op instorten staan
woensdag 10 december 2014 om 20:37
today is a bad day..
ik voel me echt zo belabberd dat er een nieuw woord voor verzonnen moet worden..
mijn situatie is zo verdomd onstabiel en elke keer als ik denk dat het weer een beetje gaat dan lijkt het alsof ik 3 stappen terug wordt gezet.
heb het gevoel dat alles wat een beetje stabiliteit bood is weggevallen..een domino effect..ken je dat?
het liefste pak ik mijn spullen en mijn kids en ga ik weg..VER WEG! maar je kan niet weglopen voor je problemen dat is inmiddels wel overduidelijk...
ik voel me echt zo belabberd dat er een nieuw woord voor verzonnen moet worden..
mijn situatie is zo verdomd onstabiel en elke keer als ik denk dat het weer een beetje gaat dan lijkt het alsof ik 3 stappen terug wordt gezet.
heb het gevoel dat alles wat een beetje stabiliteit bood is weggevallen..een domino effect..ken je dat?
het liefste pak ik mijn spullen en mijn kids en ga ik weg..VER WEG! maar je kan niet weglopen voor je problemen dat is inmiddels wel overduidelijk...
zie het voor wat het is en maak jouw keus..
woensdag 10 december 2014 om 21:09
dank voor de reacties.. nee, heb geen vrienden praat vaak met God(bidden), heb wel familie maar die gaan het niet begrijpen.. heb begin dit jaar een zware burnout gehad en zij hebben al heel veel gedaan. wil ze niet nog eens belasten, zijn ze bang dat het weer compleet misgaat.
wil om persoonlijke redenen meer afstand nemen van familie dus is niet handig om hun hierin te betrekken.
relatie is kort geleden verbroken (mijn initiatief), speelt mee maar is niet alles..
zit te overwegen om deze week wel de huisarts in te schakelen maar ben bang dat ze mo of medicatie voorschrijft of opnieuw laat opnemen
wil om persoonlijke redenen meer afstand nemen van familie dus is niet handig om hun hierin te betrekken.
relatie is kort geleden verbroken (mijn initiatief), speelt mee maar is niet alles..
zit te overwegen om deze week wel de huisarts in te schakelen maar ben bang dat ze mo of medicatie voorschrijft of opnieuw laat opnemen
zie het voor wat het is en maak jouw keus..
woensdag 10 december 2014 om 21:58
Ja heel lang dit gevoel gehad en steeds weer doorgegaan en gevochten. Heel zwaar, zeker in combi met kinderen en zelfstandig ondernemer maar thats life. . Diepe dalen en weer doorgaan, en ondanks alle diepe dalen ook positief en gelukkig kunnen zijn. Het leven is wat het is, je hebt te dealen met hetgeen wat er speelt, maak er wat moois van ..