Onzekerheid, twijfel en angst dat je bekruipt
zaterdag 27 november 2010 om 20:47
Het ene moment gaat het goed, het andere moment een stuk minder (kan ineens omslaan) .... Zoals nu op dit moment. Er bekruipt mij een onbehaaglijk gevoel, bijna beangstigend. En voel me soms best alleen.
Wie herkent deze strijd met zichzelf. Het ene moment denk of voel je dit, het andere moment kan het totaal anders zijn. Om het even waar het over gaat.
Wie herkent deze strijd met zichzelf. Het ene moment denk of voel je dit, het andere moment kan het totaal anders zijn. Om het even waar het over gaat.
maandag 29 november 2010 om 19:39
quote:Sjim2008 schreef op 29 november 2010 @ 19:11:
Toch vind ik het knap dat jij op de juiste en zulke mooie woorden kan komen.
Iedereen heeft bagage, maar niet iedereen kan het zo mooi omschrijven.
Blij dat ik er iets mee kan betekenen.
En idd wie weet wat de toekomst brengt. Voor nu en de komende jaren alleen maar donkere wolken. Maar misschien kom ik hem ooit weer tegen, een andere tijd, andere plaats.
Hier een troost die zo schraal is als je hem zelf maakt: De hemel geeft, wie vangt, die heeft! En let wel: vangen kan alleen met lege handen. Zo zou je van een ogenschijnlijk nadeel een voordeel kunnen maken. Dankbaarheid is hierbij het magische woord. Tel je zegeningen, ook de kleinste. Dan komt er gaandeweg een stroom van levensvreugde op gang die steeds moeilijker te stoppen is. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik wens je het allerbeste.
Toch vind ik het knap dat jij op de juiste en zulke mooie woorden kan komen.
Iedereen heeft bagage, maar niet iedereen kan het zo mooi omschrijven.
Blij dat ik er iets mee kan betekenen.
En idd wie weet wat de toekomst brengt. Voor nu en de komende jaren alleen maar donkere wolken. Maar misschien kom ik hem ooit weer tegen, een andere tijd, andere plaats.
Hier een troost die zo schraal is als je hem zelf maakt: De hemel geeft, wie vangt, die heeft! En let wel: vangen kan alleen met lege handen. Zo zou je van een ogenschijnlijk nadeel een voordeel kunnen maken. Dankbaarheid is hierbij het magische woord. Tel je zegeningen, ook de kleinste. Dan komt er gaandeweg een stroom van levensvreugde op gang die steeds moeilijker te stoppen is. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik wens je het allerbeste.
maandag 29 november 2010 om 21:00
......Dankbaarheid is hierbij het magische woord. Tel je zegeningen, ook de kleinste....
Heb ik altijd al gedaan. Kijk naar wat je hebt, niet naar wat je graag zou willen. In de liefde is het vaak wat moeilijker om daar op deze manier naar te kijken.
Dank je wel. We komen elkaar vast nog eens tegen op een of ander forum.
Heb ik altijd al gedaan. Kijk naar wat je hebt, niet naar wat je graag zou willen. In de liefde is het vaak wat moeilijker om daar op deze manier naar te kijken.
Dank je wel. We komen elkaar vast nog eens tegen op een of ander forum.