overdosis en nog meer

22-11-2014 08:57 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Heeft die kliniek geen adviezen? Of de huisarts , psychiater , psycholoog?

Ouders familie die bij hem kan zijn? Omstebeurt oppassen?
Direct contact opnemen met de huisarts(en)post Dit is een crisissituatie.

Sterkte!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik ben de enige die hij heeft.

Kliniek al geprobeerd te belllen. Zijn gesloten in het weekend.

Ik krijg nu weer geen contact met hem, dus hij ligt weer out/ te slapen.... ik ga naar m toe... zodra ik contact krijg..... ik kan niet bij m binnen! Heb geen sleutel, en de crisisdienst ook niet!?

Of zou ik de politie moeten bellen? Ik weet het even niet zo goed. Ik stond gisteren ook 2 uur lang op zijn raam te kloppen zonder resultaat!
Wat vreemd dat je geen sleutel hebt van het huis van je partner, terwijl jij de enige bent die hij heeft. Dat zou ik toch maar regelen als hij weer bij kennis is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Probeer de wijkagent te bellen!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kliniek gesloten in het weekend???
verba volant, scripta manent.
Bel de politie maar joh, dan regelen zij het wel.
Lieve hemel, wat een puinhoop onder je loepje.
Het gaat om castle craig kliniek in Schotland. Die is gesloten.

Ik heb een sleutel van zijn huis, maar dan moet je eerst door een poort, en daar heb ik nog geen sleutel van, hij woont er nog maar een paar weken, en er waren problemen om die sleutel na te maken.

Ik ga de huisartsenpost wel bellen voor advies!
Een verslaafde partner. Dat is toch geen doen met de problemen die jijzelf al hebt? Jij kunt zijn problemen niet oplossen, wel die van jezelf. Richt je daarop, niet op je partner.
quote:Gisteren had k al contact gehad met kliniek voor opname, maar daar wordt ie pas over maand opgenomen. Wat moet ik in dit geval doen!?????? Ik weet het niet.... hij wil niet meer, heeft er geen vertrouwen meer in en denkt blijkbaar niet helder meer ?! HELP

Waarom moet jij contact zoeken met een kliniek? en doen die iets als jij belt, moet daar geen hulpverlener het contact voor leggen?

Hij ziet er geen vertrouwen meer in. Wil waarschijnlijk ook niet stoppen, want opnames in verschillende klinieken heeft niets opgeleverd.

Ga aan jezelf werken, je hebt problemen genoeg, en laat hem zijn eigen leven verkloten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hij wil wel degelijk stoppen..... Maar het is hem nog niet gelukt.

Hij staat achter zijn opname in Schotland, en hij ziet dit ook als zijn laatste kans.

Ik kan hem nu niet laten vallen.. niet nu...

Ik heb met de crisisdienst gebeld... die gaan niet bij hem langs, politie wel.... zit nu in dubio of ik de politie langs moet laten komen..... Dadelijk ligt hij gewoon zijn roes uit te slapen.....
quote:Denise20 schreef op 22 november 2014 @ 09:56:

Hij wil wel degelijk stoppen..... Maar het is hem nog niet gelukt.

Hij staat achter zijn opname in Schotland, en hij ziet dit ook als zijn laatste kans.

Ik kan hem nu niet laten vallen.. niet nu...

Ik heb met de crisisdienst gebeld... die gaan niet bij hem langs, politie wel.... zit nu in dubio of ik de politie langs moet laten komen..... Dadelijk ligt hij gewoon zijn roes uit te slapen.....Bel de wijkagent nou gewoon. Pech als hij zijn roes aan het uitslapen is, maar voor hetzelfde geld gaat het niet goed met hem en heb je eeuwig spijt als hulpverleners te laat zijn. En de wijkagent kan zelf wel een afweging maken of hij wel of niet langs moet gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De politie heeft de mogelijkheid om hem op te laten nemen.

Verder zou ik afstand nemen tot hij zichzelf heeft bewezen. Verslaafden kennende zul je nog jaren zo doorsukkelen.
Bel de politie, indien zij de zaak ernstig genoeg vinden kunnen zij hem met een ambulance naar het ziekenhuis laten vervoeren en van daaruit wordt hij waarschijnlijk verplicht opgenomen omdat hij een gevaar voor zichzelf is.

Sterkte.
Hij gaat een half jaar naar schotland voor opname.... dus ga hem lange tijd niet zien....

Ik heb nu afgesproken met de crisis, dat als hij om 12 uur nog niks heeft laten weten ik met de politie bel..... Die g
Hij gaat een half jaar naar schotland voor opname.... dus ga hem lange tijd niet zien....

Ik heb nu afgesproken met de crisis, dat als hij om 12 uur nog niks heeft laten weten ik met de politie bel..... Die gaan dan naar hem toe
quote:Denise20 schreef op 22 november 2014 @ 10:29:

Ik heb nu afgesproken met de crisis, dat als hij om 12 uur nog niks heeft laten weten ik met de politie bel..... Die gaan dan naar hem toe

Sterkte. Ik denk dat je er goed aan doet om in dat half jaar te overdenken of je echt met hem verder wilt. De kans is groot dat hij dit probleem nog jaren heeft. Maar goed, zover is het nog niet. Kan jij vragen of een vriendin of familie langs kan komen om jou te steunen?

Hou je taai
quote:sinnombre schreef op 22 november 2014 @ 09:42:

Een verslaafde partner. Dat is toch geen doen met de problemen die jijzelf al hebt? Jij kunt zijn problemen niet oplossen, wel die van jezelf. Richt je daarop, niet op je partner.

Helemaal mee eens!

Daarbij, zo te lezen heeft het geen enkele zin om hem nu weer te gaan redden. Hij doet het zelf.
Het lijkt mij wel zinnig om hulp te blijven verstrekken totdat vriend in Scotland opgenomen kan worden.
Jeetje meid wat een drama. Ik hoop dat je op tijd iets hoort, maar wellicht is het helemaal geen slecht idee als de politie er langs gaat. Zij kunnen dan een inschatting maken en eventueel alsnog de crisisdienst inschakelen.

Is er iemand die JOU steunt?
Ik word gesteund door vriendinnen.

Ik heb inmiddels contact met hem gehad... hij wil in de bossen gaan wandelen en nuchter zijn .... hopelijk is die maand snel voorbij...

ik ga nu naar hem toe en hem laten genieten van de natuur.. dat is zoveel beter dan verdovende middelen. Dit is zijn laatste kans... verpest hij het weer dan moet ik afstand van hem gaan nemen.

Heel erg bedankt voor jullie steun.
Waarom ga jij hem laten genieten van de natuur? Dat kan ie toch zelf gaan doen? Laat hem alsjeblieft zoveel mogelijk zelf verantwoordelijkheid dragen voor zijn situatie en het beter worden. Succes!
Hem alleen laten gaan? Ik hou van de natuur, dus liever samen.

Het gaat nu nog steeds op en af en hij zit in een wereld waar hij continu in aanraking komt met wiet en alcohol...

hij was het liefst nu meteen opgenomen. Helaas duurt het nog 1,5 maand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven