zou zeggen, maar zou me er -als ik jou was- vooral niet in verliezen.
maandag 5 maart 2012 om 22:04
Overigens kwam ik net lijstjes tegen om nieuwetijdskinderen te herkennen en ik zie eigenlijk allemaal gedrag of kenmerken die je volgens mij ook krijgt als je te veel mee gaat in wat je kinderen willen en te veel gefocused bent op hun 'speciaal zijn'.
Ik vraag me af wat oorzaak en wat gevolg is om eerlijk te zijn...
Ik vraag me af wat oorzaak en wat gevolg is om eerlijk te zijn...