Snel van slag

14-10-2011 15:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Mijn laatste week was hectisch laptop vergeten bij busstop dus geen laptop meer deadlines voor school dus veel stress. Echter hoort alles weer in orde te zijn nu maar dat is het niet. Ik heb de laatste tijd zoveel aan mijn hoofd zoveel gedoe dus dat ik mijn laptop vergeten ben is niet zo raar maar zeker wel klote. Echter zit ik met het volgende probleem om zoiets als dit kan ik ontzettend in de put zitten. Ik kan heel depressief worden, Echter mijn voordeel ik kan me er wel voor ff uithalen door te denken het had erger gekund in leef nog mijn familie en vrienden zijn in orde is maar materialistisch maar toch. Als ik met andere om me heen ben gewoon vrienden, vriend familie. Gaat het prima maar als ik alleen ben dan zak ik weer helemaal af. Dat heb ik altijd al ook al heb ik nu gelukkig een nieuwe laptop en gaat alles goed komen heb ik soms nog de tranen in mijn ogen en weet ik het ff niet meer.

Daarom vraag ik ook nu, wat kan ik hier aan doen wat moet ik hiermee. Ik wil niet mee zo snel in de put zitten en alleen gelukkig zijn als ik mensen om me heen heb. Wil ook op momenten dat ik alleen ben me fijn kunnen voelen zonder gedoe enzo. Maar hoe?

Iemand tips info?

Alvast bedankt,
Je zou op school met een studentenspycholoog kunnen gaan praten. Als die er niet is kan je ook langs je huisarts gaan.
@karingripp,

Als er zich echt een patroon aftekent van snel in de put raken, zou ik zo snel mogelijk professionele hulp vragen. Als je er vroeg bij bent dan kan je de stemmingswisselingen mogelijk nog met wat inzichtgevende gesprekken oplossen.

Succes!
quote:Bahco schreef op 14 oktober 2011 @ 16:05:

@karingripp,

Als er zich echt een patroon aftekent van snel in de put raken, zou ik zo snel mogelijk professionele hulp vragen. Als je er vroeg bij bent dan kan je de stemmingswisselingen mogelijk nog met wat inzichtgevende gesprekken oplossen.

Succes! Het is meestal alleen als er tegenslagen zijn zoals mijn laptop verliezen gewoon de stress van alle informatie en documenten kwijt. Is niet dat om een klein ding ik meteen diep in de put zit. Is ook omdat ik denk ik de laatste tijd gewoon veel aan mijn hoofd heb.
Volgens mij is dat heel normaal hoor, of ik moet zelf ook rijp voor de psycholoog zijn .

Ik ben labieler als ik:

- het een tijdlang erg druk heb

- lichamelijk gammel ben

- de dag ervoor een beetje teveel heb gedronken

- meerdere korte nachten achtereen heb gehad

Dan snap zelf ook niet hoe ik van zoiets futiels zo van slag kan zijn, maar dat was dan vaak gewoon de druppel.
Volgens mij ben je gewoon druk en weinig ontspannen, lees hier een reactie van iemand dat je dan maar snel professionele hulp in moet schakelen, gaat een beetje ver vind ik

volgens mij heeft iedereen dit wel in meer of mindere mate, en wat lillaa zegt zulke gevoelens kunnen verergens als je beetje labiel bent, erg druk geweest ben of niet goed geslapen etc.misschien iets te maken met het gevoel te hebben dat je de controle verliest. Ga eens na bij jezelf voor zover dat mogelijk is wat het vergeten van de laptop voor je betekent, gaat niet om de laptop maar om het gevoel erachter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven