Voorgoed verdwenen?
donderdag 19 maart 2015 om 18:24
Je twijfelt over de keuze tussen je eigen geluk en de liefde volgen en de stomme vooroordelen van je familie en vrienden? Echt?
Je familie kun helaas je niet kiezen, maar vrienden die je hierom zouden veroordelen zijn de benaming vriend niet waard. En of ik familie die zo reageert nog zou willen zien, daar zou ik nog heel goed over na willen denken!
Je familie kun helaas je niet kiezen, maar vrienden die je hierom zouden veroordelen zijn de benaming vriend niet waard. En of ik familie die zo reageert nog zou willen zien, daar zou ik nog heel goed over na willen denken!
donderdag 19 maart 2015 om 18:26
donderdag 19 maart 2015 om 18:28
Ik zou ook gewoon mn hart volgen,
Hij heeft er toch ook niet bewust voor gekozen toen hij zo werd geboren, Het is voor zo een persoon al zwaar genoeg van wat ie moet meemaken,
Mensen kunnen al snel iemand niet goed genoeg vinden,
Ik zou het gewoon doen en mn omgeving goed uitleggen dat ze hem een kans moeten geven om hem te leren kennen.
Hij heeft er toch ook niet bewust voor gekozen toen hij zo werd geboren, Het is voor zo een persoon al zwaar genoeg van wat ie moet meemaken,
Mensen kunnen al snel iemand niet goed genoeg vinden,
Ik zou het gewoon doen en mn omgeving goed uitleggen dat ze hem een kans moeten geven om hem te leren kennen.
donderdag 19 maart 2015 om 18:30
Constant horen dat je wel iemand 'beter' kunt vinden, niet welkom zijn met je 'eigen' vriend, maakt de hele romantische situatie ondraaglijk. Mensen die roddelen over je, omdat ze toevallig ook 'gehoord hebben van.' Dat geeft veel verdriet, ik begon mezelf te geloven, omdat ik nog maar 19 jaar was, dat ze misschien wel gelijk zouden hebben. Als vrolijke studente begin je net een nieuw leven, gelijk je familie en vrienden 'verliezen' omdat ze het ergens niet mee eens zijn, wilde ik absoluut niet. Ik sta nu voor een keuze die ik al eerder gemaakt heb, maar waarvan ik het antwoord al weet. Namelijk dat als ik het weer zou vertellen, de hele geschiedenis weer opnieuw herhaald zal worden.
Keep your head up, keep your heart strong.
donderdag 19 maart 2015 om 18:30
Ik zal zelf nagaan waar je voor kiest als je voor je familie gaat? Wat is familie naar jouw mening?
Vindt jij dat dit het gedrag is wat je van je familie kan verwachten/bij hoort (niet jouw keuzes accepteren) en daar mee kan leven (en ook nog dat je jouw liefde zal missen)?
Bedenk daarnaast, ze accepteren nu jouw keuze niet, gebeurd dat vaker? Of is het alleen dit?
Ik ben zelf van mening dat je een keuze moet maken waar jij gelukkig van wordt! Wie/wat maakt jou gelukkiger? Misschien dat deze vragen je erbij kunnen helpen?
Vindt jij dat dit het gedrag is wat je van je familie kan verwachten/bij hoort (niet jouw keuzes accepteren) en daar mee kan leven (en ook nog dat je jouw liefde zal missen)?
Bedenk daarnaast, ze accepteren nu jouw keuze niet, gebeurd dat vaker? Of is het alleen dit?
Ik ben zelf van mening dat je een keuze moet maken waar jij gelukkig van wordt! Wie/wat maakt jou gelukkiger? Misschien dat deze vragen je erbij kunnen helpen?
Met liefde kan je meer bereiken
donderdag 19 maart 2015 om 19:41
Indien je het doet laat hem dan als 'gewone" vriend in ieder geval niet meer in de steek vanwege de mening van anderen. Je bent geen 19 meer en indien je daar niet eens sterk genoeg voor bent doe het dan niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 19 maart 2015 om 19:56
Volg je hart.. zeker hem zien..
De mensen om je heen geven niks om je als ze niet willen dat je gelukkig bent.
Vreselijk om te lezen dat je destijds daar door hebt laten leiden... wat ik begrijp als je zo jong bent. Maar ook vreselijk dat je daardoor heel veel gemist heb!
Ga er voor!
De mensen om je heen geven niks om je als ze niet willen dat je gelukkig bent.
Vreselijk om te lezen dat je destijds daar door hebt laten leiden... wat ik begrijp als je zo jong bent. Maar ook vreselijk dat je daardoor heel veel gemist heb!
Ga er voor!
"Je kunt alleen tijd verspillen, als je vergeet er van te genieten"..
vrijdag 20 maart 2015 om 09:16
Ook ik zeg volg je hart, deze liefde niet laten lopen.
Ik begrijp het dilemma.
Maar als je familie van je houdt dan wennen ze wel aan hem en aan jouw liefde voor hem en eventuele relatie met hem.
Het is een schock voor ze maar alles went en ze komen daar echt wel met de tijd over heen. Dit heeft veel tijd nodig, een paar jaar maar kan niet anders dan dat het went. Blijf in gesprek en je liefde eerst voorzichtig en dan steeds vaker en duidelijker uiten. Geef ze de tijd maar Please verstop je ware gevoelens niet. Ga trots voor je liefde staan.
Dikke knuffel en succes, geniet van elke kleine overwinning. Doe rustig aan maar begin vandaag en reuze leuk als je ons een beetje update nu en dan. Wij staan achter jullie !
Ik begrijp het dilemma.
Maar als je familie van je houdt dan wennen ze wel aan hem en aan jouw liefde voor hem en eventuele relatie met hem.
Het is een schock voor ze maar alles went en ze komen daar echt wel met de tijd over heen. Dit heeft veel tijd nodig, een paar jaar maar kan niet anders dan dat het went. Blijf in gesprek en je liefde eerst voorzichtig en dan steeds vaker en duidelijker uiten. Geef ze de tijd maar Please verstop je ware gevoelens niet. Ga trots voor je liefde staan.
Dikke knuffel en succes, geniet van elke kleine overwinning. Doe rustig aan maar begin vandaag en reuze leuk als je ons een beetje update nu en dan. Wij staan achter jullie !