Waar erger jij je aan?

02-06-2009 17:02 495 berichten
Ik dacht open er een topic over, aangezien ik me best vaak erger aan dingen.

Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.

Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...

Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...

Erger jij je wel eens?

Totaal aantal stemmen: 127

Nee, ik erger me nooit. (4%)
Ja, Ik erger me vaak aan iets of iemand (57%)
Ik erger me soms. (37%)
Ergeren? Wat is dat? (2%)
quote:Feesie schreef op 07 januari 2010 @ 17:03:

[...]

Vlinder, ik geloof dat jij zojuist mijn favoriete forummer bent geworden. Waar koopt men stickerverwijderaar? Ik wist niet dat het bestond, wat een geweldig nieuws!Bij de bouwmarkt of bij de drogist, bij de schoonmaakmiddelen. Ik heb een flesje van HG, maar het is er ook van andere merken.
quote:Vl43inder schreef op 09 januari 2010 @ 10:43:

[...]

Bij de bouwmarkt of bij de drogist, bij de schoonmaakmiddelen. Ik heb een flesje van HG, maar het is er ook van andere merken.Ik heb het! Bij de Etos, ook van HG. En het werkt, géén kleverige messen meer. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
De stickeroplosser is voor de meeste dingen een goede oplossing. Het is alleen wel een agressief goedje. Fohnen helpt vaak ook, als je twijfelt of het materiaal aangetast gaat worden (bv bij de stickers aan de onderkant van nieuwe schoenen). Even een hoekje warm maken, dat lospeuteren en vervolgens met een hand fohnen en de sticker langzaam lostrekken.
quote:Vl43inder schreef op 07 januari 2010 @ 11:44:

[...]

De dag dat ik een grote fles stickerverwijderaar in huis heb gehaald, is een van de beste dagen ooit geweest in mijn leven. Ik klots het over alles heen wat van Blokker, HEMA, Marskramer, keukenwinkels komt.Niet echt een leuk leven lijkt me...
Elke zeterdag vraag ik bij de slager om een STUKJE grilworst.

Wat doet het meisje...stopt een HELE grilworst in het zakje.

Ik vroeg om een STUKJE, niet een HELE grilworst.

ja maar, een hele grilworst is maar 3,50.

Ik vroeg om een STUKJE!!!!!!. (vernietigende blik)

Is me nu al 3 keer gebeurd, maar het meisje snapt het nog niet.
Dat gezeur over het weer de hele tijd. Ja het is winter, ja het is koud, ja er ligt sneeuw. So what? Je doet er niks aan, deal with it.

Stelletje zeurmiepen.

deze winter, zo mag het blijven tot de lente
Ook ik erger me af en toe aan dingen;

-aan te harde muziek van mp3-spelers in de trein..

-maar nog erger: aan zo'n jochies van een jaar of 15 die muziekboxen bij zich dragen, doe anders gewoon lekker oordopjes in je oor.

En er is nog iets waar ik me echt kapot aan erger, namelijk dat er mensen zijn die zo achterlijk zijn dat ze hulpverleners gaan lastig vallen terwijl ze met hun werk bezig zijn. Wat bezielt die mensen? Of dat buschauffeurs bespuugd worden.. uh waar is het respect?
quote:Schravelvot schreef op 09 januari 2010 @ 22:01:

deze winter, zo mag het blijven tot de lente Hm, daar denk ik toch anders over, als ik glibberend over de weg naar m'n werk rijd. Winter: oké, kou: prima, schaatsen: leuk! Maar over die gladheid mopper ik wel, en terecht vind ik.
collegaatjes (heb je soms ook een baantje?)

centjes verdienen (je krijgt geen salaris?)

vleesje (jakkie, het klinkt alleen al vies)

"met de de gulden was alles veel goedkoper"

" in den haag zitten alleen zakkenvullers"

de tram in de spits (veevervoer, nou ja, eigenlijk hoop ik dat vee meer ruimte krijgt)

Leuk topic!
Dit jaar geen tandartsverzekering genomen; gewoon omdat ik me de afgelopen jaren voor niets scheel heb betaald en elke keer bij de halfjaarlijkse controle te horen kreeg, dat ik over een half jaar weer terug mocht komen. En het nieuwe jaar is nog geen twee weken oud en er is al één vulling afgebroken en één uitgevallen .

Ik vind het zo cynisch dat het ook wel weer iets komisch heeft .
quote:yasuko schreef op 09 januari 2010 @ 13:27:

[...]

Niet echt een leuk leven lijkt me...

Hallo zeg, natuurlijk heeft Dick Passchier een geweldig leven!

Dank voor de tip Vlinder, HG producten verkopen ze bij de bouwmarkt om de hoek.
mahna mahna tuduuuudududu
Ja, ik heb het hartstikke leuk, samen met Judith Bosch en Berend Berendse lekker de hele dag spelletjes spelen!

Joh, als het enige dat je nodig hebt voor een perfect leven stickeroplosser is, dan lijkt me dat het wel meevalt met dat rotleven.
Ik erger mij vreselijk aan de vader van mijn kind. Hij doet werkelijk niets goed maar denkt dat hij de beste vader ter wereld is. Hij dreigt, intimideert, manipuleert en stalkt. Hij mag zijn kind door zijn eigen toe doen niet meer zien, maar ipv om bij zichzelf na te gaan wat hij verkeerd heeft gedaan, geeft hij mij overal de schuld van en blijft hij mij lastigvallen...
quote:Manderijntje75 schreef op 12 januari 2010 @ 15:41:

Ik erger mij vreselijk aan de vader van mijn kind. Hij doet werkelijk niets goed maar denkt dat hij de beste vader ter wereld is. Hij dreigt, intimideert, manipuleert en stalkt. Hij mag zijn kind door zijn eigen toe doen niet meer zien, maar ipv om bij zichzelf na te gaan wat hij verkeerd heeft gedaan, geeft hij mij overal de schuld van en blijft hij mij lastigvallen...

jeetje wat een ...

sterkte
ik irriteer mij aan mijzelf

ben negatief over alles....bah

grijpt zichzelf bij de lurven.............
aan het gat in mijn sok...waarom doe ik die sok niet uit?! Weet ik niet....
quote:zonnestraaltje71 schreef op 12 januari 2010 @ 19:48:

aan het gat in mijn sok...waarom doe ik die sok niet uit?! Weet ik niet....Tip: gooi 'm straks meteen weg, anders stel je jezelf over een week nog steeds deze vraag.
quote:Lotte35 schreef op 12 januari 2010 @ 20:12:

[...]

Tip: gooi 'm straks meteen weg, anders stel je jezelf over een week nog steeds deze vraag.Die gaat zo regelrecht de prullebak in!
Aan dat stomme kind van me dat agressief wordt als hij geen scherm voor zijn neus heeft..
ik erger me aan mensen die dingen zeggen zoals:

doe lekker je ding

brrrrrrrr!!!!!!

of mensen met een vieze adem die de hele tijd tegen je aan gaan praten..yuk!!
Mensen die hun honden slaan..

Dat kinderen zich zo snel vervelen, als ze niet achter de Wii of Xbox mogen...

Mensen die klagen dat alles duur is maar wel met een drankje in de ene en een peuk in de andere hand staan...
Ik erger me aan die stinksneeuw en rotkou. Het is nu wel mooi geweest hoor, fast forward naar de lente!
Ik erger me rot aan die zeurcollega met die zeurstem die bij mij in de buurt woont en mee wil rijden naar het werk als we dezelfde diensten hebben.

Ze stapt zuchtend in de auto,heeft altijd slecht gelapen...voelt een kriebel in de keel opkomen (PANIEK!!! dan ga je vast ziek worden...)'

Op de terugweg is ze zoooo moe,een zware dag gehad en hoofdpijn... blablablablablabala......enz.

Het vreet energie!! (en die hoofdpijn zal wel besmettelijk zijn want die krijg ik van haar gezemel)
Iemand had het hier eens over fietsers die vlak achter je fietsen, ook als het heel rustig op de weg is (ben te lui om het terug te zoeken )

Vandaag had ik er zo een! Ik fietse gewoon lekker rustig, en een dame fietste zo dicht achter me, dat ze met haar voorwiel een stukje vlak naast mijn achterwiel zat. De hele tijd, tot ik af moest slaan!

Zo irritant!
quote:Loreyi schreef op 12 januari 2010 @ 22:46:

Iemand had het hier eens over fietsers die vlak achter je fietsen, ook als het heel rustig op de weg is (ben te lui om het terug te zoeken )

Vandaag had ik er zo een! Ik fietse gewoon lekker rustig, en een dame fietste zo dicht achter me, dat ze met haar voorwiel een stukje vlak naast mijn achterwiel zat. De hele tijd, tot ik af moest slaan!

Zo irritant!jaaaa...dat was ik!! Irritant toch?! Ik stap dan gewoon af tot hij/zij voorbij is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven