Paragnost/medium

16-07-2010 15:39 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaringen met paragnosten/mediums. ik zoek zo'n iemand in de omgeving den bosch
Ik neem aan dat die vanzelf langskomen als je heel hard aan ze denkt.
quote:delphicat schreef op 16 juli 2010 @ 15:40:

Iets anders
Er schijnt er 1 in een dierentuin in Duitsland te wonen die het niet onaardig doet!

Paul heet hij geloof ik
Zoek liever een goede psycholoog/therapeut.

Die kunnen je namelijk vaak wel echt helpen om je leven op de rails te zetten.

En ja, daar kan je ook mee over je overleden oma of hond praten....
quote:manada schreef op 16 juli 2010 @ 15:39:

Wie heeft ervaringen met paragnosten/mediums. ik zoek zo'n iemand in de omgeving den bosch

Waarom zou je dat willen dan?

Wat denk jij dat zo iemand kan toevoegen aan je leven?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Inderdaad, tenzij je graag opgelicht wil worden, maar als je die behoefte hebt, zou je ook beter naar een psycholoog kunnen gaan.
quote:ModuleX schreef op 16 juli 2010 @ 15:55:

Er schijnt er 1 in een dierentuin in Duitsland te wonen die het niet onaardig doet!

Paul heet hij geloof ik

Paul Tintenfisch als ik het goed heb!

quote:delphicat schreef op 16 juli 2010 @ 15:40:

Had je deze vraag vorige week ook niet al gesteld? Toen kreeg de TO dezelfde reacties.
@ nummerzoveel ben pas sinds gisteren lid hiervan
quote:nummerzoveel schreef op 16 juli 2010 @ 16:08:

Had je deze vraag vorige week ook niet al gesteld? Toen kreeg de TO dezelfde reacties.Van die vorige TO krijg ik nog tweehonderd euro. Beetje jammer dat het zo moet gaan.
quote:wuiles schreef op 16 juli 2010 @ 16:11:

[...]

Van die vorige TO krijg ik nog tweehonderd euro. Beetje jammer dat het zo moet gaan.Had ik je dat niet voor niets voorspeld?
quote:nummerzoveel schreef op 16 juli 2010 @ 16:12:

[...]

Had ik je dat niet voor niets voorspeld?
quote:manada schreef op 16 juli 2010 @ 16:10:

@ nummerzoveel ben pas sinds gisteren lid hiervan

Nou, dan zou ik zeggen, zoek dat topic even op. Die TO zocht ook een medium in Brabant. En ook haar werd aangeraden om haar duurverdiende centjes bij de psycholoog te besteden.

Niemand kan je vertellen wat de toekomst brengt. Daar ben je helemaal zelf verantwoordelijk voor. Als je dus wilt dat het beter/anders wordt, dan zul je aan de bak moeten.
Ahum... als medium kan ik in ieder geval aanvoelen dat Manada deze reacties niet leuk zal vinden.

Dit topic wordt verplaatst naar de pijler Psyche, daar is het waarschijnlijk beter op z´n plaats.
quote:VivaAngel6 schreef op 16 juli 2010 @ 16:25:

Ahum... als medium kan ik in ieder geval aanvoelen dat Manada deze reacties niet leuk zal vinden.

Dit topic wordt verplaatst naar de pijler Psyche, daar is het waarschijnlijk beter op z´n plaats.
quote:VivaAngel6 schreef op 16 juli 2010 @ 16:25:

Dit topic wordt verplaatst naar de pijler Psyche, daar is het waarschijnlijk beter op z´n plaats.Gut zijn de VivaAngels nu ook al zo "geestig" over een serieuze vraag van een forummer...
Voor wat precies zoek je een medium? De ene is de ander niet.

Ik denk overigens dat je deze vraag beter op een groot spiritueel forum kan vragen. Mijn ervaring is dat de mensen hier niet bepaald open staan voor dit soort dingen.

Gezien het aantal kwakzalvers die er rond lopen niet geheel onbegrijpelijk maar ook wel jammer aangezien er wel degelijk goede mediums bestaan (waarvan sommige overigens ook psycholoog zijn).

Nog een tip: als je iemand gevonden hebt, zoek dan eerst via google naar ervaringen van andere mensen.
Waarom moet iedereen zo negatief doen?

Als je er zelf neit voor openstaat, hoef je dat niet op een botte mannier te laten blijken aan de personen die er wel voor openstaan.

Je kunt ook gewoon respectvol reageren of niet reageren lijkt me!
quote:esot schreef op 22 juli 2010 @ 11:24:

Als je er zelf neit voor openstaat, hoef je dat niet op een botte mannier te laten blijken aan de personen die er wel voor openstaan.

Je kunt ook gewoon respectvol reageren of niet reageren lijkt me!Openstaan of niet, het is gewoon onzin
quote:esot schreef op 22 juli 2010 @ 11:24:

Je kunt ook gewoon respectvol reageren of niet reageren lijkt me!Het is inderdaad geen kwestie van wel of niet openstaan voor, maar van je gezond verstand gebruiken. Het zou een goede zaak zijn als TO haar geld zou uitgeven aan iets of iemand die daadwerkelijk kan helpen en dat geldt dus niet voor charlatans.
Wat wil je weten dan?
Ik ben het eens met elk woord dat esot schrijft...
Hallo Manada. Ik weet niet of ze in de buurt van Den Bosch zitten, maar je hebt een erkende vereniging die NFPN, geloof ik, heet. Misschien moet je anders maar eens googlen naar die vereniging. Good luck!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven