Waar heb jij spijt van?

29-10-2015 12:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb spijt dat ik een huis heb gekocht en er nu niet meer vanaf kom..
Ik heb spijt dat ik niet heb gezien dat mijn man niet meer gelukkig in onze relatie was. En nu is het te laat.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 29 oktober 2015 @ 19:52:

Ik heb spijt dat ik niet heb gezien dat mijn man niet meer gelukkig in onze relatie was. En nu is het te laat.
Dat ik voor mijn huidige baan heb gekozen en het voorstel voor een andere baan die net daarna kwam daarom heb afgeslagen. Ben aan het solliciteren maar heb mezelf carrière technisch wel een beetje om zeep geholpen met mijn huidige baan.

Heel soms van de koop van het huis, echt wel ons droomhuis maar als ik me bedenk hoeveel geld erin is gegaan hadden we beter kunnen blijven wonen waar we woonde.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Spijt dat ik een aantal jaren flink de bloemetjes heb buiten gezet als student, waardoor ik nu naast mijn kindje, werk en huishouden nog de laatste paar vakken moet afronden in de schaarse vrije tijd die ik heb.
Ik heb ook wel spijt van een paar flings uit de tijd dat ik mijn grenzen nog niet goed genoeg durfde aan te geven. Jezus, wat heb ik me laten gebruiken zeg door een paar waardeloze heerschappen. Wat was ik vreselijk onnozel. Gelukkig ben ik nu wel echt wijzer (en ouder, heel veel ouder ).
dat ik 7 jaar geleden niet heb doorgezet om me (theorie) rijbewijs tehalen, ben er nu weer mee bezig maar het gaat heeel moeizaam ben zo onzeker geworden dat zelfs leren me soms niet lukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven