Schijtluis!

16-01-2011 18:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb nu ongeveer twee weken contact met een jongen, via msn. Hij wil mij bellen, ik heb gezegd dat ik dit ook wel wil wil maar dat ik erg verlegen ben. Hij belde mij net zomaar ineens maar op het laatste moment durfde ik niet op te nemen. Hoe erg is dit? Haha. Ik weet dat het vanzelf over is na een aantal keer maar toch...

Heb je misschien beetje last van telefoonangst? Of is het gewoon het gevoel dat iemand je leuk vind en dat je daar onzeker van word?
Ik vind bellen sowieso niks. Ik doe het wel als het moet hoor, maar zoals nu, ik ben dan bang dat ik niks te zeggen weet. Vaak denk ik dat ik de enige ben die hier last van heeft. Misschien moet ik me niet zo aanstellen
hoe oud ben je? Zo'n vraag verwacht ik niet van een 18+.
Haha..herkenbaar hoor. Dat had ik ook heel erg in het begin met mijn vriend. En dat zei ik dan ook tegen hem (als ik alle moed bij mekaar geschraapt had om op te nemen). Gelukkig vond hij dat niet raar, vooral toen ik aangaf dat ik dan niet zo goed wist wat te zeggen. Maar uiteindelijk bleek dat niet nodig te zijn en klepperden we honderduit. Het alleen al aangeven gaf mij al een beetje rust. Maar nog steeds heb ik een ******hekel aan bellen. Dat zal denk ik ook nooit overgaan. Het enige wat ik mezelf kan zeggen op zo'n moment..Niet aanstellen en gewoon opnemen, wat kan er nu gebeuren?
ik dacht dat je een gefrustreerde moeder was die beestjes in het haar van haar kind had ontdekt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik dacht ook dat het ging om luis

Maar goed volgende keer gewoon opnemen en een gesprek voeren over koetjes en kalfjes. Wat hij gedaan heeft vandaag, nog plannen heeft etc
Het gras aan de overkant is niet groen.
Haha ja ik weet ook wel dat het uiteindelijk zal meevallen. In ieder geval weet ik dat meer mensen dit hebben met bellen! Komt wel goed, ik heb me voorgenomen om gewoon op te nemen, er kan toch inderdaad niks gebeuren. Overigens ben ik 20. Maar gewoon ontzettend verlegen en dat is in zulke gevallen gewoon vervelend.

Bedankt voor de reacties!
quote:MEFS schreef op 16 januari 2011 @ 19:02:

hoe oud ben je? Zo'n vraag verwacht ik niet van een 18+.

Bestaat er dan een boekenreeks met info voor je leeftijd??

En een norm van wat je kunnen is??

Als je niks liefs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks ;)

Het is heel normaal naar mijn idee, heb meerdere vrienden/kennissen die hetzelfde hebben.

Soms zenuwen voor fouten, soms bang voor stilte, of gewoon verlegen..

Helemaal niet erg, als het je maar niet gaat belemmeren..

Want weetje, door de telefoon bijten kan niet hihi.. lekker doen, en anders kan je altijd nog doen of je bereik wegviel, of je batterij leeg is..leugentje om best wil kan geen kwaad

blijven proberen!

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven