Psyche
alle pijlers
Waar werd je blij van vandaag?
donderdag 6 juni 2024 om 21:14
donderdag 6 juni 2024 om 21:19
Oké, TO trapt af.
Ik wilde vanavond de grondwaterpomp weer gaan aansluiten (je weet immers nooit wanneer dat weer nodig gaat zijn ) Tot enkele jaren terug hielp mijn vader als het mij niet lukte. Maar dat kan helaas niet meer....
Afgelopen paar jaar lukte het me. Vanavond leek het erop dat het nu anders zou zijn. Ik zei zachtjes: "nou pap, het ziet er naar uit dat ik toch hulp moet gaan vragen, want het lukt niet" Voor de zoveelste poging stopte ik de stekker erin en warempel....hij deed het
Ik wilde vanavond de grondwaterpomp weer gaan aansluiten (je weet immers nooit wanneer dat weer nodig gaat zijn ) Tot enkele jaren terug hielp mijn vader als het mij niet lukte. Maar dat kan helaas niet meer....
Afgelopen paar jaar lukte het me. Vanavond leek het erop dat het nu anders zou zijn. Ik zei zachtjes: "nou pap, het ziet er naar uit dat ik toch hulp moet gaan vragen, want het lukt niet" Voor de zoveelste poging stopte ik de stekker erin en warempel....hij deed het
donderdag 6 juni 2024 om 21:37
donderdag 6 juni 2024 om 21:53
Een verlegen jongeman had mij verteld dat hij sinds kort 'geadopteerd' was door een nieuwe vriend.
Ik hoorde vandaag een jongen roepen 'wil je de lange of de korte versie' en iemand 'de lange!'. En zag twee jongens die zoveel plezier met elkaar hadden en een daarvan was de verlegen jongeman.
Je zag precies waarom ze vrienden waren geworden.
Ik hoorde vandaag een jongen roepen 'wil je de lange of de korte versie' en iemand 'de lange!'. En zag twee jongens die zoveel plezier met elkaar hadden en een daarvan was de verlegen jongeman.
Je zag precies waarom ze vrienden waren geworden.
donderdag 6 juni 2024 om 21:56
Wat heel goed kan werken is het katje een bandje met een kokertje omdoen en daarin vragen of een evt baasje je wilt bellen.
Zo deed ik dat toen ik niet wist of het beestje een baasje had.
Ik werd gebeld.
Was een idee van iemand die in een asiel werkte.
donderdag 6 juni 2024 om 21:56
Mooi .Sterrenstof74 schreef: ↑06-06-2024 21:19Oké, TO trapt af.
donderdag 6 juni 2024 om 21:57
donderdag 6 juni 2024 om 22:05
Ik ben deze week alleen thuis met mijn puberzoon. Vanavond hebben we gezellig samen sushi voor de tv gegeten met een film die hij had uitgezocht We lopen nog wel eens tegen wederzijds onbegrip aan, dan is het extra fijn als we elkaar in een week samen weer weten te vinden.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 6 juni 2024 om 22:05
Sterrenstof74 schreef: ↑06-06-2024 21:19Oké, TO trapt af.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 6 juni 2024 om 22:45
Ik was vanmiddag in de tuin, even een rondje langs al onze fruitbomen. Trots op het fruit dat nu groeiende is.
Ik ging even op het gras zitten, zomaar een beetje mijmeren. Toen kwamen de hond en konijn naast me liggen. En toen voelde ik me zo rijk!
Ik ging even op het gras zitten, zomaar een beetje mijmeren. Toen kwamen de hond en konijn naast me liggen. En toen voelde ik me zo rijk!
redballoon wijzigde dit bericht op 06-06-2024 23:01
1.00% gewijzigd
donderdag 6 juni 2024 om 22:58
Redballoon schreef: ↑06-06-2024 22:45Ik was vanmiddag in de tuin, even een rondje langs al onze fruitbomen. Trots op het fruitbomen dat nu groeiende is.
donderdag 6 juni 2024 om 23:00
vivapimpelmees schreef: ↑06-06-2024 22:45Het stralende gezicht van onze nog thuiswonende dochter van 23 die vertelde dat ze overmorgen het voorlopig koopcontract van hun woning gaan tekenen.
Dus je kan aan het klussen.
donderdag 6 juni 2024 om 23:47
Ik kan ook niet veel en mijn bijna 80 jarige moeder ook niet maar we kijken nu al uit naar augustus als zoon de sleutel krijgen van zijn nieuwbouw huurwoning.vivapimpelmees schreef: ↑06-06-2024 23:03Dat zal zeer beperkt blijven, of mijn gezondheid moet erg snel vooruit gaan.
Man zal wel heel veel gaan doen, het is zijn werk dus dat scheelt.
Gelukkig is de vader van mijn kinderen ook weer een beetje in hun leven dus die mag het zware werk doen.
We houden van behangen
donderdag 6 juni 2024 om 23:49
De catering is ook enorm belangrijk.vivapimpelmees schreef: ↑06-06-2024 23:03Dat zal zeer beperkt blijven, of mijn gezondheid moet erg snel vooruit gaan.
Man zal wel heel veel gaan doen, het is zijn werk dus dat scheelt.
Lang leve thuisbezorgd.nl
donderdag 6 juni 2024 om 23:59
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in