vrouwen doen het zichzelf aan

13-11-2010 12:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn studie journalistiek richt ik mij momenteel op het thema

Het schoonheids-ideaal en beeldvorming door de media. Ik ben op zoek naar mannen en vrouwen die hierover mee willen praten.

Iedereen weet dat de mooie plaatjes in met name de glossy-bladen gephotoshopt zijn en dat de modellen vaak iets aan hun lichaam of gezicht hebben veranderd (denk alleen al aan lipopvullers). Mannen en vrouwen weten dat het een schoonheidsideaal is dat niet reeel is. Toch laat de vrouw zich erdoor imponeren. Om haar sex-appeal te vergroten gaat ze met haar soortgenoten massaal aan de rimpelcrème of neemt ze de stap tot plastisch chirurgie. Voor mannen hoeft dat snijden in een lichaam niet, hoor je vaak als er naar gevraagd wordt. Het lijkt daarom ook eerder dat het een competitie is tussen de vrouwen onderling alsook een strijd van de vrouw met zichzelf. De stelling die ik in de groep wil gooien is daarom de volgende: ‘vrouwen doen het zichzelf aan’. Zijn jullie het hiermee eens of oneens? Graag jullie mening hierover!
Al die moeite..... zo jammer dat je niet lezen kunt.

DAAAAAAG.
Ja, dat vind ik echt.
zo, vermoeiend dit zeg!

pffff, nu al 3 topics en het mag nieteens.
4 topics al!!!!

zucht...
ik weet niet hoe ik de topic moet verwijderen - misschien heb jij daar een idee over?
Zie: vrouwen doen het zichzelf aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven