Noem 5 positieve dingen van vandaag op:
maandag 30 juni 2014 om 21:45
maandag 30 juni 2014 om 22:05
Zo, even nodig om een positief rijtje te maken op deze butdag...
1. De zon scheen lekker vandaag
2. Mijn dochter van twee telde helemaal uit zichzelf van 1 tot 10
3. Mijn man heeft spontaan helemaal zelf een bos bloemen voor mij meegenomen.
4. Ik hoefde vandaag helemaal niets te doen! (Behalve kids van en naar school brengen)
5. Ik heb net mijn puberzoon van 14 geweldig gepranked! De tranen staan in mijn ogen van het lachen
Zo dat had ik even nodig
1. De zon scheen lekker vandaag
2. Mijn dochter van twee telde helemaal uit zichzelf van 1 tot 10
3. Mijn man heeft spontaan helemaal zelf een bos bloemen voor mij meegenomen.
4. Ik hoefde vandaag helemaal niets te doen! (Behalve kids van en naar school brengen)
5. Ik heb net mijn puberzoon van 14 geweldig gepranked! De tranen staan in mijn ogen van het lachen
Zo dat had ik even nodig
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 1 juli 2014 om 14:46
1. Over 9 dagen ga ik op vakantie
2. De zon schijnt
3. Ik hoef vanavond niet te koken omdat er nog genoeg heel lekker eten over is van gisteren
4. Ik heb eindelijk een certificaat binnen van een cursus die ik gedaan heb, plus een goede beoordeling
5. Het schiet niet echt op met mijn werk, maar het werk dat ik gedaan krijg is wel goed
2. De zon schijnt
3. Ik hoef vanavond niet te koken omdat er nog genoeg heel lekker eten over is van gisteren
4. Ik heb eindelijk een certificaat binnen van een cursus die ik gedaan heb, plus een goede beoordeling
5. Het schiet niet echt op met mijn werk, maar het werk dat ik gedaan krijg is wel goed
vrijdag 4 juli 2014 om 23:04
Oke, grappig dit! Onwijze k * t dag gehad dus een uitdaging!
1. Ik mocht ondanks de drukte op m'n werk toch een paar uurtjes opnemen (was er aan toe!)
2. Huis is redelijk op orde voor het weekend!
3. Lekker temperatuurtje
4. Hard gelachen om (beetje domme) uitspraak van een vriendin over voetbal
5. Vanochtend werd ik wakker, vriend was al aan het werk en ik las een berichtje op m'n telefoon van hem: IK HOU VAN JE! (Deze moest eigelijk op 1!
)
Dit zou ik eigelijk elke avond moeten doen!
1. Ik mocht ondanks de drukte op m'n werk toch een paar uurtjes opnemen (was er aan toe!)
2. Huis is redelijk op orde voor het weekend!
3. Lekker temperatuurtje
4. Hard gelachen om (beetje domme) uitspraak van een vriendin over voetbal
5. Vanochtend werd ik wakker, vriend was al aan het werk en ik las een berichtje op m'n telefoon van hem: IK HOU VAN JE! (Deze moest eigelijk op 1!
Dit zou ik eigelijk elke avond moeten doen!
vrijdag 4 juli 2014 om 23:32
1. Lekker sushi gegeten met vriendin
2. De blik in m'n vriendjes ogen en de kroel die ik kreeg toen we elkaar toch nog even zagen vandaag tussen alle drukte door
3. Een lekkere bodysplash gescoord die ik graag wilde
4. Lief berichtje van beste vriendin gekregen
5. Nu lekker met geurkaarsjes en een wijntje op de bank bijkomen
Hihi voelde me even down maar als ik dit zo opsom zie ik er geen rede meer voor.
2. De blik in m'n vriendjes ogen en de kroel die ik kreeg toen we elkaar toch nog even zagen vandaag tussen alle drukte door
3. Een lekkere bodysplash gescoord die ik graag wilde
4. Lief berichtje van beste vriendin gekregen
5. Nu lekker met geurkaarsjes en een wijntje op de bank bijkomen
Hihi voelde me even down maar als ik dit zo opsom zie ik er geen rede meer voor.
vrijdag 4 juli 2014 om 23:42
Nou, zo'n fijne dag was het niet maar heb toch wel 5 dingen.
1. Vandaag tijdens het hondjes uitlaten van het heerlijke weer genoten.
2. Door mijn topic van vandaag weer veel aan mijn moeder moeten denken, en wat was ze toch een topwijf!
3. Vandaag was de afsluiting van mijn eerste werkweek sinds mijn contractuitbreiding, heerlijk die extra uurtjes erbij!
4. De weegschaal gaf 2 kilo minder aan.
5. Ik begin het wk voetbal steeds leuker te vinden.
1. Vandaag tijdens het hondjes uitlaten van het heerlijke weer genoten.
2. Door mijn topic van vandaag weer veel aan mijn moeder moeten denken, en wat was ze toch een topwijf!
3. Vandaag was de afsluiting van mijn eerste werkweek sinds mijn contractuitbreiding, heerlijk die extra uurtjes erbij!
4. De weegschaal gaf 2 kilo minder aan.
5. Ik begin het wk voetbal steeds leuker te vinden.
vrijdag 4 juli 2014 om 23:58