pijnlijke situatie

06-09-2010 19:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Houd er iniedergeval rekening mee dat hij een relatie heeft. Heb dus geen hoge verwachtingen.

Het kan zijn dat hij heeft opgevangen dat je hem leuk vind. Als hij je nooit gedag zegt en nu opeens een 'ALe' met een knipoog geeft, lijkt het er wel op dat hij het weet.

Als je wilt weten wat hij er van vind zit er maar 1 oplossing op: praat met hem. Uit je verhaal komt niet duidelijk naar voren of je hem naast het werk ook wel eens ziet, maar zo niet: wat heb je te verliezen? Misschien ziet hij jou ook wel zitten en stelt die LAT-relatie niet veel voor? Je kunt het ook doodzwijgen en altijd vanuit een hoekje naar hem kijken.

Als je je gevoelens onder controle wilt houden en gewoon niks met hem wilt denk je aan het volgende: hij is bezet!

Ik zou met hem praten, hoe moeilijk ook.... Laat het onderwerp voorzichtig naar voren komen en kijkt hoe het gesprek zich ontwikkeld.

Succ6!
Hij heeft een relatie. Stel dat hij werk van je zou maken, zou jij een relatie willen met iemand die zijn vriendin bedondert?
Ik ben in mijn jongere jaren ooit verliefd geweest op een man van de vriendengroep van mijn zus.

Die had overigens een vriendin en is nu al jaren getrouwd en heeft 2 kinderen van een jaar of 15.

Hij is daar destijds achtergekomen, dat ik verliefd op hem was.

En die lullo denkt nu nog steeds dat ik hem leuk vind.... iew....

Kortom, het streelt zijn ego, ze vinden het dus leuk. Verwacht niet dat hij nu ook wat voor jou voelt. Sterkte ik weet hoe moeilijk het is.

Gelukkig word ik nooit snel verliefd, zeker nu niet meer......
Je schrijft zijn verhalen en grapjes in je dagboek..

Wordt het niet gewoon tijd dat je een hobby zoekt?

Verder denk ik dat je er niet te veel achter moet zoeken. Je bent 25, hou jezelf een beetje in de hand. "verklappen dat je verliefd bent" "je collega heeft het door verteld" etc. Klinkt mij wat kinderlijk in de oren om eerlijk te zijn.
Echt niet lullig bedoeld, maar jouw verhaal klinkt als een verhaal van een meisje van 16. Snap je beetje wat ik bedoel? Ik heb ook nog nooit een echte relatie gehad en ben voel me ook best wel eenbeetje ehh onbeholpen op dit gebied, maar ehhh nou ja wat wil je eigenlijk?

Wil je een relatie?Je bent alleen maar verliefd op onbereikbare mannen???? Ik zal je de psychologische bullshit besparen, maar behalve verliefd zijn op zich kan je er weinig mee. Je kan ook niet echt afgewezen worden, zeker als je de confrontatie niet aan gaat.

Jammer dat je btje "loslippig" bent geweest; wordt dan erg lastig om onopvallend ( voor collegae) beetje te flirten en zo. Om zo out of the blue de confrontatie aan te gaan lijkt me ook een kansloze missie. Hopen dat het snel overgaat en dan hopen dat de volgende man meer potentie heeft? ???
Hee lady in red, wat schrijf je apart. Kom je uit Belgie??
quote:lady_in_red schreef op 06 september 2010 @ 19:56:

Net daarna gaat J. naar huis. (hij zegt nooit "prettig weekend") maar zei "Alé", met nadien een (vette) knipoog.

Wat bedoelt hij daar mee, is dat weer plagerij?

Als een collega Alé tegen je zegt is hij bereid zijn vriendin voor jou te verlaten en met jou de zonsondergang tegemoet te rijden, zeker omdat hij al eens geknipoogd heeft...

(P.S.: Gooi die streekromannetjes aan de kant...)
-
-
Tsja, sorry, het klinkt alsof je de verliefdheid groter maakt dan realistisch is en dat je daardoor allerlei signalen meent te ontdekken die er waarschijnlijk niet zijn.

Schud je veren, neem een koude douche en ga eens kijken wie er in de kroeg zit (ofzo).

Kortom, vergeet collega J, want kansloos en richt je op meer haalbare doelen...
-
-
quote:vederlicht schreef op 06 september 2010 @ 20:29:

[...]

Als een collega Alé tegen je zegt is hij bereid zijn vriendin voor jou te verlaten en met jou de zonsondergang tegemoet te rijden, zeker omdat hij al eens geknipoogd heeft...

(P.S.: Gooi die streekromannetjes aan de kant...)
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Dat je dan in therapie moet, ga een hobby zoeken.
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
quote:lady_in_red schreef op 06 september 2010 @ 20:54:

Wat vinden jullie van het feit dat hij me nog wat gekker maakt dan dat ik al ben?

Hij maakt je niet gek; je maakt jezelf gek met die fantasietjes. Dagdromen is leuk, maar als je niet meer weet wat echt is en wat fantasie, wordt het tijd om de realiteit weer eens onder ogen te zien.

Hij is niet verliefd op jou. Hij heeft een vriendin, en dat ben jij niet. Tijd dus om je op andere dingen te richten. Je wilt graag een relatie, maar die kun je niet bij elkaar dromen. Ga iets voor je zelf doen, zoek een hobby, sport, doe iets met vrienden, leef je eigen, echte, leven en dan komt die liefde in ieder geval sneller dan als je zo doorgaat.

Praten met vriendinnen is altijd fijn toch? Maar ik hoop dat je ook vriendinnen hebt die niet blozend gaan giechelen als je vertelt dat HIJ vandaag heeft GEGLIMLACHT...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven