Waar erger jij je aan?

02-06-2009 17:02 495 berichten
Ik dacht open er een topic over, aangezien ik me best vaak erger aan dingen.

Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.

Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...

Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...

Erger jij je wel eens?

Totaal aantal stemmen: 127

Nee, ik erger me nooit. (4%)
Ja, Ik erger me vaak aan iets of iemand (57%)
Ik erger me soms. (37%)
Ergeren? Wat is dat? (2%)
quote:biebelie schreef op 02 juni 2009 @ 17:25:

[...]

Ik heb me er ook daaagen aan geergerd maar toch maar Firefox gedownload.

Dat werkt als een tiet!!

Die gebruik ik alleen maar om te forummen (tot ze eindelijk het probleem opgelost hebben)

Explorer gebruik ik er gewoon naast,geen zin om mn favorieten ed opnieuw in te stellen.Ik heb ook Firefox en tot op heden nergens last van gehad. Zal wel iets anders zijn wat ik nu heb.
quote:sofje schreef op 02 juni 2009 @ 17:26:

[...]

Dat kan ik beter, how about:

borstvoeding onder werktijd?!?Graag.
Alle reacties Link kopieren
quote:mitzie1988 schreef op 02 juni 2009 @ 17:28:

[...]

Ja en dan staat er 2 meter verderop een prullenbak, maar zijn ze te lui om erna toe te lopen.

IJa, ja, precies ja!! Altijd een prullenbak in het zicht zo'n beetje! Maar ja, het zal wel stoer zijn ofzo...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik erger me nu dood omdat mn aardappeltjes zijn aangebrand en ik nu de nietzwarte er tussen uit moet vissen
ik ergerde me vandaag aan mijn katten, met name één van de twee die altijd was waar ik ook moest zijn en dan lekker in de weg liggen.

Verder ergerde ik me gister aan de Gamma, wilde van dat afgrijselijke grastapijt kopen, was in de aanbieding, super druk, was het uitverkocht. ggggggrrrrrrr

Maar nu ligt alles en is mijn balkon heerlijk kitsch.
Ik erger me aan het treinkaartjesautomaat dat zegt dat mijn pas ongeschikt is om te betalen
dubbel
Ik erger me aan dit forum. Geen lol meer aan.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oh ja, en ik erger me aan mijn buurman (voortdurend hardop aan het boeren omdat hij elke dag vette BBQ-zooi eet) en zijn hond, een Jack Russell die veel te veel blaft en niet gecorrigeerd wordt. En het wordt ook tijd dat hij die veeeel te hoge boom in de voortuin eens een keer gaat omzagen, wat hij wel heeft beloofd toen we hier kwamen wonen, anderhalf jaar geleden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
aan forummers die als ze het over hun man/vriend hebben naar hem verwijzen als "nickman", bijv. Vikkiman en ik waren.......

Of als "Lief". Lief en ik.......... Vind ik nog erger (net als zoonlief of dochterlief trouwens).

aan het bez. voornaamwoord "me", me hond is ......

aan mensen die als het lekker (zelfs heerlijk) weer is zeggen: "ja maar morgen (over een paar dagen, volgende week) is het weer afgelopen hoor!"
Mensen die niet gewoon aardig kunnen zijn....rokers op een terras als je net aan je salade wilt beginnen....poep op de stoep....en met stip op nummer 1: sinds vrijdag mijn stiefbroer die boos is omdat zijn vader en mijn moeder getrouwd zijn en hij zijn erfenis door zijn vingers ziet glippen en mij daar de schuld van geeft..... o ja, roddelen op het schoolplein vind ik ook wel heel erg!
O ja...en dus mensen die uit "principe" niet willen trouwen.

Eigenlijk is altijd uit "principe" gewoon kinderachtig, geloof ik (kan even geen voorbeeld bedenken waar dat niet zo is).
Aan Nivea Happy Times .....:)
Aan onnodige files
Ik erger me aan folderbezorgers die doen alsof mijn NEE/NEE sticker niet bestaat en allerlei loterijpost die na meerdere malen retour afzender, onbezorgbaar, telefonische afmeldingen etc. maar blijft komen...
Aan dat mensen er niet aan schijnen te willen dat fructose-glucose siroop (een goedkope vervanger van suiker) heel gevaarlijk is en dat terwijl het in ontzettend veel voedingsmiddelen en dranken verwerkt is. Ik lijk wel tegen een muur te lullen als ik er over begin.
Aan pubers die op alles " ja , zooo-hoooo " zeggen en het vervolgens meteen vergeten / denken " écht niet "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik erger me nu aan de TV... Er is gewoon niets leuks op..

En aan school, ik heb donderdag en vrijdag deadlines voor school en kan me totaal niet concentreren...Pff..
Dat mensen zich ziekmelden van het werk (want ziek en heel erg zielig) en dan wel de tijd en energie vinden om een nieuw product uitgebreid te bekijken, bespreken met verkoopster, uit te proberen thuis, en er dan ook nog een topic over openen.

Ga aan het werk!!

*dat was mijn ergernis voor het moment..volgt vast nog meer *
quote:Demoiselle schreef op 02 juni 2009 @ 17:06:

Nou, inderdaad! Niet gehandicapten die op zoo'n plek gaan staan, grrrr. Heb er weleens iets van gezegd bij de AH. Er stonden een paar mensen voor de deur te praten met elkaar, en ik zeg iets tegen die jongen (ca. 20 jaar, en géén handicap), in de trant van of hij niet beter ergens anders kon gaan staan. Kreeg een grote bek terug, en de mensen die voor de deur stonden keken alleen een beetje schaapachtig, geen enkele bijval ofzo.

.Ik vraag dan vriendelijk of ze misschien geestelijk gehandicapt zijn.
quote:Lunax schreef op 02 juni 2009 @ 19:01:

Dat mensen zich ziekmelden van het werk (want ziek en heel erg zielig) en dan wel de tijd en energie vinden om een nieuw product uitgebreid te bekijken, bespreken met verkoopster, uit te proberen thuis, en er dan ook nog een topic over openen.

Ga aan het werk!!

*dat was mijn ergernis voor het moment..volgt vast nog meer *Waar waar waar
quote:Moordwijf schreef op 02 juni 2009 @ 19:11:

[...]

Waar waar waar Velvet Touch
Ik erger me aan conflicten. Ik kan er gewoon niet goed tegen. Waarom kunnen mensen niet gewoon respectvol met elkaar omgaan en elkaar in hun waarden laten?
m'n huisgenoot die zeurt dat ik de pan moet afwassen, terwijl het niet mijn pan is en er dan ruzie over wil maken.......pfooeeee relax jongens. Het leven is te kort om te zeuren over de afwas.
Jongeren die voor het gebouw waar ik woon zitten omdat daar een afdakje is en dan honderden bierflesjes en zooi achterlaten.

Aan mezelf omdat ik nog steeds niet aan het hardlopen ben terwijl ik toch echt les die van start2run vandaag wil doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven