oude koeien uit de sloot halen
donderdag 26 juli 2012 om 08:49
ik heb al een paar jaar een vriend. wij hadden in het begin veel gedoe gehad over zijn ex. ik had toen zijn ex gemaild ooit(uit boosheid op hem) en vroeg of dat toen zijn vriendin was. dus had ik een tijd niks gehoord en maanden later mailde ze mij terug. dat zij boos was omdat ik ze net toen de smsjes in zijn telefoon had gelezen. hele heisa over geweest. ik boos op hem omdat ik dacht dat hij vreemdging. het bleek dat zij helemaal niet de vriendin was van hem. hij bleek toen dat hij die weekenden zijn zoontje zag..die bij zijn ex woonde maar samen niks hadden. dat is allemaal zeker 3 jaar geleden! en ik wil en ga geen oude koeien uit de sloot halen. en het intresseert me zeker niet meer. Maar mijn vriend doet dat wel. alles is vergeven en zo. die heeft het er nog weleens over en ik vind het erg irritant. wat kun je er aan doen?
donderdag 26 juli 2012 om 10:00
quote:anoniem001 schreef op 26 juli 2012 @ 09:03:
door dat hij toen bij zijn ex in bed lag..terwijl wij iets hadden? Nee. dat hele gedoe intresseerd mij gewoon niet meer!Potvergrrrrrr ,je zou je helemaal niet meer met hem bezig houden!
door dat hij toen bij zijn ex in bed lag..terwijl wij iets hadden? Nee. dat hele gedoe intresseerd mij gewoon niet meer!Potvergrrrrrr ,je zou je helemaal niet meer met hem bezig houden!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 26 juli 2012 om 10:02
quote:Some_One schreef op 26 juli 2012 @ 09:30:
Is er iemand die opheldering kan geven, want Coco95 is toch ook al Smurf? Maar dan lopen er dingen door elkaar.
*snapt er heeelemaal niks meer van...*Nee Coco is een ander hopeloos geval.
Is er iemand die opheldering kan geven, want Coco95 is toch ook al Smurf? Maar dan lopen er dingen door elkaar.
*snapt er heeelemaal niks meer van...*Nee Coco is een ander hopeloos geval.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 26 juli 2012 om 13:08
quote:Sssenta schreef op 26 juli 2012 @ 09:29:
Ja, in een ander topic toegegevenOok al had ze het niet toegegeven haar posts zijn gewoon heel herkenbaar.
Ja, in een ander topic toegegevenOok al had ze het niet toegegeven haar posts zijn gewoon heel herkenbaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.