paragnost/tarotlezer(es)

17-03-2011 15:35 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatste tijd tocg wel meer geintresseerd in het spirituele en zou graag eens langs een paragnost willen gaan of iemand die de tarotkaarten voor mij leest.

Heeft iemand een adresje of tips?
de randi foundation is een groep wetenschappers die een serie tests ontwikkelen in samenspraak met de paranormale die de "gave" van degene onderzoekt. Zo moest derek olgilvie via de baby's erachter komen wat voor voorwerp hun ouders omhoog hielden. Tegelijkertijd deed een controlegroep dezelfde test. Olgilvie scoorde beneden gemiddeld. Randi zelf participeert niet in het onderzoek, hij is de stichter van de foundation en stelt de geldprijs ter beschikking
quote:werkverbod schreef op 19 maart 2011 @ 01:11:

Jazeker, Randi ontmaskerde de lepeltjesbuiger uit Israel en is tot op de dag van vandaag er trots op dat hij Geller in zijn val liet lopen. Maar hoe ging Randi te werk? Geller claimde dat hij oude niet meer werkende horloges kon laten lopen. Randi nam de proef op de som. Hij legde een stel horloges voor Uri neer waaruit het uurwerkje was verwijderd. Uri had die truc niet door. Dat was natuurlijk stom maar Randi had die horloges ook wel erg goed bewerkt.

http://www.kovandijkverte ... 5/james-randi-en-youtube/

Hier lees je dat Randi zelf ook een oplichter is.trouwens niet bepaald een subjectief stuk. Randi is nooit aangeklaagd beschuldig van fraude, Beetje logisch verweer van bijv. een Geller, val degene aan die jou heeft ontmaskerd. Sinds de randi affaire beweert Geller niet meer dat hij paranormale gaven heeft maar dat ie een entertainer is en dus gebruikt maakt van trucs
Ik zou zeggen doe je voordeel er mee, Meds.
een carriere als illusionist is voor mij niet weggelegd
Ik kan ook een heul overtuigende tarot leggen, waar al mijn vrienden en kennissen van onder de indruk zijn. Niet omdat ik *keelstem* paranormaal begaafd ben *uche, kuch, kuch* maar omdat het kinderlijk gemakkelijk is om aan de hand van een handvol vage kaarten een aannemelijk verhaal over iemand bij elkaar te lullen... zou er niet mijn toekomst op baseren, als ik jou was. Een beetje ratio biedt daar een hogere succesrate.
quote:vaire schreef op 20 maart 2011 @ 13:12:

Ik kan ook een heul overtuigende tarot leggen, waar al mijn vrienden en kennissen van onder de indruk zijn. Niet omdat ik *keelstem* paranormaal begaafd ben *uche, kuch, kuch* maar omdat het kinderlijk gemakkelijk is om aan de hand van een handvol vage kaarten een aannemelijk verhaal over iemand bij elkaar te lullen... zou er niet mijn toekomst op baseren, als ik jou was. Een beetje ratio biedt daar een hogere succesrate.Dan zal je nooit honger lijden, geen uitkering hoeven aanvragen. Geweldig, daar zouden meer mensen van moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven