oude koeien uit de sloot halen

26-07-2012 08:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb al een paar jaar een vriend. wij hadden in het begin veel gedoe gehad over zijn ex. ik had toen zijn ex gemaild ooit(uit boosheid op hem) en vroeg of dat toen zijn vriendin was. dus had ik een tijd niks gehoord en maanden later mailde ze mij terug. dat zij boos was omdat ik ze net toen de smsjes in zijn telefoon had gelezen. hele heisa over geweest. ik boos op hem omdat ik dacht dat hij vreemdging. het bleek dat zij helemaal niet de vriendin was van hem. hij bleek toen dat hij die weekenden zijn zoontje zag..die bij zijn ex woonde maar samen niks hadden. dat is allemaal zeker 3 jaar geleden! en ik wil en ga geen oude koeien uit de sloot halen. en het intresseert me zeker niet meer. Maar mijn vriend doet dat wel. alles is vergeven en zo. die heeft het er nog weleens over en ik vind het erg irritant. wat kun je er aan doen?
Eigenlijk had je je vriend in het begin al moeten vertrouwen denk ik, denk dat nu zijn vertrouwen een deuk heeft gekregen en dat hij nu daarom er wel eens over begint. Je kan altijd in een gesprek aangeven hoe je je daardoor voelt lijkt me, en van daaruit verder kijken. Weet je wat de reden is dat hij er wel eens terug over begint ?
De ene ex is de andere niet? Je verhaal is niet helemaal duidelijk.

Maar als hij over een voorval van drie jaar terug weer begint: gelijk afkappen, zeg iets in de trant van: is die ouwe koe nu nog niet verdronken, nu weten we het wel, drie jaar terug heb ik een fout gemaakt, dat was toen nu is nu. Get over it.
door dat hij toen bij zijn ex in bed lag..terwijl wij iets hadden? Nee. dat hele gedoe intresseerd mij gewoon niet meer!
Heb je toen toegegeven dat je fout zat? Of wringt het bij je vriend nog steeds omdat hij er nooit over heeft kunnen praten.

Als je nooit een goed gesprek hebben gehad erover kan je het volgende doen: ga rond de tafel zitten, op jouw initiatief, kijk hem aan, zeg uit de grond van je hart: schat, drie jaar terug heb ik een fout gemaakt, ik vertrouwde je niet genoeg en heb in mijn emoties domme dingen gedaan, hiervoor zeg ik nu nog 1 keer sorry en we houden erover op. Ik wil niet dat me dit steeds voor de voeten geworpen wordt.

(en dan in je eigen woorden).
Huh, ging hij nu wel of niet vreemd?
Ik kan ook niet meer volgen ??
Oh, ik dacht dat oude koeien uit sloten halen een vrouwending was ('weet je nog dat jij 5 jaar geleden zei dat..). Maar mannen doen het dus ook? Vreemd.
quote:anoniem001 schreef op 26 juli 2012 @ 08:49:

dat zij boos was omdat ik ze net toen de smsjes in zijn telefoon had gelezen. Huh? Wie had nu sms'jes gelezen van wie? Ik snap niet veel van je verhaal eerlijk gezegd.
To, was jouw vorige nickname nou Smurf of niet? Zo ja, dan kan ik gerichter antwoorden.
zijn ex had de smsjes gelezen van hem.. van mij die in zijn telefoon stond toen werdt zij boos en had ze mij terug gemaild. het is mijn fout ook niet echt. als ik die ex niet had gemaild..dan had ze mij gebeld. omdat ze de smsjes lag en mn nr er bij kan staan.. zo had het ook gekunt he
quote:Some_One schreef op 26 juli 2012 @ 09:10:

To, was jouw vorige nickname nou Smurf of niet? Zo ja, dan kan ik gerichter antwoorden.Proest .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lekker dan, al die mensen die elkaars telefoon pakken en dingen lezen die niet voor hen bestemd zijn.

Als jullie om te beginnen daar nou eens mee stoppen
Zijn ex, was toen nog niet zijn ex?

En de moeder van zijn kind?
ho ho ik niet he. zijn ex controleerde hem in zijn telefoon. ja zijn ex was toen niet zijn ex...... ja dat weet ik dus niet..naar zijn verhaal zegt hij dat hij toen haar ex was
Je zegt in dit verhaal dat het je allemaal niks meer kan schelen. Maar als ik je loep zie ik heel veel verhalen over dat het je wel degelijk dwars zit. Ik snap er dus helemaal niks meer van!
Dus in de tijd dat hun relatie op klappen stond, kwam jij in beeld?

Maar over welke oude koeien heeft hij het nu?

Dat jij gemaild hebt met zijn toen (bijna) ex, omdat de situatie voor niemand echt helder was.

Wat zegt hij dan?
omdat ik nog steeds een relatie met hem heb
als hij zijn dag niet heeft. dan klaagt hij er over
Waar klaagt hij over?

Om een simpel mailtje?

Of dat je bemoeierig bent?

Wat zegt hij?
Wat is er nou eigenlijk wèl leuk aan die man? Eigenlijk niets he?
Oude koeien zijn wel het minst van jouw problemen beste Smurf.
(is ze echt smurf?)
Ja, in een ander topic toegegeven
Is er iemand die opheldering kan geven, want Coco95 is toch ook al Smurf? Maar dan lopen er dingen door elkaar.

*snapt er heeelemaal niks meer van...*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven