Sjans met mijn huisarts
donderdag 14 mei 2020 om 17:52
Hallo allemaal,
Ik zit al een tijdje met iets waar ik voor mijzelf niet uitkom.
Sinds enkele jaren heb ik sjans met mijn huisarts. Ik merk dat ik hem opval, doordat hij mij altijd als enige patiënt in de wachtkamer begroet terwijl de wachtkamer helemaal vol is. Als ik hem tegenkom ik het dorp merk ik dat hij mij nastaart, hij weet dingen over mij die ik nog nooit bij hem onder de aandacht heb gebracht, dus heeft hij mij op Facebook oid opgezocht. Tijdens een spreekuur wanneer wij alleen zijn merk ik aan zijn handelen, uitspraken en blik dat er iets is.
Het erge is, ik vind hem ook woest aantrekkelijk. Echter, ben ik getrouwd en hij ook. Ik zal ook nooit stappen ondernemen. Maar als ik langs mijn huisarts moet voel ik wel een soort van vlinders. Het geeft een soort van spannend gevoel. Puur omdat ik het gevoel heb dat mijn huisarts mij anders bekijkt als zijn andere patiënten.
Ik ben getrouwd met de liefste man op de wereld en ik wil hem absoluut niet kwijt. Ik zal ook nooit stappen ondernemen richting een andere man, maar mijn huisarts blijft in mijn hoofd spoken.
Dit speelt al voordat ik mijn man leerde kennen.
Ik kan het niet hard maken dat mijn huisarts zich zo richting mij voelt, het is puur intuïtie.
Wat kan ik het beste doen?
Ik zit al een tijdje met iets waar ik voor mijzelf niet uitkom.
Sinds enkele jaren heb ik sjans met mijn huisarts. Ik merk dat ik hem opval, doordat hij mij altijd als enige patiënt in de wachtkamer begroet terwijl de wachtkamer helemaal vol is. Als ik hem tegenkom ik het dorp merk ik dat hij mij nastaart, hij weet dingen over mij die ik nog nooit bij hem onder de aandacht heb gebracht, dus heeft hij mij op Facebook oid opgezocht. Tijdens een spreekuur wanneer wij alleen zijn merk ik aan zijn handelen, uitspraken en blik dat er iets is.
Het erge is, ik vind hem ook woest aantrekkelijk. Echter, ben ik getrouwd en hij ook. Ik zal ook nooit stappen ondernemen. Maar als ik langs mijn huisarts moet voel ik wel een soort van vlinders. Het geeft een soort van spannend gevoel. Puur omdat ik het gevoel heb dat mijn huisarts mij anders bekijkt als zijn andere patiënten.
Ik ben getrouwd met de liefste man op de wereld en ik wil hem absoluut niet kwijt. Ik zal ook nooit stappen ondernemen richting een andere man, maar mijn huisarts blijft in mijn hoofd spoken.
Dit speelt al voordat ik mijn man leerde kennen.
Ik kan het niet hard maken dat mijn huisarts zich zo richting mij voelt, het is puur intuïtie.
Wat kan ik het beste doen?
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
donderdag 14 mei 2020 om 18:48
Dat is jouw invulling. Huisartsen weten meer dan je denkt. En nieuwsgierigheid hoeft geen verliefdheid te zijn maar is soms gewoon alleen maar nieuwsgierigheid....BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:45Maar is dingen van iemand weten die nog nooit ter sprake zijn gekomen professionele aardigheid of overige interesse?
donderdag 14 mei 2020 om 18:49
Wat vervelend, zo'n ordinaire huisarts. Super onsexy.BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:47Was het maar waar, maar een huisarts die zegt dat je kont goed zit in die broek, zit volgens mij niet in mijn hoofd![]()
donderdag 14 mei 2020 om 18:49
Wat een enge meneer. Alleen daarom al zou ik al jaren geleden een andere huisarts hebben gezocht.BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:47Was het maar waar, maar een huisarts die zegt dat je kont goed zit in die broek, zit volgens mij niet in mijn hoofd![]()
Mafdinges!
donderdag 14 mei 2020 om 18:51
'BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:47Was het maar waar, maar een huisarts die zegt dat je kont goed zit in die broek, zit volgens mij niet in mijn hoofd![]()
Heeft je huisarts dat gezegd?
Nou lekker professioneel.
Hij wil met je wippen. Komt thuis zeker niet aan zijn trekken.
Afknapper.
kerst wijzigde dit bericht op 14-05-2020 18:51
0.15% gewijzigd
Je wilt dat er meer is! Waarom? Je bent getrouwd. Wil je in de toekomst scheiden?BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:45Maar is dingen van iemand weten die nog nooit ter sprake zijn gekomen professionele aardigheid of overige interesse?
Als dit echt zo is, moet je een klacht indienen!BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:47Was het maar waar, maar een huisarts die zegt dat je kont goed zit in die broek, zit volgens mij niet in mijn hoofd![]()
Jammer toch dat zo’n man na zoveel jaren studie nog geen normale zin uit z’n strot krijgtBunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:47Was het maar waar, maar een huisarts die zegt dat je kont goed zit in die broek, zit volgens mij niet in mijn hoofd![]()
donderdag 14 mei 2020 om 18:58
Geen van beide. Eerder ongezond em eng.BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:45Maar is dingen van iemand weten die nog nooit ter sprake zijn gekomen professionele aardigheid of overige interesse?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
donderdag 14 mei 2020 om 19:03
Als dit echt is dan is het een eikel die heel snel een andere baan moet zoeken.BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:47Was het maar waar, maar een huisarts die zegt dat je kont goed zit in die broek, zit volgens mij niet in mijn hoofd![]()
donderdag 14 mei 2020 om 19:06
Meen je niet. In welke setting zei hij dat? Dit is ongewenst en onprofessioneel gedrag.BunnyLover87 schreef: ↑14-05-2020 18:47Was het maar waar, maar een huisarts die zegt dat je kont goed zit in die broek, zit volgens mij niet in mijn hoofd![]()
't Is al met al een heel gedoe
donderdag 14 mei 2020 om 19:13
Dit is geen fijne man hoor en dat meen ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 14 mei 2020 om 19:19
TanteOlivia schreef: ↑14-05-2020 18:51Zoek een andere huisarts. Het lijkt me heel ongemakkelijk als er nu iets met je is en je moet naar hem toe voor een inwendig onderzoek, of iets dergelijks.
Dit. En een klacht indienen over die opmerking, dat kan echt niet!
donderdag 14 mei 2020 om 19:22
Kan hij zijn baan om verliezen.. Ik snap dat het vleiend voelt, dergelijke aandacht. Maar hij is niet professioneel. En een huisarts die zo tegen patiënten praat, vind je dat echt aantrekkelijk? Het is leuk om te denken dat je bijzonder bent, maar een huisarts die zich grensoverschrijdend gedraagt bij een patiënt, doet dat wel bij meer patiënten.