Vriendinnen maken op je 25ste?
woensdag 4 oktober 2017 om 01:05
Hoi. Ik heb geen echte vriendinnen...ik ben zelf 25 jaar en heb een moeilijk jeugd achter de rug. Ik heb hierdoor geen jeugdvrienden kunnen maken. Ik leefde voor mijn familie en had weinig sociale contacten. Ik begon op mijn 21ste pas meer op te trekken met mensen en kreeg ook vriendinnen erbij...niet veel maar ze waren wel wat..probleem ze hadden allemaal net als ik een moeilijk jeugd achter de rug...dus waren allemaal instabiel...ik had niet het gevoel alsof ik op hun kon bouwen... ik heb geen contact meer vanwege conflicten en niemand die iets wilt uitpraten. Ik ben nu 25 jaar en heb eigenlijk opgegeven dat ik ooit nog vriendinnen ga hebben. Er is gewoon te veel misgegaan in mijn jeugd om nog ooit een vriendinnengroep te hebben die stabiel is waarin iedereen iedereen jarenlang kent. Wat moet ik doen of moet ik gewoon de hoop opgeven dat op dit leeftijd ik ooit nog een beste vriendin kan ontmoeten?
woensdag 4 oktober 2017 om 04:49
Verwacht je er niet te veel van? Je zegt dat je niet op ze kon bouwen. Op welke manier had je dat graag gewild?
In mijn ervaring is het in het echte leven anders dan "in de film" met vriendinnen. Vooral als je wat ouder wordt is iedereen druk met zijn eigen leven en zijn vriendschappen een hele leuke en fijne bijkomstigheid maar ligt de focus toch voornamelijk op thuis en werk.
In mijn ervaring is het in het echte leven anders dan "in de film" met vriendinnen. Vooral als je wat ouder wordt is iedereen druk met zijn eigen leven en zijn vriendschappen een hele leuke en fijne bijkomstigheid maar ligt de focus toch voornamelijk op thuis en werk.
woensdag 4 oktober 2017 om 07:09
Ga eerst iets doen waar je andere mensen ontmoet. Cursus, vrijwilligerswerk, spelletjesavond in een buurthuis oid.
En wie weet klikt het met iemand/wat mensen en komt daar een vriendschap uit.
Het is niet zo dat je ergens vrienden kunt downloaden, dingen moeten groeien.
Ik maak mijn hele leven door vrienden/goede kennissen, en vriendschappen verwateren weer. Dat is niet aan leeftijd gebonden.
En wie weet klikt het met iemand/wat mensen en komt daar een vriendschap uit.
Het is niet zo dat je ergens vrienden kunt downloaden, dingen moeten groeien.
Ik maak mijn hele leven door vrienden/goede kennissen, en vriendschappen verwateren weer. Dat is niet aan leeftijd gebonden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 4 oktober 2017 om 07:49
Ik heb op mijn 25e nog een hele goede vriendin ontmoet nu niet meer weg te denken uit mijn leven. Ontmoet toen ik een nieuwe sport ging proberen.
Heb vriendinnen van vroeger en sommige vriendschappen verwateren en sommige blijven en soms komen vriendschappen weer terug..
Maar het belangrijkste van vriendschappen je moet er niet naar op zoek gaan want dan kom je geforseert over. Het moet gewoon klikken en dan gaat het vanzelf, een vriendschap moet vanzelf gaan moet een toevoeging zijn aan je leven en moet je geen energie kosten.
Heel veel succes!
Heb vriendinnen van vroeger en sommige vriendschappen verwateren en sommige blijven en soms komen vriendschappen weer terug..
Maar het belangrijkste van vriendschappen je moet er niet naar op zoek gaan want dan kom je geforseert over. Het moet gewoon klikken en dan gaat het vanzelf, een vriendschap moet vanzelf gaan moet een toevoeging zijn aan je leven en moet je geen energie kosten.
Heel veel succes!
woensdag 4 oktober 2017 om 09:38
Je opent dit topic voor de zoveelste keer en wij antwoorden voor de zoveelste keer dat je op alle leeftijden vriendinnen kunt krijgen.
Maak een plan van aanpak met je therapeut, of doe iets met alle tips die hier voorheen steeds zijn gegeven.
Hoe gaat het met je nieuwe opleiding? Zijn daar geen leuke, wat stabielere meiden?
Maak een plan van aanpak met je therapeut, of doe iets met alle tips die hier voorheen steeds zijn gegeven.
Hoe gaat het met je nieuwe opleiding? Zijn daar geen leuke, wat stabielere meiden?