Paniek en angst

18-07-2020 19:34 352 berichten
Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik lees wel regelmatig mee hier op het forum. Nu heb ik sinds vorig weekend, nadat het jaren is weggeweest, weer last van angst/paniekaanvallen. Als ik ze heb is het echt heel heftig. Ik heb ook wel een periode achter de rug waarin veel gebeurd is dus het is niet zo heel gek dat het nu opspeelt. Ik ben bij de huisarts geweest en die heeft me iets kalmerends voorgeschreven om even de cirkel weer te doorbreken. Ik zou graag van lotgenoten horen hoe zij weer uit zo'n periode zijn gekomen. Zijn er mensen die dit herkennen? Ik weet met mijn verstand wel dat het over gaat maar als je er midden in zit lijkt het alsof het nooit meer over gaat. En dat maakt me nog het meest angstig

Hoor graag van jullie!

Elsbels
Hoi Allemaal,

Lang geleden dat we wat van elkaar gehoord hebben. Met mij ging het een stuk beter maar nu helaas weer even een pittige terugval. Probeer uit te zoeken hoe dit komt. Ben weer angstig, gelukkig geen paniekaanvallen. Nare gedachtes ook. Hoe is het met jullie? Herkennen jullie dit ook? Mijn psych zei al eens dat het herstel een kronkelende lijn is die uiteindelijk wel naar boven gaat. Dat ervaar ik nu maar weer al te goed.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Elsbels84 schreef:
25-10-2020 13:01
Hoi Allemaal,

Lang geleden dat we wat van elkaar gehoord hebben. Met mij ging het een stuk beter maar nu helaas weer even een pittige terugval. Probeer uit te zoeken hoe dit komt. Ben weer angstig, gelukkig geen paniekaanvallen. Nare gedachtes ook. Hoe is het met jullie? Herkennen jullie dit ook? Mijn psych zei al eens dat het herstel een kronkelende lijn is die uiteindelijk wel naar boven gaat. Dat ervaar ik nu maar weer al te goed.

Groetjes!
Hoihoi,

Fijn dat het beter ging en ja ben ook benieuwd wrm t nu minder gaat,al horen de terugvallen erbij ja :(

Hier nog steeds angstig en enorme paniekklachten..hyperventilatie. Accepteer nu de klachten wel; verzetten maakt t erger.