Uitspraken - dooddoener?

09-08-2009 00:09 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn topic "Als je de mensen leert kennen, ga je van de dieren houden" reageerden sommigen met "wat een dooddoener net als bijvoorbeeld een dag niet gelachen is een dag niet geleefd".

Wat vind jij nou een echte dooddoener? Ik kan zelf bijvoorbeeld he-le-maal niks met "het heeft zo moeten zijn"
Ik vind "zij of hij heeft het verdiend", echt verschrikkelijk.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg

zo irritant
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
quote:Lin67 schreef op 09 augustus 2009 @ 00:19:

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg

zo irritantDie is inderdaad heel irritant!
"Jouw tijd komt nog wel" na 2 miskramen en een overleden kindje....brrr.
quote:Riz schreef op 09 augustus 2009 @ 00:28:

"Jouw tijd komt nog wel" na 2 miskramen en een overleden kindje....brrr.

Dat meen je toch niet echt he? Hoe kunnen mensen zoiets hun strot uitkrijgen? Dan heb je toch geen gevoel? Alsof het gaat over dat je gezakt bent voor je rijbewijs...

Sterkte!
"Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden", misschien niet veelgebruikt, maar wel een dooddoener.
quote:Jaschenca schreef op 09 augustus 2009 @ 00:40:

"Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden", misschien niet veelgebruikt, maar wel een dooddoener.Al genoemd, zie openingstopic
Een gezond mens heeft vele wensen, een zieke maar één.
Je kan beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebt, dan van iets wat je niet gedaan hebt (ofzo)...
"Op elk potje past een dekseltje".
"God plukt altijd de mooiste bloemen eerst" :puke:
Schoonheid komt van binnen :puke:
Geld maakt niet gelukkig :puke:
Iedereen verdient een tweede kans
Meer mannen dan kerktorens.
quote:misspoez schreef op 09 augustus 2009 @ 02:32:

Meer mannen dan kerktorens.die kende ik niet! maar beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht, he!
Idd '' geld maakt niet gelukkig'', nou sorry dat maakt het voor mij wel !
quote:misspoez schreef op 09 augustus 2009 @ 02:32:

Meer mannen dan kerktorens.

Deze word ook wel zo genoemd: '' Meer mannen dan Kerken''

dus zonder torens
Goh ik lees hier echt idd alle dingen waarvan ik het een doodoener vind ! ''Jou tijd komt nog wel'', of ''Op ieder potje past en dekseltje'' blablabla wie houd wie voor de gek ??
Als je relatie uit is: Geen hand vol, maar een land vol...
Eerlijkheid duurt het langst.........
geduld is een schone zaak..
Ik vind die uitdrukking....ze zit niet lekker in haar vel......echt vreselijk! Het gaat dan meestal om iemand die het niet leuk heeft op haar werk of relatieproblemen (alsof je daar altijd wat aan kan doen!).

Ik vind het denk ik zo'n kut uitdrukking omdat het echt suggereert dat je alles in het leven zelf in de hand hebt, en overal zelf schuld aan hebt.

Een andere waar ik kromme tenen van krijg......die komt zichzelf nog wel tegen......ik denk dan altijd HUH!
Dat doet hij wel als hij eraan toe is of Als ze 18 zijn kunnen ze het allemaal of Het ene kind is nu eenmaal langzamer dan het andere of Dat had een neefje/broertje/zwager/zoon/buurjongen van het nichtje van mijn tante die drie huizen verder woont dat de zwager van de buurvrouw ook en het kwam echt allemaal goed. (Over mijn kind met een forse ontwikkelingsachterstand door medische problemen).

Nog een leuke: Het is een fase. (Over de krijsbuien van kind. Het zal best een fase zijn hoor, maar dat neemt niet weg dat ik er stapel van wordt en de buren ook.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven