Vals beschuldigd
maandag 22 juni 2020 om 07:14
Ik werd door de nieuw ingetrokken vriendin van mijn buurman er op aangesproken dat ik voortaan bij haar moet komen als ik overlast van ze heb. Dit omdat de buurvrouw aan de andere kant heeft aangegeven overlast van ze te hebben en meteen daarbij ook aangegeven dat ook ik het spuugzat was. Dit is ook zo en heb ik ook toegegeven. (het spuugzat zijn zijn mijn woorden overigens niet) Maar nu heeft de nieuwe vriendin respect voor de andere buurvrouw omdat die het is komen zeggen en zijn het dikke maatjes, maar van mij vind ze het niet oké. Maar, diezelfde overlast heb ik juist al heel vaak aangegeven bij mijn buurman. Ook dit heb ik gezegd. Maar, dat was niet goed, want ik moest dit met haar bespreken.
Haar volgende opmerking was: "je bespreekt het met de hele buurt, je hebt dit ook met de overbuurman besproken. Zo trek je de hele buurt naar beneden, als jij dit met de hele buurt aan het bespreken bent". Huh? Hier is niks van waar. Sterker nog, de andere buurvrouw was van plan een klacht in te dienen en vroeg mij of ik mee wilde doen! Zij vroeg dit dus aan mij. waarbij ik aangaf niet mee te willen doen en vond dat we dit eerst zelf moeten bespreken.
Het liep uit op een catfight en nu is het oorlog. Ik heb niet eens benoemd dat de andere buurvrouw een klacht wilde indienen. En jammer voor de postbode, maar pakjes mag ze ergens gaan ophalen, maar niet meer bij mij.
Betreft de overlast, zouden de buren overigens de ogen uit de kop moeten schamen.
Wat zouden jullie doen?
Ik ben niet snel boos te krijgen, maar als, dan komt het nooit meer goed. Dus praten met de nieuw ingetrokken buurvrouw zit er niet in.
Haar volgende opmerking was: "je bespreekt het met de hele buurt, je hebt dit ook met de overbuurman besproken. Zo trek je de hele buurt naar beneden, als jij dit met de hele buurt aan het bespreken bent". Huh? Hier is niks van waar. Sterker nog, de andere buurvrouw was van plan een klacht in te dienen en vroeg mij of ik mee wilde doen! Zij vroeg dit dus aan mij. waarbij ik aangaf niet mee te willen doen en vond dat we dit eerst zelf moeten bespreken.
Het liep uit op een catfight en nu is het oorlog. Ik heb niet eens benoemd dat de andere buurvrouw een klacht wilde indienen. En jammer voor de postbode, maar pakjes mag ze ergens gaan ophalen, maar niet meer bij mij.
Betreft de overlast, zouden de buren overigens de ogen uit de kop moeten schamen.
Wat zouden jullie doen?
Ik ben niet snel boos te krijgen, maar als, dan komt het nooit meer goed. Dus praten met de nieuw ingetrokken buurvrouw zit er niet in.
dinsdag 23 juni 2020 om 10:13
jawel hoor, lees maar eens goedHenkdeTank schreef: ↑23-06-2020 10:12Hou op over Tokkies! Er is maar 1 asociale gezin en dan is het standaard Tokkie. Je generaliseert.
Wat kan zij eraan doen dat de buren asocialen zijn? Ze stelt haar netjes en met respect op. Wat moet ze dan doen?je opmerking over een betere buurt begint bij jezelf suggereer je dus. Je wijst en komt niet met een oplossing.