vooruitgang

25-10-2011 13:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na even wat afstand te hebben genomen van het forum wil ik graag laten weten dat er vooruitgang zit in het proces om los te komen van de therapeut die over mijn grenzen is gegaan. Ik ben inmiddels in gesprek met mijn vriend en met de nieuwe psych.
Ik vind het heel fijn voor je.

Maar wellicht is het handig om niet telkens een nieuw topic te openen over hetzelfde? Dit is al zeker het vierde in één week.
ik heb je een tijdje zwijgend gevolgd. Wat een ellende allemaal :(

Sterkte meissie!
Er komt geen nieuw topic meer moonlight. Eerste zou verwijderd worden en de vorige had een te 'intrigerende' titel (omdat ik zo moe was en erdoorheen zat), zodat iedereen dat topic opende. Ik ben nu rustiger en hou het bij dit topic onder mijn nieuwe nick, om verwarring te voorkomen. Nogmaals: nee, er wordt geen nieuw topic meer geopend.

Ik heb nog een lange weg te gaan, dat merk ik wel, de ene keer ben ik verdrietig en weet ik niet waar ik het zoeken moet, de andere keer ben ik boos en dan ineens lijkt het weer alsof het allemaal niet gebeurd is. In die verwarring kan ik zeker deskundige hulp gebruiken, die ik nu ook krijg.
Jaimee, bedankt.
Wat het allemaal zo moeilijk maak(te) en waarom ik denk ik zelf ook zo warrig deed hier, is dat er tegelijkertijd met dat gedoe met die therapeut een trauma uit mijn verleden naar boven is gekomen. Dat maakte de boel voor mijn gevoel zo gecompliceerd. Ik kon het 1 niet meer los zien van het ander.
Wat zegt je vriend ervan? Kan hij je hierin een klein beetje steunen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goed voor jou brokenwings!

Dit klinkt als gezonde stappen op de goede weg.

Dat er onder dit 'gedoe' nog meer verscholen zit, verbaast me niet. Dat werd al wel duidelijk uit jouw berichten uit voorgaande topics.

Hou je haaks vrouw. Veel sterkte.
Ja MV, hij weet natuurlijk al langer dat ik met een probleem loop, wat nog niet aan de oppervlakte was gekomen. We wonen tenslotte al jaren samen.
Nu spant het er een beetje om hoe ik de boel ga verwerken. Schiet steeds in mijn verdriet, dan weer in boosheid, dan weer in gelatenheid en heeeeeel af en toe in vertrouwen en kracht.
Ik haal mijn topic even weer omhoog, gaat nog niet echt lekker hier. Ik merk dat ik het moeilijk heb om te verwerken wat er gebeurd is. Kan pas over twee weken weer bij de nieuwe psych terecht en ondertussen loop ik nogal met mijn ziel onder mijn arm.
Iemand in wie ik zoveel vertrouwen had, wat is dat raar om te zien dat die als een blad aan een boom veranderen kan. De vorige peut heb ik het dus over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven