Waar werd je blij van vandaag?

06-06-2024 21:14 67 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb wel wat behoefte aan positiviteit :) Misschien kikkeren anderen er ook wat van op.

Deel hier iets waar je blij van werd vandaag. Kan van alles zijn: een compliment dat je kreeg, iets dat gelukt is :yes: , leuk nieuwtje dat je gekregen of ergens gelezen hebt etc....

:high5: :cheer2: :jump:
Oké, TO trapt af.

Ik wilde vanavond de grondwaterpomp weer gaan aansluiten (je weet immers nooit wanneer dat weer nodig gaat zijn ;-D ) Tot enkele jaren terug hielp mijn vader als het mij niet lukte. Maar dat kan helaas niet meer....
Afgelopen paar jaar lukte het me. Vanavond leek het erop dat het nu anders zou zijn. Ik zei zachtjes: "nou pap, het ziet er naar uit dat ik toch hulp moet gaan vragen, want het lukt niet" Voor de zoveelste poging stopte ik de stekker erin en warempel....hij deed het :cheer:
Eigenijk werd ik vandaag een klein beetje blij dat de er een zwerf ? kat was die mij best een beetje aardig vond...de romance moet nog vervolgd worden, hij :) staat niet vermist bij Amivedi.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Een verlegen jongeman had mij verteld dat hij sinds kort 'geadopteerd' was door een nieuwe vriend.
Ik hoorde vandaag een jongen roepen 'wil je de lange of de korte versie' en iemand 'de lange!'. En zag twee jongens die zoveel plezier met elkaar hadden en een daarvan was de verlegen jongeman.
Je zag precies waarom ze vrienden waren geworden.
Dat een (vrouwelijke) collega in mijn nieuwe baan (deze week begonnen) me “hot” noemde.
Muselet schreef:
06-06-2024 21:37
Eigenijk werd ik vandaag een klein beetje blij dat de er een zwerf ? kat was die mij best een beetje aardig vond...de romance moet nog vervolgd worden, hij :) staat niet vermist bij Amivedi.
Wat heel goed kan werken is het katje een bandje met een kokertje omdoen en daarin vragen of een evt baasje je wilt bellen.

Zo deed ik dat toen ik niet wist of het beestje een baasje had.
Ik werd gebeld.

Was een idee van iemand die in een asiel werkte.
Sterrenstof74 schreef:
06-06-2024 21:19
Oké, TO trapt af.

Ik wilde vanavond de grondwaterpomp weer gaan aansluiten (je weet immers nooit wanneer dat weer nodig gaat zijn ;-D ) Tot enkele jaren terug hielp mijn vader als het mij niet lukte. Maar dat kan helaas niet meer....
Afgelopen paar jaar lukte het me. Vanavond leek het erop dat het nu anders zou zijn. Ik zei zachtjes: "nou pap, het ziet er naar uit dat ik toch hulp moet gaan vragen, want het lukt niet" Voor de zoveelste poging stopte ik de stekker erin en warempel....hij deed het :cheer:
Mooi .
@Surebaby Och wat ontzettend lief om te zien!

Ik werd vandaag blij, omdat de nieuwe huurders van mijn oude huis vandaag hun handtekening hebben gezet voor overname van de vloer. Dus ik heb geen gezeur met vloer eruit halen en afvoeren + ik krijg er nog wat geld voor ook :cheer:
Ik ben deze week alleen thuis met mijn puberzoon. Vanavond hebben we gezellig samen sushi voor de tv gegeten met een film die hij had uitgezocht :heart: We lopen nog wel eens tegen wederzijds onbegrip aan, dan is het extra fijn als we elkaar in een week samen weer weten te vinden.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Eigenlijk geldt dit voor morgen maar werd er vandaag al blij van.
Het feit dat ik morgen mijn vakantie geld krijg en er niets ligt te wachten dat ik daarmee móet betalen.
Sterrenstof74 schreef:
06-06-2024 21:19
Oké, TO trapt af.

:heart:
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Dat na het avondeten het ene na het andere buurkind kwam binnenvallen om met mijn kinderen te spelen. Fijn dat ze zo geliefd zijn en zoveel vriendjes en vriendinnetjes hebben.
granny71 schreef:
06-06-2024 22:05
Eigenlijk geldt dit voor morgen maar werd er vandaag al blij van.
Het feit dat ik morgen mijn vakantie geld krijg en er niets ligt te wachten dat ik daarmee móet betalen.
Wat fijn!
Ik was vanmiddag in de tuin, even een rondje langs al onze fruitbomen. Trots op het fruit dat nu groeiende is.
Ik ging even op het gras zitten, zomaar een beetje mijmeren. Toen kwamen de hond en konijn naast me liggen. En toen voelde ik me zo rijk!
redballoon wijzigde dit bericht op 06-06-2024 23:01
1.00% gewijzigd
Het stralende gezicht van onze nog thuiswonende dochter van 23 die vertelde dat ze overmorgen het voorlopig koopcontract van hun woning gaan tekenen.
Dat de cito rekenen van mn dochter lekker ging.
Dat mn collega de snoeppot weer had gevuld.
Dat ik zo van de trein naar de metro en naar de bus kon overstappen vandaag zonder lang wachten
Van Frimpong net in het Nederlands Elftal
Redballoon schreef:
06-06-2024 22:45
Ik was vanmiddag in de tuin, even een rondje langs al onze fruitbomen. Trots op het fruitbomen dat nu groeiende is.
Ik ging even op het gras zitten, zomaar een beetje mijmeren. Toen kwamen de hond en konijn naast me liggen. En toen voelde ik me zo rijk!
:flirting:
vivapimpelmees schreef:
06-06-2024 22:45
Het stralende gezicht van onze nog thuiswonende dochter van 23 die vertelde dat ze overmorgen het voorlopig koopcontract van hun woning gaan tekenen.
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Dus je kan aan het klussen.
Oh en iets waar ik iedere dag dankbaar voor ben.
Dat mijn motor rijdende snelheidsduivel van een dochter veilige op werk en thuis komt.
granny71 schreef:
06-06-2024 23:00
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Dus je kan aan het klussen.

Dat zal zeer beperkt blijven, of mijn gezondheid moet erg snel vooruit gaan.

Man zal wel heel veel gaan doen, het is zijn werk dus dat scheelt.
Vandaag werd ik blij van mijn vriend. Hij ging praten met een gek stemmetje. Ik hou wel van op zijn tijd even gek doen (dansen, raar bewegen, gekke bekken trekken blabla). Hij doet dat zelden en als hij het dan doet juich ik! :cheer:
vivapimpelmees schreef:
06-06-2024 23:03

Ik kan ook niet veel en mijn bijna 80 jarige moeder ook niet maar we kijken nu al uit naar augustus als zoon de sleutel krijgen van zijn nieuwbouw huurwoning.

Gelukkig is de vader van mijn kinderen ook weer een beetje in hun leven dus die mag het zware werk doen.

We houden van behangen :heart:
vivapimpelmees schreef:
06-06-2024 23:03

De catering is ook enorm belangrijk.
Lang leve thuisbezorgd.nl :cheer2:
Dat iemand vroeg of ik was afgevallen. :yes: ( ben ik dus, heel bewust,, ik was 6 kilo te zwaar )
Muselet schreef:
06-06-2024 21:37

Ah :heart:
Altijd leuk zo'n romance :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven