vreemdgaan moeder

15-02-2012 23:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Sorry dat ik begin met een vraag, maar even voor mijn referentiekader: Hoe oud ben je?
quote:Java schreef op 15 februari 2012 @ 23:46:

Sorry dat ik begin met een vraag, maar even voor mijn referentiekader: Hoe oud ben je?
Misschien kun je beginnen over dat je je genegeerd voelt omdat zij altijd met dat ding zit, ipv haar telkens beschuldigend toe te spreken over zaken waar je niets mee te maken hebt. Ze wil blijkbaar vreemd gaan en er niet met haar kind over praten. Lijkt me ergens logisch.

Dat jij ermee zit is rot maar gaat het je nu om het mobieltje of het buiten de deur neuken van je moeder.
dit verhaal is gewoon niet echt.....zegt mijn gevoel
quote:geitenwollensoc schreef op 15 februari 2012 @ 23:47:

[...]

Rond de 20 :P

Je weet niet hoe oud je bent?

En je ouders zijn 15 jaar getrouwd?
Niet mee bemoeien.
Ik vind dat je er als kind eigenlijk niets mee te maken hebt. Dat je het aan je vader hebt verteld ipv je moeder dit te laten doen vind ik helemaal ver gaan. Tuurlijk voelt het rot en mag je je moeder er echt wel op aanspreken, maar he, je moeder en vader zijn allebei volwassen.
Misschien heeft ze een midlifecrisis, net als je vader ?

[img]http://www.2commerce.nl/cms/wp-content/ ... zoeken.jpg[/img]

Nieuw plaatje doet het ook niet ? Of ligt het aan mijn instellingen ? Zien jullie wel een plaatje ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hoe logisch het ook is dat het je absoluut niet lekker zit dat je moeder je vader misschien wel bedriegt: je bent daar geen partij in.

Jij kunt van alles vinden van monogamie, polygamie, open relaties en vreemdgaan, en dat is allemaal prima. Maar je ouders zijn op geen enkele manier verplicht om naar JOUW standaarden te leven, om hun relatie in te richten zoals JIJ dat graag ziet.

Je hebt op enig moment iets geconstateerd, daarover gesproken met zowel je vader als je moeder, en daar houdt het simpelweg op. Jij hebt geen recht van spreken waar het hun relatie aangaat, anders dan je zorgen uit te spreken of het hen wel goed gaat. Maar het hoe en waarom is niet aan jou.
quote:fantastissima schreef op 15 februari 2012 @ 23:49:

Misschien kun je beginnen over dat je je genegeerd voelt omdat zij altijd met dat ding zit, ipv haar telkens beschuldigend toe te spreken over zaken waar je niets mee te maken hebt. Ze wil blijkbaar vreemd gaan en er niet met haar kind over praten. Lijkt me ergens logisch.

Dat jij ermee zit is rot maar gaat het je nu om het mobieltje of het buiten de deur neuken van je moeder.Ik ben ook van mening dat ze dit niet met haar kind hoeft te bespreken. Alleen heeft ze het wel zover laten komen; als ze hierover afspraken had gemaakt met mijn vader en dit niet stiekem had gedaan, heb ik er verder niet veel over te zeggen. En uiteraard gaat het mij voornamelijk om het vreemdgaan, wat mij dwars dit. Dat een mobieltje 24/7 bekeken moet worden, vind ik ook raar, maar dat staat in dit geval op plaats twee.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 15 februari 2012 @ 23:51:

[...]

Je weet niet hoe oud je bent?

En je ouders zijn 15 jaar getrouwd?Mag ik een beetje anonimiteit behouden? ;p
quote:geitenwollensoc schreef op 15 februari 2012 @ 23:47:

[...]

Rond de 20 :P

Dan vind ik eerlijk gezegd dat je niet meer thuis zou moeten wonen en je eigen volwassen leven moet gaan leiden.

Dat je het niet fijn vindt dat je moeder zo vergroeid is met haar mobiel, omdat jij daardoor haar aandacht mist, mag je natuurlijk wel tegen haar zeggen.

Maar het seksleven/de seksuele moraal van je ouders, is echt hun privé zaak. Ik vind niet dat je daar als kind iets over te zeggen hebt.

Ik neem aan dat zij zich ook niet met jouw seksleven bemoeien?
quote:geitenwollensoc schreef op 15 februari 2012 @ 23:55:

[...]

Mag ik een beetje anonimiteit behouden? ;pDus als jij zegt dat je 21 bent, weten wij meteen wie je bent?
quote:juno2001 schreef op 15 februari 2012 @ 23:53:

Ik vind dat je er als kind eigenlijk niets mee te maken hebt. Dat je het aan je vader hebt verteld ipv je moeder dit te laten doen vind ik helemaal ver gaan. Tuurlijk voelt het rot en mag je je moeder er echt wel op aanspreken, maar he, je moeder en vader zijn allebei volwassen.Snap ik, maar dat is nu gebeurd. Ik was benieuwd naar wat anderen op dit moment zouden doen in deze situatie.
quote:geitenwollensoc schreef op 15 februari 2012 @ 23:54:

[...]

Ik ben ook van mening dat ze dit niet met haar kind hoeft te bespreken. Alleen heeft ze het wel zover laten komen; als ze hierover afspraken had gemaakt met mijn vader en dit niet stiekem had gedaan, heb ik er verder niet veel over te zeggen. En uiteraard gaat het mij voornamelijk om het vreemdgaan, wat mij dwars dit. Dat een mobieltje 24/7 bekeken moet worden, vind ik ook raar, maar dat staat in dit geval op plaats twee.

Of en wel dan geen afspraken gemaakt met je vader doet niet ter zake. Het zijn jouw zaken niet, je moeder hoeft geen verantwoording af te leggen aan haar kind en jij denkt blijkbaar dat je het recht hebt haar te controleren.

Ga lekker op kamers, hoef je alleen jezelf nog te controleren.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 15 februari 2012 @ 23:56:

[...]

Dus als jij zegt dat je 21 bent, weten wij meteen wie je bent?Nee, heb ik niet gezegd. Naar mijn idee maakt het in dit geval uit of ik 18, 19, 20 ben
Waar bemoei je je mee? is het eerste wat er in mij op komt.
quote:feeks schreef op 15 februari 2012 @ 23:57:

[...]

Of en wel dan geen afspraken gemaakt met je vader doet niet ter zake. Het zijn jouw zaken niet, je moeder hoeft geen verantwoording af te leggen aan haar kind en jij denkt blijkbaar dat je het recht hebt haar te controleren.

Ga lekker op kamers, hoef je alleen jezelf nog te controleren.Ik heb al aangegeven dat ik helemaal niemand wil controleren. Daar heb ik geen behoefte aan. Ik denk ook helemaal niet dat ik recht heb om haar te controleren; ik heb het niet goedgekeurd dat ik in haar mobiel heb gekeken. Daarbij: financieel gezien is het voor mij (en met hulp van thuis) niet mogelijk om op kamers te gaan.
Ik ben van mening dat je je moeder op haar gedrag mag aanspreken. Het beïnvloed tenslotte de gezinssituatie.

Als je moeder er vervolgens niets mee doet, dan zul je het moeten loslaten. En daar je conclusies aan verbinden i.e. hoe wil je staan in relatie tot haar.
quote:geitenwollensoc schreef op 15 februari 2012 @ 23:58:

[...]

Nee, heb ik niet gezegd. Naar mijn idee maakt het in dit geval uit of ik 18, 19, 20 benmaakt NIET uit inderdaad, je blijft een kind wat zich met haar ouders wil bemoeien
En wie zegt dat ze het niet besproken hebben?

Mss vind jouw vader het wel prima dat moeders graag buiten de deur eet alleen wil hij er niet teveel mee geconfronteerd worden.

Wat jij ziet als stiekum gedrag kan vanalles zijn.

Mss is het wel ern rollenspel en kijkt pa graag toe vanuit de kast..weet jij veel.

En dan weer de vraag. Waar bemoei jij je mee?
quote:chartreuse schreef op 15 februari 2012 @ 23:54:

Hoe logisch het ook is dat het je absoluut niet lekker zit dat je moeder je vader misschien wel bedriegt: je bent daar geen partij in.

Jij kunt van alles vinden van monogamie, polygamie, open relaties en vreemdgaan, en dat is allemaal prima. Maar je ouders zijn op geen enkele manier verplicht om naar JOUW standaarden te leven, om hun relatie in te richten zoals JIJ dat graag ziet.

Je hebt op enig moment iets geconstateerd, daarover gesproken met zowel je vader als je moeder, en daar houdt het simpelweg op. Jij hebt geen recht van spreken waar het hun relatie aangaat, anders dan je zorgen uit te spreken of het hen wel goed gaat. Maar het hoe en waarom is niet aan jou.He-le-maal eens met deze post! Als ik jouw moeder was, had ik je dat ook duidelijk gemaakt ook. Dit is tussen je vader en je moeder.
quote:liora schreef op 15 februari 2012 @ 23:59:

Waar bemoei je je mee? is het eerste wat er in mij op komt.Ik bemoei me met iets wat mij ook bereikt, namelijk het feit dat mijn moeder stiekem contact heeft met een andere man. Het seksleven van mijn ouders is hun zaak inderdaad, ik wil mij daar niet in mengen. Maar als ik daardoor (of iets anders dat tussen mijn ouders speelt) niet lekker in mijn vel zit, heb ik de behoefte daar over te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven