Wat is er mis met mij?

19-01-2013 19:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik Ben best wel vaak boos om kleine dingen .. en irriteer mensen hierr zonder dat ik het wil of zonder dat ik het door heb ...ik zit vaak in discussies zonder dat k het door heb of wil ... en de overloop van zinnen klopt vaak niet .. kan niet echt goed comminuceren op topics ect... zal maar zeggen raak overstuur snel .. en het topic loopt vaak uit de hand zonder dat ik het wil ofzo ... jhet is niet eens me bedoeling allemaal .. en toch gebeurt het en ik wil gewoon weten waardoor het komt .. en als ik dat niet weet ga k soms heel slecht voelen. ik ga snel in de aanval houding word gezegt .. En ik typ zo snel dat me woorden niet kloppen .. of ik stop midden in de stil en dan ben ik zo snel dat ik niet alles weg haal dus staan er halve worden en er missen letters of ze staan verkeerd om ... dus overloop van zinnen klopt niet (zinsbouw) ... en dan krijg ik daar weer kritiek op en word ik boos...

Heb add/dyslexie en ben zwakbegaafd ..(allemaal onbehandelt , kan er niet mee omgaan of accepteren) maar ik wil gewoon weten waar door het komt .. ik kan me er echt slecht om voelen.

Het zit trouwens dieper dan ,, dat je gewoon nog een keer lezen en dan denken wat dat lukt allemaal niet
Zayn!
quote:thementalist schreef op 19 januari 2013 @ 20:19:

Verbeteren zit er niet in echt ..Zegt wie?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 19 januari 2013 @ 20:22:

[...]

Zegt wie?

Nou niet in me eentje .. met medicijnen acceptatie en als ze zegt hoe je er mee om moet gaan

dan kan er idd wat veranderen .,, maar ik ken die vrouw nog niet eens dus ik ga niet meteen eerste keer dat ik daar ben hele verhaal op rattelen
Zayn!
Dus is er wel verandering mogelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven